iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Slingplayer Mobile over 3g (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/34105-slingplayer-mobile-over-3g.html)

symen89 13-05-09 13:53

Slingplayer Mobile over 3g
 
voor de gene die slingplayer mobile al hebben gekocht weten dat je alleen maar via Wi-Fi kan kijken. niet echt handig dus.
Maar met een kleine aanpassing in het programma voipover3g is dit wel mogenlijk.

1.download Voipover3G van cydia

2.ssh je Iphone en zoek dit op: Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries/VoIPover3G.plist

3.vervang VoIPover3G.plist met deze VoIPover3G.plist
4. ff respringen en voila
http://s3.amazonaws.com/twitpic/phot...2vda6QaUqbo%3D

kingster 13-05-09 14:05

Hahaha, super. En dat terwijl ie op dit moment nog niet eens officieel in de Nederlandse App Store te vinden is. Symen89: geweldig!!!

Bomans 13-05-09 14:09

Je kan hem misschien aan dit lijstje toevoegen.
dat maakt het nog completer.

emonty 13-05-09 14:30

heb Joost en Orb ook via 3g

mosbie 13-05-09 14:35

Heb dus net buiten over 3G van T-Mobile een programma via uitzending gemist van UPC (Zit bij je Royaal abbo) bekeken op mijn slingplayer. Perfect beeld, hij ging 2x eventjes stil met de melding optimizing maar verder prima te doen. Morgen eens testen in de trein, daar valt de 3g nogal vaak weg. Kijken hoe hij daarop reageert.

iMario 13-05-09 15:06

Je kan ook gewoon de Bundle Identifier toevoegen aan de plist, handig als je er zelf wat al aan toegevoegd had.

Tom_B 13-05-09 15:22

Ben hierin zeer geïnteresseerd. Maar waar koop ik een Slingbox en een Slinglink TURBO in Nederland, zodat ik zeker weet dat ze PAL ondersteunen. Ben geen UPC maar Ziggo klant, dus via UPC kopen is geen optie.

symen89 13-05-09 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_B (Bericht 286182)
Ben hierin zeer geïnteresseerd. Maar waar koop ik een Slingbox en een Slinglink TURBO in Nederland, zodat ik zeker weet dat ze PAL ondersteunen. Ben geen UPC maar Ziggo klant, dus via UPC kopen is geen optie.

het is inderdaad nog niet mogelijk als je geen upc klant bent een apparaat via de officiële wegen te kopen.
echter bieden veel mensen een slingbox aan via veilingsite's ( marktplaats, ebay). meestal zijn deze ook nog eens veel goedkoper.

succes

mosbie 13-05-09 15:30

Dat klopt idd, hoewel ik wel een UPC klant ben heb ik hem ook gekocht via marktplaats. 50 euro goedkoper dan wat UPC er voor vraagt. Maar dat was een tijdje terug. Heb hem ook niet specifiek voor de IPhone gekocht, meer omdat ik vaak in het buitenland ben.

Tom_B 13-05-09 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door symen89 (Bericht 286184)
het is inderdaad nog niet mogelijk als je geen upc klant bent een apparaat via de officiële wegen te kopen.
echter bieden veel mensen een slingbox aan via veilingsite's ( marktplaats, ebay). meestal zijn deze ook nog eens veel goedkoper.

succes

Ik zag er al een paar op Amazon staan, dus daar zijn wel te krijgen. Maar de vraag blijft dan of er verschil zit tussen NTSC en PAL. Of kunnen die apparaten beide formaten aan?

symen89 13-05-09 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_B (Bericht 286187)
Ik zag er al een paar op Amazon staan, dus daar zijn wel te krijgen. Maar de vraag blijft dan of er verschil zit tussen NTSC en PAL. Of kunnen die apparaten beide formaten aan?

ik heb er ook eentje uit usa...werkt gewoon prima

kingster 13-05-09 15:42

Maar is Slingplayer nu al in de nederlandse app-store te koop. Ik zie hem niet. Ik heb wel een amerikaans account waarop ik kopen, maar dan krijg ik toch steeds foutmeldingen bij het synchroniseren enzo. Is het dan niet beter om te wachten? Hoe lang duurt het normaal voordat een programma in de Nederlandse app-store uit komt als deze net in Amerika is uitgebracht?

emonty 13-05-09 16:14

SlingBox Solo (PAL) amazon.uk -> inclusief verzenden: 152 eetjes

Tom_B 13-05-09 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emonty (Bericht 286197)
SlingBox Solo (PAL) amazon.uk -> inclusief verzenden: 152 eetjes

VOlgens mij kan het goedkoper: Sling Media - SlingBox Solo - Watch your home digital: Amazon.co.uk: Electronics & Photo

Dus als de player in de Nederlandse app store is moet ie maar gekocht worden + een slinglink. En natuurlijk de iPhone nog even jailbreken. Zonder 3G is het waardeloos ;)

emonty 13-05-09 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_B (Bericht 286199)
VOlgens mij kan het goedkoper: Sling Media - SlingBox Solo - Watch your home digital: Amazon.co.uk: Electronics & Photo

Dus als de player in de Nederlandse app store is moet ie maar gekocht worden + een slinglink. En natuurlijk de iPhone nog even jailbreken. Zonder 3G is het waardeloos ;)

Is niet goedkoper, maar zonder verzendkosten.....

dirkkk 13-05-09 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kingster (Bericht 286189)
Maar is Slingplayer nu al in de nederlandse app-store te koop. Ik zie hem niet. Ik heb wel een amerikaans account waarop ik kopen, maar dan krijg ik toch steeds foutmeldingen bij het synchroniseren enzo. Is het dan niet beter om te wachten? Hoe lang duurt het normaal voordat een programma in de Nederlandse app-store uit komt als deze net in Amerika is uitgebracht?

Heeft hier iemand info over, is nog niet in de Ned. AppStore?!?

Michael 13-05-09 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door symen89 (Bericht 286156)
voor de gene die slingplayer mobile al hebben gekocht weten dat je alleen maar via Wi-Fi kan kijken. niet echt handig dus.
Maar met een kleine aanpassing in het programma voipover3g is dit wel mogenlijk.

1.download Voipover3G van cydia

2.ssh je Iphone en zoek dit op: Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries/VoIPover3G.plist

3.vervang VoIPover3G.plist met deze VoIPover3G.plist
4. ff respringen en voila
http://s3.amazonaws.com/twitpic/phot...2vda6QaUqbo%3D

Inmiddels zit er in Cydia ook een enabler voor 3G Tricker ThreeG via de ModMyI repo

boefje 13-05-09 21:37

Ik heb een US-account voor de store zonder betalingsgegevens (free app kiezen, account aanmaken met us-adres, none billing kiezen)

Wanneer ik bij de slingplayer op "buy" klik, dan moet ik mijn betaalgegevens wijzigen en daar gaat het mis...

Wanneer ik dan mijn cc-gegevens invul werkt het niet, want die staat niet op een US-adres
Wanneer ik inlog met mijn paypal, dan geeft hij aan, dat het een US-adres moet hebben...

Hoe kan ik nu toch aan een betaal-app komen?

iMario 13-05-09 22:17

Dus als ik het goed begrijp; Ik kan OVERAL waar ik ook ben, TV kijken met die app. Als ik dus ook zo'n SlingBox heb. En dat dan over 3G.

symen89 13-05-09 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 286317)
Dus als ik het goed begrijp; Ik kan OVERAL waar ik ook ben, TV kijken met die app. Als ik dus ook zo'n SlingBox heb. En dat dan over 3G.

in principe wel ja. je moet natuurlijk wel 3g bereik hebben. iets wat bij t-mobile meestal een probleem is.
in het buitenland zou het ook wel eens een probleem kunnen worden, rekeninghoudend met eventuele hoge kosten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.