//

cydia werkt niet

cydia werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een jailbreak uitgevoerd,cydia verschijnt wel op mn springboard maar als ik cydia wil openen sluit cydia direct weer af... heb een gesimlockte iphone van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 23:43
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard cydia werkt niet

heb een jailbreak uitgevoerd,cydia verschijnt wel op mn springboard maar als ik cydia wil openen sluit cydia direct weer af... heb een gesimlockte iphone van t-mobile en heb m eerst gejailbreakt met redsnOw en wil m simlockvrij maken met ultrasnOw,maar ik kom dus niet in cydia..
iemand een oplossing voor mn probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-09, 01:41
chabirx chabirx is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 72
Standaard

heb deze probleem ook ik krijg ook steeds fouten gegeven met dpkg enzo /usr/bin/dpkg enzovoort
  #3  
Oud 24-06-09, 03:11
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Je moet iCy niet aanvinken bij de jailbreak om te installeren. Dan krijg je problemen. Voor de unlock kan je alsnog de source toevoegen aan icy ipv cydia, maar voor de handigheid zou ik het overnieuw doen en dan icy niet aanvinken.
  #4  
Oud 24-06-09, 20:16
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

bij mij ook een probleem met Cydia ...

ook 3.0 via resn0w geinstalleerd en dan die ultrasn0w .. ik open dan cydia en hij installeerd alles updates,geen probleem. Nu open ik hem terug maar bij 'changes' geeft hij een blanco scherm aan ! :s ook als ik blijf refreshen..reboot..enz ..
  #5  
Oud 24-06-09, 20:34
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX Bekijk bericht
bij mij ook een probleem met Cydia ...

ook 3.0 via resn0w geinstalleerd en dan die ultrasn0w .. ik open dan cydia en hij installeerd alles updates,geen probleem. Nu open ik hem terug maar bij 'changes' geeft hij een blanco scherm aan ! :s ook als ik blijf refreshen..reboot..enz ..

Dat is normaal de eerste keer bij changes in Cydia. Moet je morgen daar eens kijken.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: cydia werkt niet op 4.2 martijndk1983 Jailbreak 6 07-11-10 02:15
Cydia werkt niet toine Jailbreak apps en thema's 56 10-03-10 01:55
Cydia werkt niet?? ö Yasin2830 Jailbreak apps en thema's 12 16-02-09 19:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.