Storing in applicaties! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone was 2 dagen geleden vast gelopen en nu heeft hij storing in sommige applicaties icoonen. Ze doen het nog wel alleen het ziet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Storing in applicaties!
Mijn iPhone was 2 dagen geleden vast gelopen en nu heeft hij storing in sommige applicaties icoonen. Ze doen het nog wel alleen het ziet er niet uit. Ik heb hem al opnieuw op mijn computer aangesloten, gerest en opnieuw opgestart. weet iemand wat dit is. en hoe ik dit kan oplossen?
ik heb screenshots toegevoegd hoe het eruit ziet!! Laatst gewijzigd door Denniej; 22-06-09 om 15:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand?????????
|
|
||||
|
||||
Mijn Winterboard heeft het icoontje van een spelletje overgenomen.
Ik las vanmorgen hier ergens dat als je de png hernoemt naar default, en dan weer icon, hij het weer doet. Maar hier moet je wel voor jailbreaken...
|
|||
|
|||
geen jailbreak gewoon normaal!
|
|
||||
|
||||
Al een DFU mode restore gedaan? Staat in de wiki uitgelegd.
|
||||
|
||||
Vreemd hoor. Heb het nog nooit gehoord of meegemaakt.
|
|||
|
|||
thnx destiny dat heb geholpen!!!! alle applicaties zijn weer normaal!! THnx!
|
Labels |
applicatie, iphone, storing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kompas storing | macmichel | iPhone algemeen | 2 | 04-10-10 17:00 |
[Storing] Providers 3G | Momentum | Overige providers Nederland | 29 | 15-02-09 11:49 |
T-Mobile storing ? | nomad | Odido (T-Mobile) | 66 | 20-08-08 19:12 |
storing | lkropman | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-08-08 21:31 |
storing? | xa4cornelis | iPhone algemeen | 3 | 25-06-08 14:56 |
|
|