//

Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken?

Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Off-topic Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door B3rt Wat valt er te lezen dan? De klacht die ik omschrijf wordt niet vermeld (behalve door mezelf als reply).. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 23-06-09, 12:34
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Off-topic

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B3rt Bekijk bericht
Wat valt er te lezen dan?
De klacht die ik omschrijf wordt niet vermeld (behalve door mezelf als reply)..

Een nood oplossing is je thema config file te editen en de solidstatus bar optie in je thema ook uit te zetten, dit heb ik nu bij mij ook gedaan.
Mijn excuses, had dit in een ander topic gelezen..

__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 23-06-09, 12:42
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seth4chaos Bekijk bericht
Nou bij mij niet, krijg alleen een leeg icoon met een vraagteken erachter
Ik meen me te herinneren dat die WeatherIcon juist niet goed scheen te werken nog... Maar daar kan verandering in gekomen zijn met een update natuurlijk. Al neem ik aan dat jij de laatste versie natuurlijk gebruikt...
De 3.0 compatibiliteitslijst komt van BigBoss en die 'probeert' hij up-to-date te houden, zegt hij in het stuk erboven.
  #103  
Oud 23-06-09, 17:03
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Dames en heren mede iphone os 3.0 gebruikers,

Sinds een paar dagen heb ik mijn iphone os 3.0 gejailbreaked, na bijna 3 maanden na aankoop! Heel gaaf dat jailbreaken, hoewel ik er nog niet echt heel veel mee heb gedaan.

Heb nu SBsettings draaien - snel aan/uit zetten van Wi-Fi/blauwtand e.d. - TOP
Cycorder draaien - ik vind de kwaliteit verbluffend, als je nagaat dat de iphone dit eigen "niet" kan - TOP heel top!

Wat ik alleen dolgraag wil is backgrounder. Ik wil namelijk bijv. Imeem kunnen draaien als ik aan het sms-en ben of als mijn iphone aan mijn autoradio is gekoppeld en gebruik maak van IDA navigatie. Nu las ik dat 'iemand' er 'soon' mee aan de haal zou gaan. Echter heb ik op thebigboss.org het volgende gelezen "Backgrounder - No development for 3.0 has started on this great app" denken jullie dat dit betekend dat backgrounder er voorlopig niet in zit?

En even een noobie vraag tussendoor welke add-on moet ik hebben als ik in SBsetting een sneltoets wil voor autolock aan/uit? en dan het liefst niet in het dock maar naast de Wi-Fi en bluetooth e.d.

mijn dank is groot dames en heren iPhone gebruikers


btw.

iPhoneclub = koning!
  #104  
Oud 23-06-09, 17:38
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard

BossPrefs geeft bij mij veel problemen. Numeric battery doet het niet. En hij heeft opeens al mijn apps uit de mapjes gehaald die ik met categories gemaakt heb. Hij reageerde heel vreemd als ik iets wou wijzigen.
  #105  
Oud 23-06-09, 17:46
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarvin Bekijk bericht
denken jullie dat dit betekend dat backgrounder er voorlopig niet in zit?

En even een noobie vraag tussendoor welke add-on moet ik hebben als ik in SBsetting een sneltoets wil voor autolock aan/uit? en dan het liefst niet in het dock maar naast de Wi-Fi en bluetooth e.d.
Welkom in jailbreak-land! Het kan er heel aardig vertoeven zijn, maar soms ook heel gevaarlijk...

Wat betreft Backgrounder: dat weet nog niemand.
Je newbievraagje is wel een hele goeie (want er kleeft nog een probleem aan op dit moment)! Wat jij zoekt, dat was en is nog steeds AutoLock SBSettings. Maar voordat je die als een gek gaat installeren via Cydia: deze is in de huidige versie (1.2-1) nog incompatible met FW3.0... Het staat er in rood zelfs bij in Cydia. Dus de updates bijhouden is het enige wat je kunt doen voorlopig. Ik mis 'm ook...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AssyriskaFF Bekijk bericht
BossPrefs geeft bij mij veel problemen. Numeric battery doet het niet. En hij heeft opeens al mijn apps uit de mapjes gehaald die ik met categories gemaakt heb. Hij reageerde heel vreemd als ik iets wou wijzigen.
Ja, dit is een zaak met een luchtje. BossPrefs is wel ge-update door BigBoss voor de mensen die van FW2+JB naar FW3+JB zijn gegaan, maar tegelijk heeft ie erbij vermeld dat hij BP niet meer bij gaat houden en al zijn aandacht op de "vervanger" SBSettings gaat richten, oftewel dat hij BossPrefs dood wil laten bloeden (zoveel heb ik ervan begrepen). Enige wat je dus kunt doen voor dezelfde functionaliteit te verkrijgen, is SBSettings te installeren, de versie 3.0.1 werkt prima met FW3.0. Je krijgt dan wel plaats vrij voor 1 icoontje extra op je SpringBoard (SBs heeft geen icoontje, je activeert hem door van links naar rechts te 'sliden' over je statusbalk, lees de More Info in Cydia).

Klopt het dat jij nog steeds FW2.2.1 gebruikt of moet je je profiel nog bijwerken?

Laatst gewijzigd door Buur; 23-06-09 om 18:04.
  #106  
Oud 23-06-09, 18:05
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

@buur
bedankt voor je (snelle) reactie!

Ik hoop dat backgrounder wel weer gaat werken, want dat vind ik het grootste gemis...

Offtopic: iPhoneclub en haar community vind ik zwaar cool! Ben al vanaf de aanschaf tot vervelends aan toe dagelijks en overdreven vaak op de website!

Ik beschouw jullie bijna als familie
  #107  
Oud 23-06-09, 18:15
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Ja, dit is een zaak met een luchtje. BossPrefs is wel ge-update door BigBoss voor de mensen die van FW2+JB naar FW3+JB zijn gegaan, maar tegelijk heeft ie erbij vermeld dat hij BP niet meer bij gaat houden en al zijn aandacht op de "vervanger" SBSettings gaat richten, oftewel dat hij BossPrefs dood wil laten bloeden (zoveel heb ik ervan begrepen). Enige wat je dus kunt doen voor dezelfde functionaliteit te verkrijgen, is SBSettings te installeren, de versie 3.0.1 werkt prima met FW3.0. Je krijgt dan wel plaats vrij voor 1 icoontje extra op je SpringBoard (SBs heeft geen icoontje, je activeert hem door van links naar rechts te 'sliden' over je statusbalk, lees de More Info in Cydia).

Klopt het dat jij nog steeds FW2.2.1 gebruikt of moet je je profiel nog bijwerken?
Neej sorry moet profiel nog ff aanpassen. Maar SBSettings werkt perfect bij mij. En die heeft dus dezelfde opties? Mooi. Bedankt bespaart me hoop gedoe.

Laatst gewijzigd door AssyriskaFF; 23-06-09 om 21:19.
  #108  
Oud 23-06-09, 18:26
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AssyriskaFF Bekijk bericht
BSettings werkt perfect bij mij. En die heeft dus dezelfde opties? Mooi. Bedankt bespaart me hoop gedoe.
Zo hee, jij quote wel heel erg veel, zelfs mijn reactie aan een ander. Tipje dus... Je _mag_ de quotes bijwerken (dat leest vaak veel prettiger i.p.v. die grote lappen grijs), MITS je maar de essentie waarop je reageert in zijn geheel laat.

SBSettings heeft dezelfde functionaliteit, ja, verbaast me dat je dat niet weet. Heb je nog niet de More-knop gebruikt (links onder de toggles)?

Laatst gewijzigd door Buur; 23-06-09 om 18:28.
  #109  
Oud 23-06-09, 21:18
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard

Ow sorry voor dat verkeerd quoten. Had het niet in de gaten. Zal het wel ff aanpassen .
Ik gebruikte SBSettings alleen voor de sneltoetsen die verrekte handig zijn. Nu weet ik dat je er meer mee kunt doen. Echt geweldig . Maar waarom bestond er dan BossPrefs als SBSettings er al was?
  #110  
Oud 23-06-09, 22:28
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Je hebt nog niet zolang geleden je allereerste jailbreak uitgevoerd, schat ik. Ik bemerk namelijk enige onbekendheid met de geschiedenis van deze (toch wel heel bekende en veelgebruikte) jailbreak-apps. No prob, ik praat je heel in het kort even bij.
BossPrefs was er als eerste, maker BigBoss, deze heeft het doorontwikkeld tot op heden, maar kwam een tijdje terug met een alternatief en dat was SBSettings. Ik meen rond de FW2.2update, maar dat kan net zo goed 2.1 zijn geweest (niet zo belangrijk). Ze hebben dus een tijdje als 'concurrent' geleefd, terwijl ze toch van dezelfde maker kwamen. Iedere app had zijn eigen aanhang, het was of het een of het ander.
Maar zoals het er nu uitziet, is dit dus de laatste versie van BossPrefs geweest en heeft SBSettings de toekomst met 3.0.

/edit:
Als je trouwens zo onbekend met SBSettings bent: mocht je ook OpenSSH hebben geinstalleerd, denk dan bij iedere herstart er even aan dat je die UITzet! En verander voor alle zekerheid je wachtwoorden. Hoe en wat en waarom? Daarvoor verwijs ik je naar de wiki of de zoekfunctie. Is meer dan genoeg al over geschreven.

Laatst gewijzigd door Buur; 23-06-09 om 22:40.
  #111  
Oud 23-06-09, 23:19
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

jailbreak uitgevoerd en meteen met cydia EN icy aan de slag gegaan... en alle programma's werken hier zoals ze moeten werken op weathericon na...
ik las aan t begin van dit topic dat iemand problemen had met 5-icon-dock... had ik ook, maar als je bij winterboard 'saurik' aanvinkt is je probleem opgelost.. bij mij in ieder geval\
dus geen problemen met cycorder,sbsettings(mis de rekenmachine!),navigon en/of iDa....

Laatst gewijzigd door milan13; 23-06-09 om 23:22.
  #112  
Oud 24-06-09, 08:44
sverzijl sverzijl is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

PwnPlayer werkt helaas ook niet meer met 3.0 Dat was nu juist zo'n fijne player (met name de gestures vanuit het lock-screen).
[edit]En het zal waarschijnlijk ook niet meer gaan werken. De dever is ermee gestopt.

Laatst gewijzigd door sverzijl; 24-06-09 om 08:49.
  #113  
Oud 24-06-09, 10:12
exitjen exitjen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Al een update voor Notifier?

Mis men balkjes op men lockscreen met silent mode, new sms, missed call, etc.
  #114  
Oud 24-06-09, 11:11
antvuur's schermafbeelding
antvuur antvuur is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Heeft iemand al een oplossing voor mijn iDA probleem?? naar start crash hij meteen.
Ik zie heel even de landen instelling, maar dan crasht hij terug na de springboard.
Iemand een idee??
  #115  
Oud 24-06-09, 11:16
Patric1964 Patric1964 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicosomers Bekijk bericht
Five icon dock werkt, maar 5 column springboard en fivelrows en sipows werkt niet. Hij plaatst dan iconen over elkaar heen. Iemand een oplossing?
Ja jammer bij mij inderdaad ook, 1e generatie, voor de rest werkt hij super.
  #116  
Oud 24-06-09, 11:23
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antvuur Bekijk bericht
Heeft iemand al een oplossing voor mijn iDA probleem?? naar start crash hij meteen.
Ik zie heel even de landen instelling, maar dan crasht hij terug na de springboard.
Iemand een idee??
Morguh,

Ik heb geen idee, sorry... wanneer heb je iDA aangeschaft? ik heb 2 dagen geleden een trial gedownload en die werkt perfect, niet 1x gecrached!!!

Ik heb Navigon even kunnen uitproberen op een iPhone van een vriend, maar ik heb het idee dat iDA beter is...

Eigenlijk wilde ik iDA wel aanschaffen, maar op de site staat dat ze een probleem hebben... zullen wel op de vingers getikt zijn, omdat ze semi illegaal bezig zijn... misschien heb je daarom ook een niet up-2-date OS3 proof versie??? Heb je ook alle updates van Cydia geinstalleerd?

btw wat kost iDA (west)Europa eigenlijk?
  #117  
Oud 24-06-09, 16:05
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

liveclock werkt???
ik zou hem niet werkend noemen. de live clock zet zichzelf over het huidige icoontje heen, en zorgt er ook nog eens voor dat ik de klok en alarmen niet meer kan opstarten.(het icoontje is niet meer op te starten)

live weather(weathericon) werkt ook niet, er staat telkens een vraagtekentje...

oplossingen?
  #118  
Oud 24-06-09, 16:24
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

LogoMe doet het ook niet bij mijn weten
  #119  
Oud 24-06-09, 16:25
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard

Dat heb ook bij somege apps die ik download via Cydia.. Maar als je download via Ice niet.. Dus download via Ice probeer dat eens.. Cydia werkt niet meer 100% als bij firmware 2.2.1


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antvuur Bekijk bericht
Heeft iemand al een oplossing voor mijn iDA probleem?? naar start crash hij meteen.
Ik zie heel even de landen instelling, maar dan crasht hij terug na de springboard.
Iemand een idee??
  #120  
Oud 24-06-09, 16:26
manoah manoah is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 16
Standaard

Welke repo moet ik toevoegen om SBsettings te installeren? Ik kan m niet vinden!
Reageren

Labels
cydia, icy, jailbreak, os 3.0



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Welke cydia apps voorkomen reboot na tethered jailbreak? Remypas Jailbreak 12 03-12-10 11:57
Welke Cydia apps werken met 3GS Vano Archief 14 15-02-10 20:06
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? Eduard Jailbreak apps en thema's 232 15-12-09 01:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.