//

Iphone met kuren: vast hangen

Iphone met kuren: vast hangen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone liefhebbers Sinds een paar dagen heb ik dan eindelijk mijn eigen Iphone. Alles loopt als een trein, nergens problemen mee. Maar! Het apparaatje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-07, 18:19
Corally Corally is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Unhappy Iphone met kuren: vast hangen

Beste iphone liefhebbers

Sinds een paar dagen heb ik dan eindelijk mijn eigen Iphone. Alles loopt als een trein, nergens problemen mee.

Maar! Het apparaatje heeft regelmatig slechte zin. Als ik een paar keer tussen applicaties wissel en soms zelfs gewoon vanuit het niets.

b.v. Ik ga naar de ipod, na een paar seconde sluit deze zichzelf af en zie k mn homescreen weer. Na ipod weer te openen » paar seconde » homescreen. Dit proces herhaalt zich varierend tussen de 4 en 6 keer. Waarna de Iphone in toetsblokkering valt. Toetsblokkering eraf en alles is weer goed.

Als ik minder geluk heb start het apparaatje geheel opnieuw op. Dit gebeurt ongeveer 2 a 3 keer per dag! Redelijk irritant dus.

Na het rebooten zijn trouwens mijn Edge instellingen foetsie: live.vodafone.com vodafone vodafone. Dus na een flinke crash moet ik deze dus weer opnieuw ingeven.

Heeft iemand het zelfde probleem?

Firmware versie: 1.1.1
3rd party apps:
installer.app
Customize
apollo
summerboard
openSSH
BSD subsystem
community sources

Tijdens het typen van dit bericht bleef hij weer hangen toen ik instellingen in ging om de firmware versie te zien
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-07, 20:04
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

zet in summerboard dim wallpaper op off. ook help het om summerboard eens de deinstalleren en daarna opnieuw te installeren (zet dan ook weer dim wallpaper off)
  #3  
Oud 08-12-07, 23:03
Corally Corally is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

bedankt voor je reactie. Ik heb hem nu al enkele uren op off staan en tot dusver verloopt alles nog vlekkeloos. Hopelijk is het euvel hiermee verholpen! I'll keep you posted
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone loopt vast met Opstarten met Ananas inbeeld Erickvergara iPhone algemeen 0 16-05-10 18:52
iPhone: 3gs 32gb rare kuren in jb nightflyer Jailbreak 4 20-04-10 23:31
iphone jailbreak blijft vast hangen edelsteen Archief 1 09-04-09 16:30
iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten pollie Archief 1 21-12-08 11:10
iphone vertoont vele kuren dennis_rnb iPhone algemeen 1 13-10-08 11:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:12.