//

Spraaklabel/spraaksynthesizer voor de iphone?

Spraaklabel/spraaksynthesizer voor de iphone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De meeste mensen zullen dit wel kennen, o.a. de N95 (mijn vorige toestel) maakt hier gebruik van. Ik heb het dan over een functie die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-09, 20:51
BET BET is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard Spraaklabel/spraaksynthesizer voor de iphone?

De meeste mensen zullen dit wel kennen, o.a. de N95 (mijn vorige toestel) maakt hier gebruik van. Ik heb het dan over een functie die daarop spraaklabel heet, dit houdt in dat als je gebeld wordt de telefoon naast je ringtone ook de naam van de persoon die jou belt afgespeeld wordt (mocht deze in je contactenlijst staan uiteraard). Hierdoor weet je dus, zonder op het scherm te hoeven kijken, door wie je gebeld wordt. Lijkt voor sommige mensen misschien een overbodige functie maar zit zelf veel op de fiets en dan werkt dit met headset (die een opneem/ophang knop heeft) ideaal. Weet iemand of dit te verkrijgen is op de iphone?

ps: weet niet helemaal of dit topic hier hoort, maar leek mij de bestpassende locatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.