iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Summerboard themes gebruiken op 1.1.2 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/3473-summerboard-themes-gebruiken-op-1-1-2-a.html)

machiel 09-12-07 23:59

Summerboard themes gebruiken op 1.1.2
 
domme vraag, maar als ik uit ( Themes summerboard ) iets kiest en installeert dan
gaat hij helemaal terug naar begin scherm,en dan ontgrendel ik hem maar er verandert niets.

Weet iemand een oplossing hier voor. alvast bedankt

majinchaos 10-12-07 01:22

Bij mij was het zo dat als je bij summerboard onderin kijkt zie je staan inactive. als je je telefoon even helemaal uitzet en en weer aan staat ie active, dan zie je als het goed is wel wat veranderen.

machiel 10-12-07 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos (Bericht 25846)
Bij mij was het zo dat als je bij summerboard onderin kijkt zie je staan inactive. als je je telefoon even helemaal uitzet en en weer aan staat ie active, dan zie je als het goed is wel wat veranderen.



Met onderin wat versta je daar onder, ik kan het niet ;één twee vinden.

met uit en aan zetten zie ik helaas niets verandere.

AeronNL 10-12-07 09:42

Bij mij wekt het wel gewoon als ik de iphone even reboot.
Heb je niet per ongeluk de oude versie van summerboard geinstalleerd?

Destiny 10-12-07 10:55

Is je iphone nederlands? Zet hem dan eens op engels. Dan werkt ie wel

machiel 10-12-07 11:44

Hoi Destiny,

hij is nederlands ik was gistere nog bij je.
weet je messchien een oplossing hier voor .

lucianotheone 12-12-07 23:05

probeer eerst via installer Summerboard te installen (niet summerboard old) obviously,
vervolgens ga je in installer naar Themes> Summerboard

Daarna install je theme van keuze, vervolgens naar SMBprefs op t beginscherm van je iphone.. Daarna kies je bij THEME je thema.. ik geloof dat je theme nog op DEFAULT staat.. zo niet.. dan kan ik je niet helpen.. if it works...

Congrats..!

machiel 13-12-07 08:48

Dat ga ik proberen,

super.

NickNL 11-01-08 11:38

misschien wat laat micheal maar ik heb het ook gehad.. Reboot hem ff en dan dan kan je het instellen via summebrboard>theme!!

depl0y 12-01-08 10:24

Ah NickNL, het is gelukt met de theme's ;)

Stibou 12-01-08 14:59

Als ik door middel van summerboard m'n theme probeer te veranderen,veranderen de helft van de icoontjes maar mee,dit is gebeurd nadat iemand mij had gezegd dat ik niet op restar springboard moest drukken maar gewoon de home button en zo alles rapper ging...

EDIT:Heb de fout al gevonden!

Mr_Oizo 12-01-08 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 39673)
Als ik door middel van summerboard m'n theme probeer te veranderen,veranderen de helft van de icoontjes maar mee,dit is gebeurd nadat iemand mij had gezegd dat ik niet op restar springboard moest drukken maar gewoon de home button en zo alles rapper ging...

EDIT:Heb de fout al gevonden!

wat was die fout? De helft van mijn icoontjes zijn ook gewoon nog normaal

Stibou 12-01-08 21:41

Je moet je Iphone op de engelse taal laten staan!:rolleyes:

EDIT: Is eigenlijk zeer logisch maar goed mij verstand laat mij nu eenmaal soms in de steek!

DertKesh 12-01-08 22:35

Hmm dus je iPhone moet op Engels staan als je thema's en dergelijke wilt installeren/instellen?

Stibou 12-01-08 22:39

Wel aangezien het theme eigenlijk alle png bestanden in het engels heeft staan moet je iphone op de engelse taal staan!

Mr_Oizo 13-01-08 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 39835)
Je moet je Iphone op de engelse taal laten staan!:rolleyes:

EDIT: Is eigenlijk zeer logisch maar goed mij verstand laat mij nu eenmaal soms in de steek!

lol, ja ik kwam dr ook een minuut achter nadat ik gepost had :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.