iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MMS 2G patch beschikbaar! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/38002-mms-2g-patch-beschikbaar.html)

LaurentBE 29-06-09 10:17

@cypher21 en bomans : ik had die link idd ook via de zoekfunctie gevonden, maar bij die hele instellingen staat bij dat het voor 3G toestellen is, ik heb een US iPhone 2G 16GB op fw3.0.

Hoe krijg je die ipcc op een 2G toestel zodanig MMS werkend te krijgen?

kdhoe 29-06-09 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentBE (Bericht 313889)
@cypher21 en bomans : ik had die link idd ook via de zoekfunctie gevonden, maar bij die hele instellingen staat bij dat het voor 3G toestellen is, ik heb een US iPhone 2G 16GB op fw3.0.

Het zijn maar netwerk instellingen hoor. Probeer ze maar. Je kan er je iPhone niet mee stuk maken. Je kan het bestand altijd wissen bij instellingen.

the-edge 29-06-09 11:03

Nou boot mijn ultrasn0w geunlockte iphone 3g ook niet meer... Zucht..

kdhoe 29-06-09 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the-edge (Bericht 313933)
Nou boot mijn ultrasn0w geunlockte iphone 3g ook niet meer... Zucht..

Nogmaals: Patch is alleen voor de iPhone 2G, niet de 3G!!

the-edge 29-06-09 11:10

Hoe nu weer werkend te krijgen?

kdhoe 29-06-09 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the-edge (Bericht 313938)
Hoe nu weer werkend te krijgen?

Restoren...

Thaan 29-06-09 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the-edge (Bericht 313933)
Nou boot mijn ultrasn0w geunlockte iphone 3g ook niet meer... Zucht..

Waarom installeer je hem dan ook op een 3G? In de naam van de patch staat toch ook al duidelijk 2G..

Iemand een juiste IPCC met MMS instellingen voor T-mobile aangezien hij de mijne ook niet onthoud?

Lips 29-06-09 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 313961)
Waarom installeer je hem dan ook op een 3G? In de naam van de patch staat toch ook al duidelijk 2G..

Iemand een juiste IPCC met MMS instellingen voor T-mobile aangezien hij de mijne ook niet onthoud?

Niet goed gelezen :mad:

the-edge 29-06-09 13:55

Inderdaad, een typisch gevalletje 'maandag ochtend' :( excuses.

Riket 29-06-09 15:39

ik heb het volgende probleem: patch gedownload 2 x opnieuw opgestart maar ik krijg helemaal niks in mijn netwerk te zien alleen vpn en Wi-Fi.
Heb 3.0 draaien op een iphone 2G uit USA

phranck 29-06-09 17:06

zucht
hier nog een slaper, zat even in Cydia te browsen zag patch voor MMS en knal hem er gelijk op zonder verder te kijken.

Zit dus ook vast op Apple logo want draai nog 2.2.
Wat ik me af vraag of er ook een andere mogelijkheid is om Iphone werkend te krijgen behalve Restore aangezien ik op het moment in Amsterdam zit en pas eind vd week naar mijn computer terug ga in Brabant waar mijn backups etc van mijn Iphone staan in Itunes....

kdhoe 29-06-09 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phranck (Bericht 314322)
zucht
hier nog een slaper, zat even in Cydia te browsen zag patch voor MMS en knal hem er gelijk op zonder verder te kijken.

Zit dus ook vast op Apple logo want draai nog 2.2.
Wat ik me af vraag of er ook een andere mogelijkheid is om Iphone werkend te krijgen behalve Restore aangezien ik op het moment in Amsterdam zit en pas eind vd week naar mijn computer terug ga in Brabant waar mijn backups etc van mijn Iphone staan in Itunes....

Via SSH M68AP.plist & CommCenter terug zetten. Als er al een backup bestaat...

Op deze plaats moet CommCenter worden teruggeplaats:

/System/Library/PrivateFrameworks/CoreTelephony.framework/Support/

M68AP.plist staat hier

/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/

Dutch Moose 29-06-09 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riket (Bericht 314213)
ik heb het volgende probleem: patch gedownload 2 x opnieuw opgestart maar ik krijg helemaal niks in mijn netwerk te zien alleen vpn en Wi-Fi.
Heb 3.0 draaien op een iphone 2G uit USA


Deze trhead goed doorgelezen...?:confused:
Heb ik ook, maar het werkt wel gewoon, probeer maar eens een mms te versturen. O, wel even rebooten!:D

Riket 29-06-09 18:03

ja alles goed doorgelezen en via cydia geinstaleerd al 10x opnieuw opgestard maar geen verandering ook geen camera logo bij mijn berichten

Dutch Moose 29-06-09 18:08

en wat staat er bij...

instellingen>>berichten...??? MMS uit- of aangeschakeld?

Riket 29-06-09 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Moose (Bericht 314384)
en wat staat er bij...

instellingen>>berichten...??? MMS uit- of aangeschakeld?

Daar heb ik helemaal geen mms staan

crunch 29-06-09 19:03

Moet men over FW 3.0 beschikken,of gaat deze ook werken op FW 2.2.1?

King1987 29-06-09 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch (Bericht 314422)
Moet men over FW 3.o beschikken,of gaat deze ook werken op FW 2.2.1?

Moet met FW 3.0

Dutch Moose 29-06-09 19:28

installeer hem dan nog eens? en reboot eens door slaap+home tegelijkertijd ingedrukt te houden totdat de apple verschijnt...

Effe gewoon checken... want je profiel klopt gewoon neem ik aan...
iphone 1G of 2G (wat je wilt)?
FW3.0?
JB?

na installeren moet je van cydia rebooten... gebeurt dat? Of stopt de installatie om 1 of andere reden eerder? Want er staat je niets in de weg om te mms-en als ik het zo lees...

Riket 29-06-09 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Moose (Bericht 314454)
installeer hem dan nog eens? en reboot eens door slaap+home tegelijkertijd ingedrukt te houden totdat de apple verschijnt...

Effe gewoon checken... want je profiel klopt gewoon neem ik aan...
iphone 1G of 2G (wat je wilt)?
FW3.0?
JB?

na installeren moet je van cydia rebooten... gebeurt dat? Of stopt de installatie om 1 of andere reden eerder? Want er staat je niets in de weg om te mms-en als ik het zo lees...

Alles klopt zoals jij het opleest ik zal hem proberen opnieuw te installen en dan een home + power reset te doen

maar helaas werkt ook niet ik weet het nou ook niet meer hoor


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.