//

SMS reminder

SMS reminder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een reminder willen krijgen als ik een sms ontvang en deze nog niet heb gelezen. Ik heb tot nu toe 2 opties ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-09, 11:47
Quatz Quatz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard SMS reminder

Ik zou graag een reminder willen krijgen als ik een sms ontvang en deze nog niet heb gelezen. Ik heb tot nu toe 2 opties gevonden.

smsnotify laat de iphone alleen maar trillen maar laat geen geluidsmelding horen.
intelliscreen zit wel een functie in waarbij je voor een bepaalde tijd een aantal herhalingen van geluid kunt krijgen.

Eigenlijk heb ik alleen die ene functie van intelliscreen nodig (de rest vind ik niet interessant), het hoeft niet gratis, maar 10 dollar vind ik wat overdreven.

Weet iemand nog een andere optie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-09, 14:01
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Met "StatusNotifier" krijg je een icoontje in de taakbalk en een melding op je LockScreen.
Zelf gebruik ik "Reminder", welke alleen een icoontje in je taakbalk laat zien
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 01-05-09, 14:03
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan ook nog instellen om een geluidje te krijgen (allemaal tweakbare instellingen krijg je er bij), met Status Notifier. Gebruik het zelf ook, werkt hellemaal top!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 01-05-09, 16:55
Quatz Quatz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard

Heb statusnotifier er net op gezet. Werkt goed, echter het geluidje (piepje) is errug zacht en kort. Als ik dat zou kunnen aanpassen in een ander geluid, dan zou het perfect zijn!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reminder voor gemiste gesprekken, mail, sms enz. 200sxpower iPhone Apps 0 02-08-10 22:37
Statusnotifier of Notifier(Reminder) ?! pannamoker Jailbreak apps en thema's 7 21-01-10 16:26
notify me ( reminder ) robbertdegraaf iPhone Apps 0 12-10-09 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.