iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Klein thema zelfgemaakt (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/32868-klein-thema-zelfgemaakt.html)

yingie 14-04-09 00:20

Klein thema zelfgemaakt
 
3 Bijlage(n)
Hoi hoi,

Af en toe heb ik tijd over én ben ik mijn icoontjes moe... dus ga ik maar ff Photosjoppen:D

Voor wie interesse heeft om eens te kijken. Hetzelfde thema maar met drie varianten. Variant 1:

Yingie Color pictures by Yingie_2009 - Photobucket

Variant 2:

Yingie Black pictures by Yingie_2009 - Photobucket

Variant 3:

Yingie Silver pictures by Yingie_2009 - Photobucket

De thema's zijn gemaakt op maximaal 3 rijen iconen per Springboard-pagina. De iconen voor Phone, MySMS, Mail en iPod zijn iets groter dan de andere iconen en bedoeld voor in het dock.

Een paar screenshots zijn bijgevoegd.

greetz, Yingie

bako 14-04-09 00:24

Mooi!
zeker die weer weergaven (leuke zin :p)
Nice job!

De 1e vind ik het mooist.

iMario 14-04-09 00:50

Ziet er leuk uit. Heeft wel wat van Tenuis eigenlijk...

BruceSV 14-04-09 00:50

Niet mijn smaak maar wel mooi gemaakt :)

Ik moet ook leren photoshoppen kan ik ook me eigen ding maken. Maar eerst een Macbook kopen xD

yingie 14-04-09 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 277414)
Ziet er leuk uit. Heeft wel wat van Tenuis eigenlijk...

Hehe, daar is het ook een beetje van afgeleid, met name de grootte van de icoontjes (Tenuis Petit). Ik geloof dat ik de PSD van Tenuis heb gebruikt en aangepast naar mijn smaak. Ik hou wel van strak en simpel, maar tegelijk ook van de kleurrijke app icons... :rolleyes:

BruceSV 14-04-09 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 277414)
Ziet er leuk uit. Heeft wel wat van Tenuis eigenlijk...


Moest er ook al aan denken idd

iMario 14-04-09 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 277420)
Hehe, daar is het ook een beetje van afgeleid, met name de grootte van de icoontjes (Tenuis Petit). Ik geloof dat ik de PSD van Tenuis heb gebruikt en aangepast naar mijn smaak. Ik hou wel van strak en simpel, maar tegelijk ook van de kleurrijke app icons... :rolleyes:

Hij is iig wel mooi geworden. Jammer genoeg gebruik ik eigenlijk 'bijna' nooit thema's. Als je 24/7 met je iPhone bezig bent dan merk je wel dik verschil in snelheid, met of zonder thema.

yingie 14-04-09 17:51

Dat klopt wel, ja. Ik schoon ook regelmatig op en heb nu alleen deze drie thema's erop staan en verder niets... nou ja, de WbWeather Bundle dan nog, haha. Maar aan de andere kant, ik gebruik de iPhone vooral om te bellen en muziek te luisteren, dus stel geen hoge eisen:)

Gilliam 16-04-09 19:18

Nadat ik me iPhone gejailbreakt heb en WinterBoard heb geďnstalleerd kon ik heet standaard thema echt niet meer aan zien :rolleyes:

Dutchskill 16-04-09 19:43

Erg mooi thema :D En het heeft wel wat van Tenius inderdaad..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.