iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Winterboard OS 3.x (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/36110-winterboard-os-3-x.html)

iphoneluffff 21-02-09 01:33

Winterboard OS 3.x
 
mijn iphone 3g heb ik net gejailbreaked (is dat een woord?).
ik dacht leuk, winterboard erop. nu vond ik het toch niet zo geweldig en heb ik iets van winterboard gewist en kreeg de melding; of ik het echt wou verwijderen want daardoor konden andere apps van winterboard misschien niet goed meer werken.. toch gewist...
toen winterboard ook maar gewist. nu wil ik het er weer op hebben, want ik wil mijn springboard wijzigen. maar nu zijn er leuke dingen waar je dus winterboard voor nodig bent.
hij staat niet meer bij mij in cydia .. als ik iets wil installeren wat bij winterboard hoort,dan krijg ik een foutmelding dat dat niet wil:confused:
wat kan ik nu het beste doen???

misschien een beetje warrig verhaal, maar ja het is al 1.33 :o

franzzje 21-02-09 01:56

Hey hey,

Je kan het best even cydia openen dan naar manage gaan even kijken of ie echt helemaal verwijdert is zo niet dan als nog even doen..
En je moet alle thema's en alle andere instellingen die via winterboard draaien ook even verwijderen..

Heb je hem al aan en uit gezet? Anders dat even doen en nog een keer proberen te installeren.
Anders weet ik het ook niet..

Groetjes frans

Gilliam 21-02-09 02:35

Dus als ik het goed begrijp heb je bestanden vanuit het WinterBoard programma zelf verwijderd maar nu loopt het niet meer goed, en nu wil je een Thema(?) installeren maar WinterBoard werkt niet.

1. Winterboard gewoon even reïnstallen?

2. Als dit niet werkt zou ik mogelijk het bestand voor je kunnen uploaden zodat je je eigen vervangt.

iphoneluffff 21-02-09 09:53

winterboard staat niet meer in manage en staat ook niet bij sections . als ik dus een theme wil installeren dan zegt hij dat er een conflict is en geen oplossing heeft, heb een screenshot gemaakt maar zit nu op de iphone .

iScorpio 21-02-09 10:20

Oplossing is om handmatig via OpenSSH de app Winterboard te verwijderen. Gebruik de zoekoptie maar eens om meer over OpenSSH te weten te komen (en WinSCP).

iphoneluffff 21-02-09 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 259188)
Oplossing is om handmatig via OpenSSH de app Winterboard te verwijderen. Gebruik de zoekoptie maar eens om meer over OpenSSH te weten te komen (en WinSCP).


ik heb openssh en winscp, kan erin komen maar daar staat daar niet tussen??
ik kan winterboard niet installeren..
moet ik mijn iphone opnieuw jailbreaken? of is er nog een ander manier.
thanks alvast

Edit: ik heb quickpwn er weer overheen gehaald en nu wil het wel!

Dutchstar 19-06-09 21:32

Winterboard OS 3.0
 
Beste mede Iphone gebruikers,

Ik heb zojuist mijn Iphone gejailbroken, de nodige apps uit Cydia vandaan gehaald, en mijn persoonlijk favoriet, Winterboard (i.v.m. custom background, transparant dock).

Wat mij nu is opgevallen, dat de meeste functies werken, behalve de " Use wallpaper as background ". Heeft éénieder dit probleem ook?

Zoja, heb jij er al een oplossing voor gevonden, of gewoon afwachten tot de update van Saurik?

\\ Thanks in advance,

Dutchstar

iMario 19-06-09 21:38

Zal nog wel niet hellemaal up-to-date zijn, voor 3.0.

Dutchstar 19-06-09 21:51

Citaat:

The WinterBoard you'll see in Cydia on 3.0 works. Expect some bugs, however, as the delay on that kernel patch set back testing. :( @madcowz
about 22 hours ago from web
Dit is een quotation van Saurik (Dev. of Cydia, Cycorder etc.)

Waarin hij aangeeft dat WinterBoard up to date is, met een aantal bugs, jammer dat custom background daar één van is.

Gehele reden van downloaden van WB in mijn opzicht is voor het Custom Background.

Ach, dan zit er niets anders op dan wachten op de update van WinterBoard.

\\ Dutchstar

drpetje 19-06-09 23:50

werkt wel
 
de custom background werkt wel, je moet alleen volledig rebooten.
Het afsluiten van winterboard reset niet automatisch de nieuwe instellingen.

Dutchstar 20-06-09 06:28

Wat ik vandaag zag dat ik Cydia opende, is dat WinterBoard een essentiële update had. Na de installatie van de updates sloot mijn telefoon zich automatisch af om volledig te rebooten net als de eerste keer van het downloaden en installatie vanhet programma.*

Hierna alle opties binnen WinterBoard weer eens aangevinkt zoals ik ze hebben wou en wonderbaarlijk werkte WinterBoard nu wel naar behoren. Thumbs up for Saurik!

\\ Dutchstar*

tapijtkever 20-06-09 09:23

hoi ik heb het zelfde maar geen update in cydia voor winterboard bij mij? en ook na een paar keer reboot geen custom wallpaper.......

Kid I 24-06-09 00:08

Zit nu ook op 3.0 en gebruik ook Winterboard. Ik gebruik het Matte Nano thema en werkt allemaal perfect op het weer icoontje na. Ik gebruik geen WeatherIcon of andere plugin voor weer. Heb via SSH icoontjes naam nagekeken in Library/Themes/Matte Nano en Weather, Weer .png werken allemaal niet, respring of rebooten helpt ook niet. Iemand een idee?

Timmeh_ 24-06-09 08:20

De 'Use wallpaper as background' kan je ook zelf maken:
Maak een map aan in var/stash/themes.xxxxxx en plaats daar de gewenste afbeelding en hernoem deze naar Wallpaper.png. In WinterBoard deze map aanvinken en je hebt hetzelfde resultaat.

Bij mij werkt het weer-icoon overigens wel. Ook hiervoor heb ik zelf een thema aangemaakt op dezelfde manier. In de gemaakte map maak je dan een map 'Icons' aan en hier zet je Weather.png in.

joeyg19 24-06-09 14:03

had deze geinstalleerd via cydia. hij gaf een error en na het opstarten bleef hij in een loop zitten en bleef hij hangen iemadn enig idee

Kid I 24-06-09 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 308699)
Bij mij werkt het weer-icoon overigens wel. Ook hiervoor heb ik zelf een thema aangemaakt op dezelfde manier. In de gemaakte map maak je dan een map 'Icons' aan en hier zet je Weather.png in.

Heb zelf een thema aangemaakt en een Icons map aangemaakt maar werkt nog steeds niet, zelfs als ik het icon in de weather.app vervang veranderd er niets, erg vreemd :(

manoah 24-06-09 15:21

Hi,

ik heb Winterboard geinstalleerd, me niet realiserende dat ik het ooit weer heb gede-installeerd omdat ik de melding krijg: 'This doesn't really do anything yet, but it /did/ get loaded of the server' etc. Weet iemand hoe ik dit weg krijg?

Timmeh_ 24-06-09 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kid I (Bericht 309181)
Heb zelf een thema aangemaakt en een Icons map aangemaakt maar werkt nog steeds niet, zelfs als ik het icon in de weather.app vervang veranderd er niets, erg vreemd :(

Je weet zeker dat je m goed hebt genoemd? Weather.png? (Let ook op de hoofdletter)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manoah (Bericht 309192)
Hi,

ik heb Winterboard geinstalleerd, me niet realiserende dat ik het ooit weer heb gede-installeerd omdat ik de melding krijg: 'This doesn't really do anything yet, but it /did/ get loaded of the server' etc. Weet iemand hoe ik dit weg krijg?

Zie mijn opmerking in dit topic ;)

Chrisl 24-06-09 17:35

Of je verteld hem gewoon dit:

Die melding komt doordat je "Server lock Example" hebt aangevinkt in Winterboard, je bent dus niet gehackt. :D

Kid I 24-06-09 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 309388)
Je weet zeker dat je m goed hebt genoemd? Weather.png? (Let ook op de hoofdletter)

jep, nog een keer nagekeken, maar zie nog steeds het oude icoontje....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.