iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/36164-welke-cydia-icy-apps-kun-op-3-0-gebruiken.html)

trojan1987 27-07-09 22:43

Bij mij werkt Glasklart DockFlow niet, sms icon verandert niet mee maar blijft standaard. Heeft iemand dit al wel werkend gekregen of moet die nog geupdate worden naar 3.0?

Timmeh_ 27-07-09 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trojan1987 (Bericht 330254)
Bij mij werkt Glasklart DockFlow niet, sms icon verandert niet mee maar blijft standaard. Heeft iemand dit al wel werkend gekregen of moet die nog geupdate worden naar 3.0?

Die afbeelding moet je even hernoemen van "Sms.png" naar "Messages.png".

trojan1987 28-07-09 16:35

Thnx ga het meteen proberen!!

cheng 29-07-09 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 330259)
Die afbeelding moet je even hernoemen van "Sms.png" naar "Messages.png".

Met welke programma kan ik bestand hernoemen?

Timmeh_ 29-07-09 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cheng (Bericht 331098)
Met welke programma kan ik bestand hernoemen?

Je zal eerst moeten jailbreaken, dan via Cydia OpenSSH installeren om vervolgens met bijvoorbeeld DiskAid je iPhone te benaderen. Dan kan je de afbeelding hernoemen. Over elk van deze onderwerpen is meer dan genoeg te vinden op dit forum, probeer de zoekfunctie eens ;)

WDS001 29-07-09 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 331107)
Je zal eerst moeten jailbreaken, dan via Cydia OpenSSH installeren om vervolgens met bijvoorbeeld DiskAid je iPhone te benaderen. Dan kan je de afbeelding hernoemen. Over elk van deze onderwerpen is meer dan genoeg te vinden op dit forum, probeer de zoekfunctie eens ;)

Voor Diskaid moet je toch niet jailbreaken dacht ik?

King1987 29-07-09 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 331110)
Voor Diskaid moet je toch niet jailbreaken dacht ik?

Wel om in je "root" te komen. Maar klopt, je kan hem gebruiken zonder Jailbreak, maar dan kan je er vrij weinig mee ;) (foto's eraf halen en dat soort dingen geloof ik ;) )

trojan1987 30-07-09 22:45

Ik kan de afbeelding Sms.png niet vinden. Ik zit nu in de map Applications/MobileSMS.app en daar staat alleen Icon.png

Volgens mij zit ik in de verkeerde map want als ik Icon.png verander naar messages.png verandert er niets.

Timmeh_ 31-07-09 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trojan1987 (Bericht 331588)
Ik kan de afbeelding Sms.png niet vinden. Ik zit nu in de map Applications/MobileSMS.app en daar staat alleen Icon.png

Volgens mij zit ik in de verkeerde map want als ik Icon.png verander naar messages.png verandert er niets.

Je kan hier het thema in Winterboard aanpassen:
var/stash/Themes.xxxxxx/[het thema dat je gebruikt]/Icons ;)

Anders kan de door jou gevonden Icon.png vervangen door je eigen icoontje. Of liever gezegd de huidige Icon.png hernoemen (bv: Icon_ORG.png), anders ben je het originele icoontje kwijt.

trojan1987 31-07-09 15:32

Het is gelukt! Bedankt voor de uitleg Timmeh!!

voetbalsterke__ 02-08-09 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rscabadboy (Bericht 303890)
winterboard doet het bij mij niet :(


bij mij ook ni echt, heb het wel geinstalleerd.
sommige dingen werken zoals die geluidjes van mariobros maar als ik bv mijn achtergrond bij sms ofzo wil veranderen doet ie niks


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.