iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Dock verandert niet (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/35181-dock-verandert-niet.html)

trip 08-06-09 23:27

Dock verandert niet
 
Bij deze mijn eerste post ;)

Ik heb namelijk een probleempje, met het transperant maken van de dock onderin.

Via Winterboard heb ik het al geprobeerd maar dat werkt niet, zelfs als ik een ander thema activeer blijft de dock standaard.....

heeft iemand een idee ?

King1987 08-06-09 23:31

Zet het transparant maken van je Dock boven in winterboard (verplaatsen kan aan de rechterkant in winterboard.

Tevens topic verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's

trip 08-06-09 23:34

ohhh okay ...
dus de volgorde heeft te maken met prioriteit ofzo ?


maar dan verandert hij nog niet...

King1987 08-06-09 23:36

Respring doen na het aanvinken en van boven zetten. Dan moet je een transparant dock krijgen.

trip 08-06-09 23:42

helaas zonder suc6

iMario 09-06-09 00:16

Installeer WinterBoard eens opnieuw.

trip 09-06-09 00:35

Winterboard removed -> Reboot
Installed -> Reboot

Nog steeds het zelfde probleem...

echt schandalig precies zelfde als Wesley verderop.

reflective dock is SP ingeschakeld maar had deze verwijdert dus van daar dat het niet in me op is gekomen srry ;) maar tog bedankt voor de snelle hulp :P

iMario 09-06-09 00:55

Okay.

Ik laat hem wel even open, voor andere mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen.

KiLLuSa 12-06-09 00:36

ik heb precies zelfde probleem, winterboard opnieuw geïnstalleerd maar niet geholpen.

trip 12-06-09 00:59

En Reflective dock dan? In Supreme Preferences?

Cebis 12-06-09 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trip (Bericht 293106)
ohhh okay ...
dus de volgorde heeft te maken met prioriteit ofzo ?


maar dan verandert hij nog niet...

klopt dit?

johandemeijer 21-06-09 09:56

Ik had hetzelfde probleem, maar toen ik reflective dock in Supreme Preferences uitzette (bij Home) werkte mijn custom dock wel!

Rene1979 22-06-09 14:41

Kan iemand mij vertellen hoe ik van het orbz team alleen dat balkje onderin kan behouden? Ik heb zelf alle icons toegevoegd. Maar wil ook graag dat balkje waar je onderste iconen op liggen. Maar dat is eigenlijk het enigste wat ik wil... Moet ik dan alle mappen verwijderen?

Kan iemand mij helpen...

Vano 09-11-09 13:54

Iemand al een oplossing om de grijze dock balk weg te krijgen zonder winterboard? Ik heb namelijk hetzelfde probleem als eerder beschreven. Transparant dock is de bovenste en aangevinkt maar het werkt niet. Ook met bosspaper heb ik de dock niet weggekregen.. Iemand een goede tip?

kuotje 09-11-09 16:32

Dan is er iets wat die dock gebruikt. Een oudere programma oncorrect verwijdert.
voorbeeldje: reflective dock onjuist verwijderen zorgt er ook voor dat het dock hetzelfde blijft.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.