iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/36487-fw-2-2-1-iphone-loopt-vast-na-cydia-update.html)

dell-eter 22-06-09 14:43

FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update
 
mijn iPhone is zo juist (10min. geleden) vast gelopen na 4 essentiele cydia updates en hij moest respringen (normaal) maar nu duurde dat ook al heel lang. nu is staat hij op het apple logo als je opstart en hij blijft hier hangen...
hij doet niks meer! plz help...

colliehome 22-06-09 14:45

Had ik ook....restore was enige uitkomst

dell-eter 22-06-09 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 306468)
Had ik ook....restore was enige uitkomst

damn ik zal nog ff wachten en als hij over een half uur nog niks doet... ja dan nog maar eens restoren zeker, maar ik heb een jailbreak moet ik hem dan weer helemaal opnieuw unlocken en jailbreaken met quickpwnd?

Albert_Dijkstra 27-06-09 10:29

Hallo iedereen,

Ik heb het zelfde probleem... maar hoe moet ik restoren? iTunes herkent de iPhone niet (waarschijnlijk omdat hij niet helemaal opstart)...

groe1011 01-07-09 22:16

ik heb al 4 keer een vast loper gehad stop voor lopig met cydia moet eerst maar beter werken zien dan wel weer

dell-eter 01-07-09 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groe1011 (Bericht 316313)
ik heb al 4 keer een vast loper gehad stop voor lopig met cydia moet eerst maar beter werken zien dan wel weer

haja... maar toch is wel handig voor free apps... lol:D

groe1011 01-07-09 22:24

dat is wel zo maar na 4keer een vast loper ga je anders denken bij app store kan je veel nutigge programmas gratis krijgen zonder vast loper

dell-eter 01-07-09 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groe1011 (Bericht 316324)
dat is wel zo maar na 4keer een vast loper ga je anders denken bij app store kan je veel nutigge programmas gratis krijgen zonder vast loper

ja idd dat zal wel zo zijn ik werd al kwaad na 1 keer... en ja dat is ook het nadeel van een jailbreak he...

macdano 13-07-09 17:51

iphone vast naar cydia update
 
hey

ook ik na het updaten van een programma vanaf cydia een vastloper.
blijft op de appel logo staan. al twee dagen! harde reset werkt niet, start weer op met logo. dit blijft dan ook zo!

iemand de oplossing? restoren? wat is dat en waar kan ik de info vinden.
heb iphone eerste generatie! hopelijk is dat geen probleem

D

Patipod 13-07-09 18:05

In de wiki staat beschreven hoe je een restore moet uitvoeren > Restore Ik hoop dat dit je kan helpen

groe1011 13-07-09 18:06

doe het volgende
itunes op starten,iphone aan sluiten op computer nou de home en power knop gelijk indrukkennaenige tijd komt appel logo toetsen in gedrukt blijven houden na tijdje komt appel logo terug ,toetsen ingedrukt houden nu moet hij in dfu mode gaan ,nu kun je de iphone opnieuw nieuw met redsnow bewerken ,
volgende keer er op letten welke programmas van cydia veel vast lopers

macdano 14-07-09 10:21

Thanks it works!

hij is direct geupdate naar de nieuwste versie via itunes.
nu nog uitvinden hoe ik er dan ook weer mee kan bellen.
redsnow vraagt dan om software ipsw for the current software. waar kan ik die dan vinden en is het dan ok!

Jas_25 14-08-10 14:22

Hej mensen,
ik heb een beetje hetzelfde probleem als hierboven genoemd. Mijn nieuwe Iphone 4 is vastgelopen nadat ik met Cyndia bezig was. Als ik em wil starten dan krijg ik alleen het Apple logo en dan gaat die meteen weer uit. dit is alles wat er gebeurd en dit doet die ook zelf constant dus aan en uit gaan. Verder als ik em aansluiten op mn laptop herkent Itunes em ook niet dus ik kan em ook niet restoren...

Kan iemand mij helpen pleas..

peacock 26-08-10 20:04

ik heb na het vastlopen gewoon gewacht dat de batterij leeg was, aansluiten aan de pc en hij starte na enige min gewoon weer op alsof er niets aan de hand was, wel een tijdje een appel logo gezien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.