iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Zelf een dock maken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/32281-zelf-dock-maken.html)

JoOosty 30-03-09 21:57

Zelf een dock maken
 
1 Bijlage(n)
Ik ben fanatiek gebruiker van het Orbz thema en maak er ook iconen voor, maar nou leek het me leuk om een soort van DockFlow inspired dock te maken voor Orbz.

Ik was een leuk end op weg en had alles gemaakt, maar toen ik het op mn iPhone zette, pastte het voor geen meter:

http://i666.photobucket.com/albums/v...ty/photo11.jpg

Heeft iemand de gouden tip over hoe ik het wel passend moet krijgen?

Alvast bedankt!

spysical 30-03-09 22:03

Hmm ik zal er even naar kijken ;)

JoOosty 31-03-09 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 272848)
Hmm ik zal er even naar kijken ;)

en?? kan je wat vinden?

spysical 31-03-09 23:00

Sorry zit nog op school, heb erg weinig tijd door de vele dingen die ik doe (Sport 7x per week en school 5dagen per week en HW iedere dag :S)

JoOosty 01-04-09 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 273265)
Sorry zit nog op school, heb erg weinig tijd door de vele dingen die ik doe (Sport 7x per week en school 5dagen per week en HW iedere dag :S)

ik ken het probleem :p kben zelf ook leerling, maar als je 7x per week sport, dan sport je hoog:eek: wat doe je?

Modbreak:
Wil je a.u.b langzaam-aan niet offtopic gaan.


spysical 02-04-09 14:36

Waterpolo en wedstrijdzwemmen. ;)
Maar back on topic.. Zie de break ;P
ik heb er geen verstand van... Heb zelf wel een thema gemaakt maar hier kom ik niet uit.

JoOosty 02-04-09 14:49

lol, ok :p maar iMario kan jij er (als je tijd hebt) anders misschien niet ff naar kijken??

alsnog bedankt spysical ;)

iMario 02-04-09 14:50

Ben een ''basic/beginnende'' photoshopper. Gebruik Photoshop niet zo vaak, alleen als ik het op dat moment even nodig heb... Met andere woorden: Denk niet dat het mij gaat lukken. ;)

JoOosty 02-04-09 14:54

ahh, ok. Ik dacht juist dat jij de expert was met je jailbreak van 3.0 grapje :p Weet je misschien iemand die wel goed is in het maken van themes??

spysical 02-04-09 14:55

Ik heb wel een theme gemaakt enz maar goed hier heb ik geen verstand van ;)

iMario 02-04-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty (Bericht 273932)
ahh, ok. Ik dacht juist dat jij de expert was met je jailbreak van 3.0 grapje :p Weet je misschien iemand die wel goed is in het maken van themes??

Dat was niet eens zo moeilijk... Misschien kun je DouweM even vragen, hij is redelijk goed met Photoshop/iPhone icoontjes etc. maken.

JoOosty 02-04-09 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 273934)
Dat was niet eens zo moeilijk... Misschien kun je DouweM even vragen, hij is redelijk goed met Photoshop/iPhone icoontjes etc. maken.

ok, zal hem eens vragen. Toch bedankt!

DouweM 02-04-09 18:40

Leuk dat iMario aan mij denkt, maar eigenlijk geldt voor mij hetzelfde als voor hem:
Citaat:

Ben een ''basic/beginnende'' photoshopper. Gebruik Photoshop niet zo vaak, alleen als ik het op dat moment even nodig heb... Met andere woorden: Denk niet dat het mij gaat lukken. ;)
Ik heb wel wat ervaring met het maken (vooral bestaande aanpassen) van icoontjes, maar dit is net iets te hoog gegrepen voor mij, sorry ;-)

JoOosty 02-04-09 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 274052)
Leuk dat iMario aan mij denkt, maar eigenlijk geldt voor mij hetzelfde als voor hem:

Ik heb wel wat ervaring met het maken (vooral bestaande aanpassen) van icoontjes, maar dit is net iets te hoog gegrepen voor mij, sorry ;-)

dat is jammer, jij misschien nog een suggestie voor iemand die ik kan vragen??

DouweM 02-04-09 18:44

Misschien kun je een topic aanmaken op MacThemes2.net, heel veel echt goede PSers daar :)

iMario 02-04-09 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoOosty (Bericht 274053)
dat is jammer, jij misschien nog een suggestie voor iemand die ik kan vragen??

MacThemes zit VOL goeie photoshoppers :D. Misschien een van hun vragen? Je kan daar ook even zoeken op 'dockflow', je vind er genoeg.

JoOosty 02-04-09 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 274054)
Misschien kun je een topic aanmaken op MacThemes2.net, heel veel echt goede PSers daar :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 274055)
MacThemes zit VOL goeie photoshoppers :D. Misschien een van hun vragen? Je kan daar ook even zoeken op 'dockflow', je vind er genoeg.

ok, tnx:D ik zal daar eens rondvragen!

bako 02-04-09 19:23

Wat voor icoontjes wil je?
Ik ben nu een paar maanden bezig met photshop,
vooral iphone thema's dus ik heb redelijk ervaring.

JoOosty 02-04-09 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 274080)
Wat voor icoontjes wil je?
Ik ben nu een paar maanden bezig met photshop,
vooral iphone thema's dus ik heb redelijk ervaring.

het is vooral hoe ik het dock wat ik heb gemaakt (zie eerste post en bijlages etc) zo kan aanpassen dat mn iPhone het wel gewoon pikt. Nu zet hij ze niet goed neer, doordat waarschijnlijk de afmetingen niet kloppen.

Semmm 03-04-09 00:00

Gewoon beetje experimenteren als het icoontje iets omlaag moet doe je boven het icoontje 10 lege pixels in photoshop dan gaat het icoontje 5 pixels naar beneden en zo moet je t een beetje uitvogelen, is mij ook gelukt zo met m'n aangepaste iNav thema


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.