iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   change package settings (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/33531-change-package-settings.html)

northernstar 29-04-09 20:07

change package settings
 
Als ik in Cydia iets wil installeren, bijv. Bosspreffs, dan krijg ik te zien: change package settings en als ik daar op klik kan ik zo'n schuifje aan of uit zetten met "show all changes"
Maar hoe installeer je nou programma's die dit zo weergeven? Er zijn er meerdere, die ik tegengekomen ben.
heb hier in de zoekfunktie gekeken, maar kon ook niets vinden erover.
Kan iemand uitleggen hoe je bijv. bosspreffs installeert?

northernstar 02-05-09 11:02

niemand die het weet dus??

Bomans 04-05-09 13:46

Waarom druk je gewoon niet op install rechts bovenaan om bospreffs te installeren ...

iMario 04-05-09 14:07

''Now where on the subject.''

Ik snap die change package settings ook niet. Merk geen verschil...

Repo Masters? ;)

northernstar 04-05-09 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 283315)
Waarom druk je gewoon niet op install rechts bovenaan om bospreffs te installeren ...

Sjonge....omdat dat er dus bij sommige programmas niet staat.bij bossprefs niet en bij SBsettings ook niet. Anders had ik dit topic echt niet geopend hoor, als het zo simpel was.

had liever hier een slotje op gegooid ipv de andere topic. hier kijkt namelijk geen mens (of niemand weet het, ben ik dus niet de enige die het niet snapt)

Bomans 04-05-09 15:14

Install staat niet rechts bovenaan?
Staat er dan iets anders?

northernstar 04-05-09 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 283321)
''Now where on the subject.''

Ik snap die change package settings ook niet. Merk geen verschil...

Repo Masters? ;)

Zelfs dat zie ik nu niet meer staan als ik op bossprefs of SBsettings klik in Cydia.
http://img13.imageshack.us/img13/336/dsc04479e.jpg


http://img22.imageshack.us/img22/1867/dsc04480h.jpg

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 283344)
Install staat niet rechts bovenaan?
Staat er dan iets anders?

Er staat niets, dat is het gekke. zie mijn plaatje, post hierboven

Bomans 04-05-09 15:29

Dat is wel vreemd ...

northernstar 04-05-09 15:38

kan ik misschien beter cydia de-installeren en opnieuw installeren?

Mwfadebeer 04-05-09 15:42

je kunt cydia niet zomaar de-installeren.
probeer eens via search, rechts onder, naar SB Settings of bosspreffs te gaan. Als dan ook "install" niet verschijnt zou ik Saurik eens een mailtje sturen.
suc6.

northernstar 04-05-09 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer (Bericht 283353)
je kunt cydia niet zomaar de-installeren.
probeer eens via search, rechts onder, naar SB Settings of bosspreffs te gaan. Als dan ook "install" niet verschijnt zou ik Saurik eens een mailtje sturen.
suc6.

Via search vind ik alleen add-ons voor bossprefs, niet het progje zelf....:confused:

Mwfadebeer 04-05-09 16:20

sluit me aan bij bomans want hier werkt het wel.
stuur een email naar saurik, het cydia opperhoofd. Wellicht weet hij raad. Het is tenslotte zijn applicatie.

OiP 04-05-09 19:05

Gewoon even in search Bossprefs opzoeken. Want hier zit je bij featured zo te zien. Bij search zal het vast en zeker werken.

northernstar 04-05-09 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 283414)
Gewoon even in search Bossprefs opzoeken. Want hier zit je bij featured zo te zien. Bij search zal het vast en zeker werken.

was het maar zo. het enige wat hij vindt:
ABRecentCleanup bosspref (deze geprobeerd, maar geeft error)
ACtoggle bossprefs
RandomRing bossprefs
Wikisrvd

OiP 04-05-09 21:41

Je zit zowiezo verkeerd. Je komt op dat bossprefs scherm via homescreen, right? Gewoon even bij All Packages opzoeken. Moet vast en zeker werken.

northernstar 04-05-09 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 283488)
Je zit zowiezo verkeerd. Je komt op dat bossprefs scherm via homescreen, right? Gewoon even bij All Packages opzoeken. Moet vast en zeker werken.

Net zei je via search werkt het vast en zeker, nu zeg je weer bij all packages. maar nee, geen van beiden werkt. staat er NIET tussen (anders zou die het met de zoekfunktie ook wel gevonden hebben)
ik geef t op

OiP 05-05-09 12:38

Raar. Even saurik mailen en desnoods opnieuw jailbreaken? Heb nog nooit eerder van dit probleem gehoord.

ButcherJF 06-05-09 07:25

Aan de plaatsjes te zien heb je een thema geïnstalleerd c.q. een 'skin' over Cydia's standaard uiterlijk gezet. Misschien heeft dat die button(s) weggewerkt? Probeer het eens met het standaard uiterlijk.

northernstar 10-05-09 10:42

uiteindelijk toch maar een herstel gedaan, opnieuw gejailbreaked en nu werkt alles naar behoren

Timmeh_ 10-05-09 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door northernstar (Bericht 285091)
uiteindelijk toch maar een herstel gedaan, opnieuw gejailbreaked en nu werkt alles naar behoren

Uiteindelijk geen idee wat nou de oorzaak is geweest? :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.