iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Updaten naar 3.0 met jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/35394-updaten-naar-3-0-jailbreak.html)

shikaru 19-06-09 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crackstar (Bericht 301025)
Geweldige oplossing want het werkt, alle apps zijn weer terug.
Maar Shikaru ik heb bijvoorbeeld ook mijn carrier gerenamed met mim,
en die staat nog steeds op mijn naam.
Nou vind ik dat niet heel erg, maar is dat ook weer terug te zetten????

Crackstar

Hmm daar weet ik niet zo 1 2 3. een oplossing op sorry.
je zou kunnen proberen hier een topic te maken ? :)
er is vast wel iemand die het weet.
en ik zou nog wel even rondkijken voor je.

trevisnl 19-06-09 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 301279)
De verwachting was altijd al vrijdag. Laat het dat vandaag ook pas zijn. Daarbij is het in Amerika een uur of 6 tot 8 vroeger. Ofwel, daar is het pas nét vrijdag.

Verwacht, net als de lancering van de 3.0 software om 19:00 uur, ook vanavond pas iets van het dev team te horen ;) dan is het daar dus ergens in de middag

Klopt niet, het Dev Team had beloofd Ultrasnow vrijdag uit te geven en de jailbreak "zeer snel na de release van 3.0"

Maarja, helaas. ik wacht wel af, meer kan ik toch niet doen

jackvanunen 19-06-09 12:49

[FONT=Calibri][SIZE=3]Hallo, mijn situatie is als volgt:[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Ik heb mijn iphone hersteld in iTunes 8.0 naar firmware 2.0.2. Vervolgens heb ik hem gepwned met QuickPWN_RC3. Ik wil nu firmware 3.0 eropzetten. Ik weet nu niet welke mogelijkheid ik moet kiezen:[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]1. iTunes updaten naar 8.2, dan updaten via SHIFT HERSTELLEN naar firmware 3.0.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]2. iTunes updaten naar 8.2, dan updaten via enkel BIJWERKEN.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]3. iTunes 8.0 er oplaten, dan updaten via SHIFT HERSTELLEn naar firmware 3.0.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]4. iTunes 8.0 er op laten, dan updaten via enkel BIJWERKEN.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Weet iemand de goede mogelijkheid? Alvast bedankt![/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3](een redelijk onvervaren iphone-bezitter)[/SIZE][/FONT]

jackvanunen 19-06-09 12:50

Hmm, heb het bericht in Word opgesteld, mijn excuses voor de onduidelijkheid!

ViperNL 19-06-09 13:21

je hebt sowieso itunes 8.2 nodig. Tja gewoon updaten of een complete restore, das een keuze die je maakt, zelf heb ik voor een restore gekozen. Je hebt dan toch een compleet verse installatie. Na de tijd gewoon synchroniseren en dan heb je al je contacten, sms etc. gewoon weer op je telefoon staan.

jackvanunen 19-06-09 13:24

Oke, dus ik ga als eerste mijn itunes updaten naar 8.2, vervolgens shift-restoren naar firmware 3.0?

ViperNL 19-06-09 13:29

Je hoeeft, voor zo ver ik weet, die hele shift toets niet te gebruiken (of anders gezegd ik heb em niet gebruikt en bij mij is alles perfect verlopen), dat is alleen als je een ander firmware bestand wilt installeren dan degene die iTunes als laatste heeft gedownload. Dit zijn bijvoorbeeld de aangepaste firmwares die het iPhone Dev team heeft gereleased. Deze zijn voorlopig nog niet aanwezig en al helemaal niet van belang als je niet wilt jailbreaken.

*edit* Je kan dus gewoon op herstellen / restore klikken

jackvanunen 19-06-09 14:06

Hey, ik wilde even zeggen dat het gelukt is, bedankt voor je info. Alleen zit ik nu met het volgende probleem: omdat ik hem in itunes 8.0 gerestored hebt moest ik hem als een nieuwe iphone synchroniseren, hoe krijg ik nu mijn contactgegevens etc weer terug?

buckiphone 19-06-09 16:07

help?

ik heb mijn iphone 2g (unlocked en jailbroken) geupdate naar de 3.0 software.
alles ging perfect tot aan het einde.

hij zeurt nu over het feit dat hij de sim kaart niet ondersteunt om te activeren?
als ik mijn pincode invul zie ik wel dat hij gewoon nl kpn pakt.
wat kan ik nu nog doen behalve afwachten op de jailbrake :)

ViperNL 19-06-09 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jackvanunen (Bericht 301591)
Hey, ik wilde even zeggen dat het gelukt is, bedankt voor je info. Alleen zit ik nu met het volgende probleem: omdat ik hem in itunes 8.0 gerestored hebt moest ik hem als een nieuwe iphone synchroniseren, hoe krijg ik nu mijn contactgegevens etc weer terug?

Geen idee, ik heb em gelijk geconfigureerd als mijn oude telefoon alle settings over genomen. In principe geldt hetzelfde voor jou, je kan kiezen tussen een oude back-up en configurer als een nieuwe. Jij hebt dus voor de verkeerde optie gekozen. Als ik jou was zou ik upgraden naar 8.2 (zoals ik eerder al gezegd had) en dan herstellen als jouw oude telefoon.

buckiphone 19-06-09 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buckiphone (Bericht 301701)
help?

ik heb mijn iphone 2g (unlocked en jailbroken) geupdate naar de 3.0 software.
alles ging perfect tot aan het einde.

hij zeurt nu over het feit dat hij de sim kaart niet ondersteunt om te activeren?
als ik mijn pincode invul zie ik wel dat hij gewoon nl kpn pakt.
wat kan ik nu nog doen behalve afwachten op de jailbrake :)


het wordt nog mooier, ik kan wel gebeld worden en de email komt ook binnen.
kan hem alleen via itunes niet registeren.. ehm? (kheb wel geen itunes account?)

bacoro 19-06-09 17:10

Let maar niet op mij. ik ben mijn nieuwe account aan het testen.
kan trouwens niet wachten tot ik de nieuwe jailbreak kan uitvoeren want ik heb de mijne geupdate naar 3.0 en ben alle cydia programma's kwijt. ach...er zijn ergere dingen. respect voor het dev team!!!

pascal1047 19-06-09 20:01

waar kan ik die unlock downloaden kan iemand mij die link geven kan em niet vinden voor de 3.0

Overlord 19-06-09 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascal1047 (Bericht 301947)
waar kan ik die unlock downloaden kan iemand mij die link geven kan em niet vinden voor de 3.0

blijkbaar heb je niet goed gekeken toen je gezocht hebt want dan had je gelezen dat die nog niet gereleased is...

op Dev-Team Blog kan je volgen wanneer Ultrasn0w gerelease wordt (het zou vandaag zijn VOOR ALLE DUIDELIJKHEID).

dank U voor uw waandacht :-p

marcoryn 19-06-09 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascal1047 (Bericht 301947)
waar kan ik die unlock downloaden kan iemand mij die link geven kan em niet vinden voor de 3.0

*edit* tvp ;-)

Frenk 19-06-09 22:12

-

Verkeerde post, sry

edope123 20-06-09 21:41

ik had ff een vraag, ik heb in februari mijn iphone 3g gehaald, gelijk gejailbreakt, en dit is dus de eerste update voor mij. volgens mij zijn bij de update mijn jailbreak apps uit cydia niet verwijderd. ik heb namelijk nog steeds 700 mb aan overig op mijn iphone staan. als je apps uit cydia vervolgens weer opnieuw, dit keer op os 3.0 installeerd schrijft je iphone daar dan over heen of zit ik straks met 700 mb aan verloren ruimte, moet ik alle cydia stuff handmatig verwijderen met ifile of had ik mijn iphone voor de update moeten opschonen ofzo?

iemand een oplossing?

nicosomers 20-06-09 21:52

Tutorial: Tutorial Redsn0w jailbreak

tinos 21-06-09 10:04

hoi

heb mijn iPhone 3g dus geupdate naar 3.0 en ik had dus mijn iPhone LATEN jailbreaken door iemand anders omdat ik er zelf dus weinig verstand van hebt.
Nu ben ik door 3.0 dus mijn jailbreak kwijt en wil ik het nu voor het eerst maar eens zelf proberen.
Heb een imac 24" , maar wil het toch via WINDOWS VISTA op mijn laptop proberen.
Ik weet dus niet wat ik moet downloaden en waar ik dat kan vinden?
Zou iemand mij de link ofzo iets kunnen geven wat en hoe ik precies moet downloaden en wat te doen ( met bv een uitleg ).
ik weet dat ik dus quickpwn moet downloaden , maar waar vind ik dat , op deze site? en wat nog meer ?
bvd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.