live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 Kan het nog steeds niet vinden in Cydia, dus het zou handig zijn om de repo erbij te vermelden waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Gevonden !!!!!!!!!!!!!!
in cydia eerst more packages kiezen dan kiezen voor PWnCenter als dat geinstalleerd is ga je in Cydia nar manage sources en dan kies je pwnCenter en dan zoek je All Sources en die installeren en dan zal je LiveClock vinden |
|
|||
|
|||
Geprobeerd,
en idd een heleboel liveclock themes, maar er werkt er helaas niet een; misschien moet ik er iets bij hebben, of omdat ispazio het niet doet (krijg er steeds een of andere waarschuwing van tijdens downloaden...) |
|
||||
|
||||
en als je zoek op LiveClock moet die er toch tussen staan?
|
|
|||
|
|||
Ja staat er idd wel tussen, maar de server van ispazio ligt eruit, (al enige dagen naar nu blijkt) en helaas zijn er geen mirrors van, dus kan ik het niet Dl'en :-\
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar het is deze dat je moet hebben: Laatst gewijzigd door Scooter; 24-08-09 om 22:02. |
|
|||
|
|||
Hoi Scooter, bedankt voor je info, deze had ik idd al geprobeerd (ver 0.4) maar ispazio ligt er uit (even gegoogled, en dit werd op meerdere fora als probleem gemeld. want er staan nogal wat handige dingetjes op, waar nu dus niemand bij kan...)
groeten, Martin |
|
||||
|
||||
oki afwachten dan maar
|
|
||||
|
||||
heel ispazio repo ligt down.
|
|||
|
|||
Ispazio is UP, go get it while you can!
|
|
|||
|
|||
vanochtend stond het orginele klokje hier nog in dit topic nu is hij weg..
heeft iemand hem voor mij? |
|
|||
|
|||
Liveclock van ispazio
Ja het klopt ispazio ligt er (weer) uit
maar voor wie Liveclock wil hebben zie bijlage met instruktie!! werkt bij mij perfect !! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Cydia] ~ Live Weather & Reflective Dock ~ | iMario | Jailbreak apps en thema's | 129 | 26-03-10 23:09 |
Any city live weather | NesCio01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-01-10 13:15 |
Weather en Clock slaan niet goed op | mkrve | iPhone algemeen | 6 | 02-04-08 00:59 |
|
|