iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Rotation Inhabitor (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/34594-rotation-inhabitor.html)

Gkidstyle 26-05-09 15:22

Rotation Inhabitor
 
Ik heb een tijdje geleden deze app geinstaleerd en na een tijdje had ik dus dat mijn scherm alleen links om draaide en niet meer terug, ik had hem toen opgestuurd en ze zeiden dat er niks mee aan de hand was maar hij deed het wel weer gewoon.

Nu heb ik dit sinds de update weer, je kan door je vinger op de icon te houden kiezen welke kant hij opdraait maar nu wil hij bij mij alweer alleen links om en geen andere kant op.

App removen/reinstallen/opnieuw opstarten/ hard reset werkt allemaal niet :S

King1987 26-05-09 15:23

Restoren misschien de oplossing? ;)

Gkidstyle 26-05-09 15:27

Ben nu bezig met opnieuw jailbreaken, daarna even herstellen kijken of het allemaal helpt. Ik meld het dan als het gewerkt of niet heeft ;)

King1987 26-05-09 15:30

Eerst jailbreaken daarna herstellen? Je moet het andersom doen ;)

Gkidstyle 26-05-09 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 289320)
Eerst jailbreaken daarna herstellen? Je moet het andersom doen ;)

Weet ik maar ik dacht misschien helpt het als ik nieuwe jailbreak op zet ;)

Update
DFU/Restore/Reset/Herstel/Hard Reset, allemaal geen nut :(

iMario 26-05-09 17:08

Als je gaat Herstellen heeft het heus wel nut. Alles word namelijk compleet verwijderd.

Gkidstyle 26-05-09 17:12

heb het allemaal gedaan en hij kantelt nog steeds alleen links om en verder niks, ook niet terug naar recht op

Timmeh_ 26-05-09 17:48

Als je m hersteld móet hij t weer doen.. Zo niet, is het hoogstwaarschijnlijk een hardware-fout en kan je ermee naar de winkel terug.. Als je hun dan ook nog een demonstratie kan laten zien, kan jij bewijzen dat er iets mis is en kunnen ze m niet meer teruggeven met de reden: we hebben niets kunnen vinden..

Gkidstyle 26-05-09 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 289367)
Als je m hersteld móet hij t weer doen.. Zo niet, is het hoogstwaarschijnlijk een hardware-fout en kan je ermee naar de winkel terug.. Als je hun dan ook nog een demonstratie kan laten zien, kan jij bewijzen dat er iets mis is en kunnen ze m niet meer teruggeven met de reden: we hebben niets kunnen vinden..

Is precies hetzelfde wat ik vorige keer had gedaan, hij zei toen hmm dat klopt inderdaad niet en had hem opgestuurd. Daarna kreeg ik een telefoontje dat ze niks konden vinden dat fout was maar deed mijn scherm het wel weer normaal :confused:, denk dat ik morgen maar ff langs ga. (ga ook nooit meer rotation inhabitor erop zetten, is de 2de keer al)

KSH 14-07-09 15:31

Ik heb geprobeerd om rotation inhabitor te installeren op de iPhone 3Gs met als gevolg dat de iPhone begon te knipperen tussen het slide to unlockscherm en summerboard.

Vervolgens in veilige modus opgestart en rotation inhabitor via Cydia verwijderd.

Is er toevallig al iemand die Rotation Inhabitor werkend heeft op een iphone 3Gs?

NasPhone 14-07-09 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KSH (Bericht 323928)
Ik heb geprobeerd om rotation inhabitor te installeren op de iPhone 3Gs met als gevolg dat de iPhone begon te knipperen tussen het slide to unlockscherm en summerboard.

Vervolgens in veilige modus opgestart en rotation inhabitor via Cydia verwijderd.

Is er toevallig al iemand die Rotation Inhabitor werkend heeft op een iphone 3Gs?


Wat jij had had ik ook, is volgensmij ook nog niet3.0 prove!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.