iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Money converter. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/3447-money-converter.html)

MacPudding 09-12-07 14:44

Money converter.
 
Hello Folks,

Weet iemand of er een progje bestaat om valuta om te rekenen voor de iphone ?
Zoals in de dash van Apple bijvoorbeeld.

Thx,
MacPudding.

Stiruam 09-12-07 14:54

Maak een HTML bestand aan met deze text:
Citaat:

<script language="JavaScript">
// You may modify the look and feel of your
// Free Currency Converter
// by changing the variables below
// Style: B&W Rock Currency Converter
var from_currency = "USD";
var from_country = "United States";
var to_currency = "CAD";
var to_country = "Canada";
var scrollsize="4";
var tablewidth="50%";
var border="1";
var bordercolor="#000000";
var tablebgcolor = "#FFFFFF";
var textfontcolor="#000000";
var fonttype="Arial";
var headerfontcolor="#FFFFFF";
var headerbgcolor="#000000";

</script>
<script language="Javascript"
src="/converter.js">
</script>
En kopier deze codes en sla ze op als converter.js in dezelfde folder zetten op de iPhone en hem het html bestand laten openen!

Dan heb je een offline html converter

Destiny 09-12-07 15:04

Het kan dus wel he Macpudding :p Doet ie het nog goed ?

MacPudding 10-12-07 06:08

@ destiny,
Ja hoor doet het nog prima :)
Maar bovenstaande gaat mijn petje te boven :eek:

Guy.

kingster 10-12-07 12:14

Wow een currency convertor... Daar ben ik nu al even naar opzoek!!!! Maar ik begrijp geen hout van bovenstaande (blond he). Kan iemand helpen met een Peppie en Kokkie stap voor stap handleiding?

herbie65 11-12-07 15:47

Het is al eerder genoemd, maar deze kun je ook in STOCKS / AANDELEN zetten.
Nieuwe aanmaken, en bijv EURUSD=X aanmaken. Deze geeft de euro/dollar koers aan.
Het leuke is je kan ook het koersverloop van de afgelopen tijd zijn.
EURCNY=X is Euro/Chinese RMB koers
de 3 letters van de koersnaam zijn terug te vinden op alle financiële sites.

kingster 11-12-07 16:00

Die koersindexen heb ik inderdaad ook op mijn iPhone. Maar ik zou een stuk blijer worden als er een convert programma bestaat waarin ik gewoon snel de dollar-prijs i n kan vullen en er een euro prijs uitrolt... Dacht dat dat in dit toppic bedoeld werd.

MacPudding 11-12-07 16:40

Dat zoek ik dus, een programma waar je enerzijds een munt ingeeft, zeg maar US Dollar, en aan de andere kant de waarde in Euro krijgt...:)
Het bestaat al voor lengte- en inhoudsmaten maar nog geen gezien voor muntéénheden.

MacPudding.

Celf 11-12-07 17:59

Ik weet niet OF ie bestaat....maar al tussen de Apple - Web apps - All Categories gekeken?

kingster 11-12-07 18:17

Ja, heb ik gekeken, helaas. Maar het probleem met web-apps is dat je altijd een internet-verbinding moet hebben. In het buitenland niet altijd aanwezig (gprs is duur, Wi-Fi niet overal). Ik gebruik het erg veel op reis. Thuis de laatste wisselkoersen inladen en onderweg offline eenvoudig prijzen omzetten naar euro. Ik hoop eigelijk dat Stiruam, die hierboven met een offline converter kwam, kan uitleggen hoe je hem nou moet gebruiken...

bobdevis 11-12-07 22:00

gewoon in google search '10 euro in dollar' intypen.

kingster 11-12-07 22:04

Ook geen offline methode helaas. Maar leuk weetje, wist ik niet.

Stiruam 11-12-07 22:22

Hmm das wel hip :p dat wist ik nieteens :p allen google is niet te vertrouwen check deze zoekopdracht :D the answer to life the universe and everything - Google Search

Maar ik weet geen offline techniek verder


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.