iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Springboard crasht na update FiveIrows (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/33946-springboard-crasht-na-update-fiveirows.html)

francebramie 09-05-09 21:57

Springboard crasht na update FiveIrows
 
ik heb vandaag de update van FiveIrows geinstalleerd, en mijn springboard crasht na deze update. Alle icons komen op de bovenste lijn te staan.
Daarna kan ik ze wel weer terug zetten, maar dan werkt FiveIrows niet meer.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik heb hem in een map staan van mijn thema. Misschien dat dit de fout is. Hoe kan ik dit oplossen?

EDIT: Als ik FiveIrows heb geinstalleerd komt hij niet in Winterboard te staan. Als hij geinstalleerd is, kan ik geen icons meeronder de boovenste rij plaatsen.
http://i220.photobucket.com/albums/d...IMG_0005-2.png
Ik heb geen themas in Winterboard staan, die heb ik allemaal verwijderd. Dus het ligt denk ik aan de update.
Ik heb nog een oudere versie, zal even kijken of die het doet.

iMario 09-05-09 22:35

Praat veel met die gozer die deze tweak heeft gemaakt, dus ik zal het hem zo eens vragen.

Lucien1966 09-05-09 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 284978)
ik heb vandaag de update van FiveIrows geinstalleerd, en mijn springboard crasht na deze update. Alle icons komen op de bovenste lijn te staan.
Daarna kan ik ze wel weer terug zetten, maar dan werkt FiveIrows niet meer.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik heb hem in een map staan van mijn thema. Misschien dat dit de fout is. Hoe kan ik dit oplossen?

EDIT: Als ik FiveIrows heb geinstalleerd komt hij niet in Winterboard te staan. Als hij geinstalleerd is, kan ik geen icons meeronder de boovenste rij plaatsen.
http://i220.photobucket.com/albums/d...IMG_0005-2.png
Ik heb geen themas in Winterboard staan, die heb ik allemaal verwijderd. Dus het ligt denk ik aan de update.
Ik heb nog een oudere versie, zal even kijken of die het doet.

ik heb hetzelfde probleem ondervonden (en ondervindt dat nog steeds :()...dus mocht je nog een oudere versie hebben, dan zou ik die ook graag willen hebben van je ;)

francebramie 09-05-09 22:45

Oude versie werkt niet, want er veranderd ook iets buiten winterboard.
Er zal denk ik snel een nieuwe update komen.
Het is wel vervelend want ik kan mijn thema's niet gebruiken.

iMario 09-05-09 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 285000)
Oude versie werkt niet, want er veranderd ook iets buiten winterboard.
Er zal denk ik snel een nieuwe update komen.
Het is wel vervelend want ik kan mijn thema's niet gebruiken.

Hij heeft een instelling aan Preference Loader toegevoegd. Is alleen niet hellemaal goed gegaan denk ik.

francebramie 09-05-09 23:19

Ik kan mijn themas in ieder geval weer gebruiken. Springboard ziet er niet helemaal uit zoals ik wil, maar dan wacht ik wel.

marcoryn 10-05-09 11:28

Hier ook gebeurd, even in Cydia het bestandje verwijderen en de problemen waren bij mij opgelost..alleen stonden mn iconen in een andere volgorde

francebramie 10-05-09 11:46

Het is makkelijk opgelost ja. Alleen heb ik nog maar 4 rows.

Lucien1966 10-05-09 13:17

versie 1.3 verwijderen in Cydia, Cydia opnieuw opstarten en dan versie 1.2 installeren, dat zou het probleem moeten oplossen

francebramie 10-05-09 13:50

Bij mij doet hij het weer gewoon.

Lucien1966 10-05-09 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 285142)
Bij mij doet hij het weer gewoon.

zonder ook maar iets gedaan te hebbend??? want dat is wel vreemd aangezien de developer zelf toegeeft dat er een bug in de nieuwe update zit en die dus niet (nog) goed werkt en je dus als je gebruik wilt maken van FiveIrows, dat je dan de oude versie moet installeren via Cydia

francebramie 10-05-09 14:22

Ik gebruik de oude versie. Was vergeten te melden.

Edit: er is een nieuwe update. Als je hem installeerd gaat alles naar de eerste lijn. Als je dan naar settings gaat, ga je naar de settings van fiveIrow en zet je hem aan. Dan doet hij het weer.

Timmeh_ 10-05-09 19:09

Bij crasht het springboard idd ook een paar keer bij dag, maarjah dan is het gewoon springboard herstarten en alles weer in orde.. Vind t wel irritant, maar is wel mee te leven :)

Lucien1966 10-05-09 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 285158)
Ik gebruik de oude versie. Was vergeten te melden.

Edit: er is een nieuwe update. Als je hem installeerd gaat alles naar de eerste lijn. Als je dan naar settings gaat, ga je naar de settings van fiveIrow en zet je hem aan. Dan doet hij het weer.

en waar vind jij de settings van fiveIrow dan bij settings? want ik heb SP 1.6.3 en kan het niet vinden in mijn settings

iMario 10-05-09 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 285310)
en waar vind jij de settings van fiveIrow dan bij settings? want ik heb SP 1.6.3 en kan het niet vinden in mijn settings

Hij heeft besloten zijn eigen setting te maken. Het komt dus niet meer in Supreme Preferences, tenzij ik het zelf maak. Alsnog moet ik dan zijn permissies hebben omdat het wel zijn tweak is, en ik het dan wat na zit te maken.

Lucien1966 10-05-09 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 285311)
Hij heeft besloten zijn eigen setting te maken. Het komt dus niet meer in Supreme Preferences, tenzij ik het zelf maak. Alsnog moet ik dan zijn permissies hebben omdat het wel zijn tweak is, en ik het dan wat na zit te maken.

okay bedankt voor het antwoorden...

Timmeh_ 15-05-09 10:34

Inmiddels een update geweest van FiveIRows, bij mij crasht me SpringBoard een heel stuk minder (nu iets van 2x per dag ipv 8x ofzo :p)

francebramie 15-05-09 18:30

bij is hij niet meer gecrashed na de update. Zelfs als ik de upfatebdownload crashed hij niet

Lucien1966 15-05-09 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 286744)
bij is hij niet meer gecrashed na de update. Zelfs als ik de upfatebdownload crashed hij niet

bij mij crasht het nog wel, vooral als ik Cydia open

Bordyl 31-05-09 22:57

En ik heb weer wat te veel geprobeerd zeker... Mijn SB is gecrasht en wil nu zelfs niet meer normaal worden. Ik druk steeds bij het kadertje dat dan komt op RESTART, maar dat helpt niet. Ook een reboot doet niets. Ik heb al heel wat zitten verwijderen uit Cydia om het op te lossen, maar ook dit baat niet. Wat zal ik doen? Opnieuw een herstel van mijn iTouch 2G?

EDIT

Heb LockDockBar verwijderd en momenteel staat hij weer in de normale modus.




Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.