iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   VNsea (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/3721-vnsea.html)

-kriis 30-01-08 16:49

hmmm bij mij krijgt hij de package niet geopend ofzo kan iemand helpen.

gr, kris

PS hij doet het al;)

jamalu 21-02-08 19:22

werkt echt super!!

base01 23-02-08 22:17

ik heb een ibook, heb die vnc instellingen gedaan om me laptop, ip adres van me pc in me iphone gezet inc code dan wil ik hem conecten en dan zegt me iphone ''connection terminated, the server closed the connection'' weet iemand wat ik fout doe?

Amp. 24-02-08 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door base01 (Bericht 70211)
ik heb een ibook, heb die vnc instellingen gedaan om me laptop, ip adres van me pc in me iphone gezet inc code dan wil ik hem conecten en dan zegt me iphone ''connection terminated, the server closed the connection'' weet iemand wat ik fout doe?

accepteerd hij wel alle inkomende connecties?

base01 25-02-08 13:31

nee dat ook niet volgens mijn, maar nu is mijn iphone hem geflipt en kan er niks meer mee alleen muziek luisteren en als iemand me belt opnemen, linksboven in de hoek staat ipod ook heel raar

Innemee 25-02-08 13:52

Het werkt bij mij niet als ik contact maak met mac met twee schermen. Of kan ik dat ergens instellen?

Stiruam 25-02-08 16:03

volgens mij kan je bij de settings instellen welk scherm hij moet gebruiken... Werkt hij bij een scherm wel? Want dan licht het mischien aan de vnc server die niet werkt met vnsea

Greetz, Stiruam

Innemee 25-02-08 16:31

Met 1 scherm werkt het wel. Kan het helaas niet vinden in de instellingen?!?!?
Groet groet, Onno.

Stiruam 25-02-08 16:39

Start VNsea dan op het pijltje achter je connectie drukken en dan staat daar "Display" daar kan je je display invoeren :p

Greetz, Stiruam

Tjedemich 28-02-08 14:49

Wat is de link die je bij het toevoegen van een Source moet invullen?
Hij staat er bij mij niet bij en weet de link niet,

Tjedemich

Innemee 29-02-08 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 71008)
Start VNsea dan op het pijltje achter je connectie drukken en dan staat daar "Display" daar kan je je display invoeren :p

Greetz, Stiruam

Dat zag ik, maar krijg dan een (fout) melding : Connection could not be made to host 10.0.1.2 port 5901

Stiruam 29-02-08 15:24

Ehm vreemd het moet poort 5900 zijn... Of zou poort 5901 voor 2e beeldscherm zijn... Check ook ff je vnc server of daar niet iets staat over meerdere beeldschermen...

Greetz, Stiruam

ronvemmerik 07-03-08 22:03

ik connect wel maar
 
dan krijg ik een zwart scherm op mijn iphone en als ik display invoer zegt de iphone dat hij niet kan connecten naar 5901 dus lijkt wel als je aantal beeldschermen invult dat hij dan ook direct een andere port pakt :eek: dus is het dan wel mogelijk om je bureaublad op je iphone te krijgen ???

forum.bericht 07-03-08 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Innemee (Bericht 70949)
Het werkt bij mij niet als ik contact maak met mac met twee schermen. Of kan ik dat ergens instellen?

VNsea werkt niet bij 2 beeldschermen en ook vaak niet als je maar 1 scherm hebt met hele hoge resolutie. Staat ook op de site van de ontwikkelaar.

Tjedemich 09-03-08 15:20

Als ik via Installer VNsea wil installeren krijg ik de melding: Error! Package Dowload Failed.
Hoe is dit op te lossen?

Tjedemich

Jp2x 17-03-08 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjedemich (Bericht 78913)
Als ik via Installer VNsea wil installeren krijg ik de melding: Error! Package Dowload Failed.
Hoe is dit op te lossen?

Tjedemich

ik heb hetzelfde probleem, iemand al een oplossing?

Adriaan 17-03-08 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jp2x (Bericht 83184)
ik heb hetzelfde probleem, iemand al een oplossing?

Dan is de server even plat. Probeer het later nog eens.

Het hielp bij mij ook om vantevoren 'community sources' in de categorie 'sources' te installeren.


Ikzelf krijg zowel VNSea als Touchpad niet aan de praat met RealVNC. Weet iemand hoe de instellingen moeten? De authentication heb ik ingevuld in de VNC Server en in VNSea, maar hij blijft zeggen: 'can't connect to 192.168.1.102 port 5900'. Met TightVNC werkte TouchPad als een trein, maar ik wil VNSea ook wel eens proberen en die werkt niet met TightVNC. Iemand een idee?

Jp2x 17-03-08 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adriaan (Bericht 83222)
Dan is de server even plat. Probeer het later nog eens.

Het hielp bij mij ook om vantevoren 'community sources' in de categorie 'sources' te installeren.


Ikzelf krijg zowel VNSea als Touchpad niet aan de praat met RealVNC. Weet iemand hoe de instellingen moeten? De authentication heb ik ingevuld in de VNC Server en in VNSea, maar hij blijft zeggen: 'can't connect to 192.168.1.102 port 5900'. Met TightVNC werkte TouchPad als een trein, maar ik wil VNSea ook wel eens proberen en die werkt niet met TightVNC. Iemand een idee?

thnx 'community sources' geïnstalleerd en daarna werkte het..
installeer Ultra VNC dan werkt alle 2 goed..

Tjedemich 17-03-08 20:12

Zijn de Community Sources niet gewoon automatisch geïnstalleerd?
Hij staat bij mij als aparte groep bij mn Sources of is dat niet genoeg?
VNSea doet het in ieder geval nog niet..

Tjedemich

FleXzoR 07-04-08 21:07

Wanneer ik een server toevoeg op iphone, komt deze niet in een lijst te staan, de lijst vnc servers blijft leeg...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:26.