//

Hoe een progje installeren en waar vinden??

Hoe een progje installeren en waar vinden?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb sinds gisteren mijn Iphone geactiveerd,en na veel lezen op dit forum heb ik nog een vraagje aangaande installaties van progjes. Bijvoorbeeld : OpenSSH ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-07, 08:18
cort cort is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België / Bosvoorde
Berichten: 110
Standaard Hoe een progje installeren en waar vinden??

Hallo,
Heb sinds gisteren mijn Iphone geactiveerd,en na veel lezen op dit forum heb ik nog een vraagje aangaande installaties van progjes.

Bijvoorbeeld : OpenSSH installeren.

Moet ik dan gewoon op mijn installer klikken en in het lijstje zoeken naar OpenSSH en dan installeren.
Stel dat OpenSSH niet in het lijstje staat,of eventueel een ander progje ,WAT DAN ?

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-07, 08:49
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

ja dan moet je op installer klikken en in het lijstje naar OpenSSH zoeken en installeren. OpenSSH staat gewoon in het lijstje, maar anders moet je met WINscp of ibrickr de progjes installeren. Hoe dit kan staat allemaal in de wiki
  #3  
Oud 17-12-07, 14:45
cort cort is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België / Bosvoorde
Berichten: 110
Standaard

Nog een laatste,

Welke progjes moet ik zeker installeren op mijn Iphone ?Deze die ik zeker nodig zal hebben.
Thanks
  #4  
Oud 17-12-07, 14:48
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cort Bekijk bericht
Nog een laatste,

Welke progjes moet ik zeker installeren op mijn Iphone ?Deze die ik zeker nodig zal hebben.
Thanks
Cort, gebruik eens de zoekfunctie of doe eens wat meer moeite om door de verschillende forums te bladeren. De meeste van je vragen zijn al lang en breed behandeld en op dit moment zit je eigenlijk alleen maar threads te vullen met onnodige vragen. Eenmalige waarschuwing.
  #5  
Oud 17-12-07, 23:32
cort cort is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België / Bosvoorde
Berichten: 110
Standaard

XXX,

Ik vind je antwoord ongepast.
Ik ben een beginneling,en ik kan je zeggen ,het forum heb ik al ondersteboven gelezen.
Je waarschuwing vind ik belachelijk,ik probeer langs jullie forum mijn Iphone op de beste manier te benutten,en dat ik dan als beginneling niet altijd mijn weg vind op het forum is heel normaal.
Je mag het van mij aannemen,er staan een hoop tegenstrijdigheden op het forum,en ik ben niet van plan om de eerste de beste tuto zo maar als waarheid aan te nemen.

grt,
  #6  
Oud 18-12-07, 16:03
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Chil down dude, Smile

Wat Admin bedoeld is dat je weer een nieuwe tropic aanmaakt. Dat gebeurt heel vaak en als elke newbie dit doet hebben we er een dagtaak aan. Als je een vraag hebt kan je die beter in een tropic stellen wat er iets mee te maken heeft (of nog beter in het tropic wat daar over gaat als ie er is). Of je kan iemand die er denk jij verstand van heeft ff pmen dat scheelt hen een hele hoop en is net zo makkelijk. En de Wiki klopt wel degelijk hoor. Wordt door meerdere "Pro's" bekenen die er aanpassingen aan maken als er iets niet helemaal klopt. Dus Chin Up en suc6 met het modden

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar is firmware 3.0 te vinden? spacebox Archief 1 05-10-09 13:42
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? bilal2307 Archief 11 18-08-09 09:29
Waar Cydia te vinden? Phonerus Archief 1 30-07-08 12:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.