iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/36556-live-clock-live-weather-werken-niet-3-0-a.html)

crystalclear 22-06-09 21:31

kan iemand mij vertellen of live clock en weather het doen met 3.0?

live clock deed het bij mij maar kon dan niet meer de app gebruiken. (of na 20x drukken)

live weather deed helemaal niks.
heb weatherpro erop staan en alle instellingen zodat hij het normaal wel deed bij 2.2.1

wie kan mij vertellen of deze het doen bij 3.0 of misschien moet ik wat anders downloaden???

mvg paul

oja en heel irritant, na het verwijderen van de liveclock staan er geen wijzers meer op mn klok!

dat klopt ook niet echt volgens mij.....

boukej 22-06-09 22:28

ik heb hetzelfde, maar.......: als je ipv op het icoon drukt, op het woord 'klok' drukt opent de app wel!! echt vaag

om ongedaan te maken ook even je icon.png via winscp/cyberduck weer in de originele, dus met wijzers, verandren in de MobileTimer.app map

macciato 23-06-09 00:04

Bij mij blijven juist de wijzers staan, er zaten dubbele wijzers in. Maar de app opende wel gewoon normaal.
En bij weather blijft er een vraagteken staan. Heel vervelend.

Zal voor beiden nog wel een update volgen.

seth4chaos 23-06-09 11:26

live weather (weathericon) doet het bij mij ook niet, krijg een leeg icoon met een vraagteken eronder.

boukej 23-06-09 19:26

@ macciato:
dan moet je dus even het logo handmatig veranderen en dan werkt het perfect: die dubbele wijzer is gewoon van het icoontje!
dus even een leeg icoontje zoeken en aanpassen
(zoekfunctie: liveclock dan krijg je het gevonden, daar staat exacte uitleg over het vervangen, en het icoon zelf is daar ook gepost(zonder wijzers))

Lucien1966 25-06-09 02:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boukej (Bericht 308168)
@ macciato:
dan moet je dus even het logo handmatig veranderen en dan werkt het perfect: die dubbele wijzer is gewoon van het icoontje!
dus even een leeg icoontje zoeken en aanpassen
(zoekfunctie: liveclock dan krijg je het gevonden, daar staat exacte uitleg over het vervangen, en het icoon zelf is daar ook gepost(zonder wijzers))

en waar voer je die zoekfunctie uit?

ButcherJF 25-06-09 07:28

Eeuh, op dit forum? :p

Lucien1966 25-06-09 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 309942)
Eeuh, op dit forum? :p

als ik als zoekfunctie liveclock invoer, dan krijg ik de melding dat er niets gevonden kan worden en als ik live clock invoer, dan krijg ik alleen deze thread te zien, vandaar mijn vraag

rich2510 25-06-09 07:54

liveclock gaf eerst bij mij ook dubbele wijzers aan.... een beetje met de volgorde spelen in winterboard lost dat op.
de standaard weathericon doet het niet. een tijdelijke oplossing is een ander icontje te downloaden ervoor. daarna komt het weer goed met de temperaturen.

Lucien1966 25-06-09 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rich2510 (Bericht 309958)
liveclock gaf eerst bij mij ook dubbele wijzers aan.... een beetje met de volgorde spelen in winterboard lost dat op.
de standaard weathericon doet het niet. een tijdelijke oplossing is een ander icontje te downloaden ervoor. daarna komt het weer goed met de temperaturen.

en welke van de live clock moet je dan waar plaatsen in winterboard, want ik heb verder nog niets geactiveerd in winterboard?

boukej 25-06-09 10:21

1 Bijlage(n)
bij deze het lege icoon.

je moet hem even icon.png noemen en dan vervangen in de map:
/Applications/MobileTimer.app

dan werkt het perfecto!

Bomans 25-06-09 10:25

Als ik het vinkje "liveclock disabled" in winterboard weghaal, dan werkt de app niet meer. De wijzers bewegen wel, maar ik kan de app niet openen. Weinig zin dus ...

boukej 25-06-09 10:30

@Bomans
Dat heb ik dus ook...
MAAR: als je ipv op het icoon, op het woord Klok (of Clock..) onder het icoon drukt, dan opent hij wel! Ik kan er voor nu wel mee leven. Zo vaak open ik hem niet, als het maar kan.... Maar wel een rare fout/probleem.

Bomans 25-06-09 10:32

Klopt helemaal wat je zegt! Thanks

Lucien1966 25-06-09 11:05

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boukej (Bericht 310050)
bij deze het lege icoon.

je moet hem even icon.png noemen en dan vervangen in de map:
/Applications/MobileTimer.app

dan werkt het perfecto!

kan je misschien het icon voor me posten?

EDIT
ik heb het al opgelost, en hij ziet er nu ietsjes anders uit, zie bijlage :D, bedankt voor het meedenken


maar is er ook al een oplossing voor live weather voor de 3.0??

boukej 25-06-09 15:10

graag gedaan; ziet er ook wel tof uit zo met die zwarte wijzerplaat!
voor weather nog geen oplossing gevonden..
als je iets hebt gevonden hoor ik het graag..

1-2tje 25-06-09 16:12

Het ligt volgens mij eraan welke 'overlay' je gebruikt.
"Katra WeatherIcon" en "Weathericon - TICK" werken bij mij niet (krijg een vraagteken) maar "iPhone 3G WeatherIcon" werkt wel, alleen vind ik dat icoontje niet zo mooi :(
Het icoontje/temp in de taskbar werkt trouwens helemaal niet bij mij.

Lucien1966 25-06-09 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boukej (Bericht 310381)
graag gedaan; ziet er ook wel tof uit zo met die zwarte wijzerplaat!
voor weather nog geen oplossing gevonden..
als je iets hebt gevonden hoor ik het graag..

ja ik ben er eigenlijk nog blijer mee, dan met de standaard klok :D

Scooter 30-06-09 14:07

live Weather werkt nu ook op OS3
ik heb het gedaan via deze source : http://david.ashman.com/apt/

Lucien1966 30-06-09 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 315091)
live Weather werkt nu ook op OS3
ik heb het gedaan via deze source : http://david.ashman.com/apt/

en hoe heet de app dan, WeatherIcon??

EDIT
ja dat is hem dus :D



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.