iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   SBSettings Wel of Niet (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/36508-sbsettings-niet.html)

Madvillain 22-06-09 16:51

SBSettings Wel of Niet
 
Mensen,

Dilemma, Ik wil zeer graag SBSettings installeren, maar mijn maat deed dat gister en toen kon hij alles weer restoren en opnieuw jailbreaken..

Heb ik echt geen zin in, vandaar de vraag:

Kan het nu wel of niet ?

Ik heb Iphone 3G 8gb
Firmware 3.0 (itunes update)
Redsnow gejailbreaked


Help plz? :eek:

nicosomers 22-06-09 17:08

Ik heb het net gedaan v. 3.01 en het werkt perfect! Geen problemen!

PlaceR 22-06-09 17:14

Hier ook gewoon SBSettings. Wel evne zorgen dat je de 3.0 source hebt van Saurik. En dan werkt het echt PRIMA!!!

Kon alleen in het begin heel SBSettings niet vinden. Icoontje is verwijderd en nu moet je bovenaan je statusbalk van links naar rechts sliden :cool:

alvani 22-06-09 17:37

Bij mij werkt 'ie ook prima! Ik kan echt niet (meer) zonder SBSettings. :D

Chrisl 22-06-09 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PlaceR (Bericht 306671)
Hier ook gewoon SBSettings. Wel evne zorgen dat je de 3.0 source hebt van Saurik. En dan werkt het echt PRIMA!!!

Kon alleen in het begin heel SBSettings niet vinden. Icoontje is verwijderd en nu moet je bovenaan je statusbalk van links naar rechts sliden :cool:


Heeft het ooit een icoontje gehad??????? Volgens mij niet hoor...


Hier werkt hij ook super, geen problemen mee.

Dragon 22-06-09 18:05

Hier ook prima, was een van het eerste dat ik installeerde.

john1979 22-06-09 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 306701)
Heeft het ooit een icoontje gehad??????? Volgens mij niet hoor...


Hier werkt hij ook super, geen problemen mee.

Volgens mij ook niet. Nog nooit een icoontje gezien ;)

Madvillain 22-06-09 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PlaceR (Bericht 306671)
Wel evne zorgen dat je de 3.0 source hebt van Saurik.

3.0 source? van SB settings of wat bedoel je met source?
Saurik dat is die maker van dat programma instal0us


sry, ben nog een n00bje. :p

Rood1987 22-06-09 20:49

Wat kan je er nou eigenlijk allemaal uithalen? Op Wi-Fi en 3G aan en uit zetten gebruik ik het eigenlijk weinig.....

Madvillain 22-06-09 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 (Bericht 306922)
Wat kan je er nou eigenlijk allemaal uithalen? Op Wi-Fi en 3G aan en uit zetten gebruik ik het eigenlijk weinig.....

Ik gebruik dat juist heel erg veel,

DouweM 22-06-09 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Madvillain (Bericht 306866)
3.0 source? van SB settings of wat bedoel je met source?
Saurik dat is die maker van dat programma instal0us


sry, ben nog een n00bje. :p

Saurik maker van Install0us? Ik denk niet dat hij dat leuk vind om te horen...
Saurik is de maker van Cydia, en heeft niks te maken met Install0us.

Madvillain 22-06-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 306945)
Saurik maker van Install0us? Ik denk niet dat hij dat leuk vind om te horen...
Saurik is de maker van Cydia, en heeft niks te maken met Install0us.

Ach ja, klopt...
zei toch ik ben een n00bje :P
maar dat had ik moeten weten, denk foutje.

Maar wat bedoelde PlaceR nou met source...

john1979 22-06-09 22:43

Ik denk dat PlaceR dit bedoeld. Lees dit stukje maar even.;)

Madvillain 22-06-09 22:55

Dit is exact wat ik nodig had, Thx

john1979 22-06-09 22:58

Graag gedaan.....;)

Buur 22-06-09 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 307098)
Graag gedaan.....;)

Euh, moet ik dat niet zeggen, als OP van dat topic? :p :D
Maar euh, graag gedaan, hoor. Blijkbaar staat "mijn" oplossing ook al op de BigBoss site inmiddels, een ander is er ook door trial-and-error en nadenken zelf achter gekomen vandaag. Maar dat wilde ik jullie dus besparen door die simpele tutorial. Ik heb wel saurik zelf even getwitterd hierover (zijn publiek is tenslotte veel groter dan het mijne), hopelijk kan hij deze simpele oplossing de wereld inzenden voor de grote hoeveelheid mensen die er last van hebben. Ik heb al mijn best gedaan voor Nederland en België... LOL

Nu weer serieus en back on topic: SBSettings 3.0.1 werkt echt naar behoren nu met FW3.0! Dus installeren maar, OP.

Madvillain 23-06-09 13:27

Buur, Jij natuurlijk ook bedankt. De wereld is een beter plek geworden :p

en idd, SBSettings werkt geheel naar behoren. Ben er erg blij mee.
Hopelijk distribueert Saurik jou oplossing. Dat is toch wel dikke Respect dan :D

WNTR 23-06-09 15:16

Zeer gewaardeerde forumbezoekers,

Ik ben de trotse eigenaar van een iPhone 3G met OS3. Deze heb ik middels redsnow 0.7.1 gejailbroken. Nu probeer ik al 2 dagen SBsettings er op te instaleren maar ik krijg steeds een foutmelding (HTTP 1.1 404). Weet iemand hier een oplossing voor?

(Nu wel goed Buur? ;))

Buur 23-06-09 15:34

"uhm"? Ik dacht bijna dat je een app bedoelde, begreep je vraag dan ook al niet in een topic over SBSettings... Fatsoenlijk nederlands schrijven is vaak de beste oplossing om een fatsoenlijk antwoord te krijgen. ;)

Ik ga er dan maar vanuit dat je toch SBSettings bedoelde... Maar dan nog begrijp ik het niet! Waar wilde je die vandaan halen dan, zonder jailbreak, dus hoe wilde je die installeren? Of klopt je profiel niet...

john1979 23-06-09 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 307176)
Euh, moet ik dat niet zeggen, als OP van dat topic? :p :D
Maar euh, graag gedaan, hoor. Blijkbaar staat "mijn" oplossing ook al op de BigBoss site inmiddels, een ander is er ook door trial-and-error en nadenken zelf achter gekomen vandaag. Maar dat wilde ik jullie dus besparen door die simpele tutorial. Ik heb wel saurik zelf even getwitterd hierover (zijn publiek is tenslotte veel groter dan het mijne), hopelijk kan hij deze simpele oplossing de wereld inzenden voor de grote hoeveelheid mensen die er last van hebben. Ik heb al mijn best gedaan voor Nederland en België... LOL

Nu weer serieus en back on topic: SBSettings 3.0.1 werkt echt naar behoren nu met FW3.0! Dus installeren maar, OP.

Dacht dat het voor de link was die ik hem gaf, maar jij ook bedankt hoor buur :D;)

We helpen samen voor een oplossing, da's het mooie van forums:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.