iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Anetshare for iPhone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/33987-anetshare-for-iphone.html)

marcelkraan 11-05-09 00:10

Anetshare for iPhone
 
Anetshare is een vette app. voor de android.
Het maar een Wi-Fi Access Point van je phone en je kan dan met bv. cmputers met Wi-Fi connecten en over je telefoon internetten.

Download aNetShare, Wireless Access Point App für Android - Madolo mobile Software

Is er zo'n tool ook voor de iPhone?
In Cydia staat we l Tether maar dan moet je een Adhoc netwerk maken en dat wil ik eigenlijk niet (als dat niet hoeft)

Weet iemand een alternatief voor Anetshare??

libia 11-05-09 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcelkraan (Bericht 285366)
Anetshare is een vette app. voor de android.
Het maar een Wi-Fi Access Point van je phone en je kan dan met bv. cmputers met Wi-Fi connecten en over je telefoon internetten.

Download aNetShare, Wireless Access Point App für Android - Madolo mobile Software

Is er zo'n tool ook voor de iPhone?
In Cydia staat we l Tether maar dan moet je een Adhoc netwerk maken en dat wil ik eigenlijk niet (als dat niet hoeft)

Weet iemand een alternatief voor Anetshare??

Volgensmij zijn er nog wel een paar in cydia, ik weet alleen geen namen helaas

Thaan 11-05-09 01:28

Waarom wil je niet met je computer een netwerk aanmaken waar je iPhone dan aan verbind om zo je computer te laten internetten, maar wel je iPhone een netwerk te laten maken om je computer op te laten inloggen om zo te internetten?

Je kan gewoon een ad-hoc netwerk maken met wachtwoord, dat het meestal WEP is is jammer maar toch echt geen probleem.

Dus, waarom? Het werkt toch prima.

Nikos1984 11-05-09 10:12

Zoek in Cydia eens op PDAnet. Daarmee kan je ook je iPhone als modem gebruiken.

marcelkraan 11-05-09 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 (Bericht 285416)
Zoek in Cydia eens op PDAnet. Daarmee kan je ook je iPhone als modem gebruiken.

ja deze werkt goed maar moet je ook weer een adhoc maken
ik wil het zonder zoals ashare..

het werkt inderdaad maar ik zoek echt zoiets als ashare dat je een echt access point kan maken..
met al die andere kan je maar 1 computer gebruiken...
met ashare wel 10...


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 285388)
Waarom wil je niet met je computer een netwerk aanmaken waar je iPhone dan aan verbind om zo je computer te laten internetten, maar wel je iPhone een netwerk te laten maken om je computer op te laten inloggen om zo te internetten?

Je kan gewoon een ad-hoc netwerk maken met wachtwoord, dat het meestal WEP is is jammer maar toch echt geen probleem.

Dus, waarom? Het werkt toch prima.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 (Bericht 285416)
Zoek in Cydia eens op PDAnet. Daarmee kan je ook je iPhone als modem gebruiken.

ja deze doet het ook met 1 computer
echt jammer dat die vent het ook niet voor de iPhone gemaakt

Thaan 11-05-09 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcelkraan (Bericht 285438)
ja deze werkt goed maar moet je ook weer een adhoc maken
ik wil het zonder zoals ashare..

het werkt inderdaad maar ik zoek echt zoiets als ashare dat je een echt access point kan maken..
met al die andere kan je maar 1 computer gebruiken...
met ashare wel 10...






ja deze doet het ook met 1 computer
echt jammer dat die vent het ook niet voor de iPhone gemaakt

Het wordt nogal langzaam als je met meerdere computers wilt internetten over zo'n lijn, nog niet eens gesproken over het feit dat het verboden is bij het standaard iPhone abonnement.

Maar inderdaad, wat jij zoekt is er niet voor de iPhone.

hummel 11-05-09 23:13

ik denk ook als ge met 10 pcs op een 3g of edge netwerkje hangt dat het nie snel zal gaan :p

marcelkraan 11-05-09 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 285708)
ik denk ook als ge met 10 pcs op een 3g of edge netwerkje hangt dat het nie snel zal gaan :p

dat is ook zo... maar het gaat meer om 2 in noodgevallen en die zijn er veel te vaak

Timmeh_ 12-05-09 11:33

Je kan ook dit proberen ;)

marcelkraan 12-05-09 15:03

ja maar voor die oplossing bestaat ook de kant en klare oplossing tether :) en zdnet
maar het komt wel goed... als het er niet is dan wachten we toch even :-)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcelkraan (Bericht 285738)
dat is ook zo... maar het gaat meer om 2 in noodgevallen en die zijn er veel te vaak



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.