iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Icoontjes verschijnen niet op het SpringBoard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/32143-icoontjes-verschijnen-niet-op-springboard.html)

ditbenikniet 28-03-09 11:37

Icoontjes verschijnen niet op het SpringBoard
 
de laatste tijd download cydia wel de app die ik wil b.v. volume booster maar als hij klaar is met downloaden dan zie ik hem niet op mijn beeldscherm staan weet ieman hoe dit kan ?

Pierce 28-03-09 11:41

Volume booster is een applicatie die op de achtergrond runt, oftewel niet zichtbaar.
zorg wel dat je de juiste volume booster hebt (juiste firmware nummer)

Bijvoorbeeld backgrounder werkt ook op de achtergrond, maar heeft ook een icoontje

iMario 28-03-09 11:45

Goed lezen doet vaak wonderen. Wanneer een applicatie, tweak, add-on geen icoontje krijgt, dan staat dat er meestal bij vermeldt.

ditbenikniet 28-03-09 12:02

wat dus het probleem is dat hij somige apps niet laat zien op het begin scherm ik weet even 123 niet meer welke dat waren.

aangezien ik het niet mag hebben over,,,,,,,,,,

iMario 28-03-09 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 271850)
wat dus het probleem is dat hij somige apps niet laat zien op het begin scherm ik weet even 123 niet meer welke dat waren.

aangezien ik het niet mag hebben over,,,,,,,,,,

Volume Boost geeft je geen icoontje. Niet met alles krijg je een icoontje, sommige pakketten passen de bestanden in de iPhone meteen aan, zoals de volume boost.

ditbenikniet 28-03-09 12:36

ja dat weet ik maar somige icoontjes die wel horen weer gegeven te woorden geeft hij dus niet weer.

iMario 28-03-09 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 271867)
ja dat weet ik maar somige icoontjes die wel horen weer gegeven te woorden geeft hij dus niet weer.

Gebruik gUICache in Cydia mochten iconen niet op je SpringBoard verschijnen.

ditbenikniet 28-03-09 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 271868)
Gebruik gUICache in Cydia mochten iconen niet op je SpringBoard verschijnen.

wat is gUICache dan en wat doet het ?

iMario 28-03-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 272037)
wat is gUICache dan en wat doet het ?

gUICache herlaad je SpringBoard. Dit is nodig voor als applicaties niet op je SpringBoard verschijnen. Een respring, reboot of harde reset zal niet werken, dus gUICache is de aanrader.

ditbenikniet 28-03-09 20:46

ok heb hem erop heb ook meteen sbssetings erop gezet dat icoontje zie ik nergens verschijnen heb toen gUICache later draaien en daarna nog geen icoontje :(

iMario 28-03-09 20:57

Lees je wel? SBSettings krijgt niet eens een SpringBoard icoon. Dat had je makkelijk kunnen vinden via de zoekfunctie of bij het SBSettings pakket info zelf.

ditbenikniet 28-03-09 23:04

ow wat raar waar staat sbs setings dan want je kan er ook thema's voor downloaden.

iMario 28-03-09 23:18

Lees de more info even. Daar staat duidelijk bij dat je geen icoon krijgt, je moet over je Status Bar sliden om SBSettings tevoorschijn te halen.

-Topic titel gewijzigd-

ditbenikniet 28-03-09 23:35

hihi deze noob wil weten wat en waar de Status Bar is :(

Gilliam 29-03-09 00:14

*Facepalm*

Dat is de balk waar je provider/tijd/batterij ziet...

DouweM 29-03-09 00:20

ditbenikniet;
De iPhone is fantastisch gebruiksvriendelijk voor de wat minder techy gebruikers, maar als je je iPhone wilt jailbreaken, en daar actief mee bezig wilt zijn, is het wel handig iets meer kennis te hebben... No offence verder, maar zo zie ik het.

ditbenikniet 29-03-09 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 272127)
ditbenikniet;
De iPhone is fantastisch gebruiksvriendelijk voor de wat minder techy gebruikers, maar als je je iPhone wilt jailbreaken, en daar actief mee bezig wilt zijn, is het wel handig iets meer kennis te hebben... No offence verder, maar zo zie ik het.

kennis leer ik in de praktijk

ButcherJF 29-03-09 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 272135)
kennis leer ik in de praktijk

Volgens mij leer je momenteel toch meer door te lezen.....op dit forum:p

ditbenikniet 29-03-09 10:42

maare even terug komen op het onderwerp.

gUICach is ook nergens te zien

ik heb dus opnieuw een Jailbreak gedaan voor de 2.2.1
cydia staat erop maar alles wat ik probeer te downloaden met cydia ook winterboard komt er niet op te staan wie kan me helpen ?

ben ik iets vergeten te downloaden eerst ofzo ?

hij zegt wel dat ze op mij telefoon staan in itunes

zwaan 30-03-09 13:19

In iTunes geeft hij aan dat je winterboard hebt geïnstalleerd?
Dat vind ik knap.

Een reboot al geprobeerd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.