iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Grote afspeelfuncties knoppen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/32200-grote-afspeelfuncties-knoppen.html)

Moumentai 29-03-09 13:29

Grote afspeelfuncties knoppen?
 
Goedemiddag!

Op dit moment gebruik ik mijn iPhone in de auto met behulp van een audio kabel naar mijn autoradio. Dit werkt prima en op dit vlak zijn er geen problemen. Heb ook een mooie houder gekocht waarin ik de iPhone kan plaatsen.

Alleen zit ik wel met het volgende probleem. Als ik muziek aan het luisteren ben, dan laat ik altijd het beeldscherm aanstaan. Zo zie je steeds de album covers en dergelijke voorbij komen tijdens het afspelen van muziek. Alleen soms heb je wel is van die nummers waar je dan net even geen zin in hebt om naar te luisteren. Deze kan je dan skippen met behulp van de skip knop op het beeld van je iPhone. Alleen dit knopje is natuurlijk uitermate klein en tijdens het rijden wordt het wel erg gevaarlijk om precies te mikken op die skip knop. Hierdoor moet je je ogen concentreren op de iPhone en dit kan levensgevaarlijke gevolgen hebben als je aan het rijden bent.

Bij deze dus de vraag of er een applicatie bestaat die deze skip knop zo groot mogelijk op het beeldscherm kan laten zien, waardoor het niet echt uitmaakt waar ik het op beeldscherm tik, om vervolgens naar het volgende nummer te gaan. Of misschien bestaat er iets in de richting van een applicatie, dat als je twee keer tikt op het scherm, dat dan het volgende nummer wordt afgespeeld.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

BadSide 29-03-09 13:53

Er bestaat in ieder geval wel een applicatie waarmee je bijvoorbeeld naar rechts over het beeldscherm schuift zodat ie naar het volgend nummer gaat, maar hoe die nou ook alweer heet...

Moumentai 29-03-09 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 272252)
Er bestaat in ieder geval wel een applicatie waarmee je bijvoorbeeld naar rechts over het beeldscherm schuift zodat ie naar het volgend nummer gaat, maar hoe die nou ook alweer heet...

Dat komt in ieder geval alvast in de richting van wat ik zoek! Nu nog de applicatie naam haha :P.

iMario 29-03-09 14:14

PocketTouch. Te krijgen in Cydia.

Moumentai 29-03-09 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 272262)
PocketTouch. Te krijgen in Cydia.

Hmmm.. Het lijkt alleen niet te werken op mijn iPhone. Is het wel geschikt voor Firmware 2.2.1?

iMario 29-03-09 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai (Bericht 272269)
Hmmm.. Het lijkt alleen niet te werken op mijn iPhone. Is het wel geschikt voor Firmware 2.2.1?

Geen idee, ik gebruik de app zelf niet.

Moumentai 29-03-09 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 272270)
Geen idee, ik gebruik de app zelf niet.

Oke het werkt! Je moet de Shaker instelling uitzetten en dan werkt het :). Ziet er goed uit! Werkt perfect! nu nog hopen op een update waarmee je ook de album covers enzo ziet :P

Pierce 29-03-09 15:37

ja kan ook je iphone dock met afstandbediening in je auto monteren, (superglue ftw). je iphone erin zetten en het sfstandbedieningkje op je stuur plakken :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:51.