iElegance zonder "schuifbalk" ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een nieuwe theme geïnstalleerd vanuit Cydia (voor Winterboard) genaamd: iElegance. Ik vind hem er zeer mooi uitzien, maar een nadeel is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iElegance zonder "schuifbalk" ?
Ik heb zojuist een nieuwe theme geïnstalleerd vanuit Cydia (voor Winterboard) genaamd: iElegance. Ik vind hem er zeer mooi uitzien, maar een nadeel is dat ik momenteel geen "schuifbalk" heb als ik mijn iphone uit slaapmodus haal. Ik weet waar die ongeveer hoort te zitten, dus ik krijg mijn iphone wel aan, maar het ziet er niet echt top uit. Weet iemand waar dit aan ligt?
De theme heeft bovendien ook geen "genius" knop als je muziek luistert... Omdat ik de theme in z'n geheel wel mooi vind, vraag ik me af of er oplossingen zijn voor deze problemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het ook zelf maken... is niet zo moeilijk.
Als je even naar andere thema's kijkt weet je wel waar wat hoort te staan. |
|
|||
|
|||
Ok, ik ga ff klooien .
|
|
|||
|
|||
hoe kan je themes aanpassen dan? welke app heb je daarvoor nodig?
ik heb namelijk hetzelfde probleem met deze theme, ziet er erg strak uit alleen lockscreen is gaar!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb toen in WinterBoard zelf een thema aangemaakt met daarin een slider, en die vervolgens boven het thema van het LockScreen gezet, werkt perfect! Citaat:
Zoektermen: thema's / winterboard / openssh En Google is ook je beste vriend
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 20-04-09 om 22:03. Reden: 2 reacties in 1 post ;) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" | Mafketel | iPhone algemeen | 6 | 07-07-10 16:30 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|