iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia loopt steeds vast na jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/38025-cydia-loopt-steeds-vast-na-jailbreak.html)

Tamara1980 28-06-09 17:43

Cydia loopt steeds vast na jailbreak
 
Mijn iphone 3g heb ik geupdate via de michael methode met redsnow een jailbreak gedaan. Perfect alleen wanneer ik iets van cydia afhaal loopt hij vast en krijg ik een zwart scherm met een appeltje samen met een stilstaand loadertje...... Al 2 keer opnieuw alle stappen gedaan maar het probleem blijft.....

Wie kan mij helpen

Patipod 28-06-09 19:27

Doe eens een herstart. Hou de knop boven en de Home knop samen voor ca. 10 sec. ingedrukt tot je het Applelogo ziet. Je Iphone word dan herstart. Dan kun je nogmaals proberen of het probleem met Cydia is opgelost

Edit pas even je profiel aan als je op fw. 3.0 zit

Tamara1980 29-06-09 01:18

bedankt voor je reactie helaas dit had ik inderdaad ook geprobeerd maar het helpt voor geen meter..... pfff ben nu echt aan het balen hij blijft er maar op hangen..

Timmeh_ 29-06-09 10:39

Probeer voor de jailbreak eens eerst te herstellen in DFU-mode en bij vookeur geen reservekopie terugzetten. Dit in verband met het eventueel terugzetten van de software-fout. Daarna jailbreaken met RedSn0w.

iCulture 29-06-09 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamara1980 (Bericht 313708)
bedankt voor je reactie helaas dit had ik inderdaad ook geprobeerd maar het helpt voor geen meter..... pfff ben nu echt aan het balen hij blijft er maar op hangen..

Tamara, heb je tegelijkertijd ook Icy geïnstalleerd? Doe het dan nog eens (via de methode van Timmeh_), maar dan zonder gelijktijdige installatie van Icy. We kregen gisteren een tip dat die twee tegelijk installeren zorgt voor Cydia-errors (en dat is nu ook aangepast in onze eigen handleidingen).

basser13 29-06-09 11:09

Help! Iphone start in geen mogelijk meer op!
 
Hallo, ik heb een iphone 2G en sinds ik iets van cydia had gedownload moest ik gaan rebooten dus ik deed dat. Sindsdien start hij niet meer op en zie ik alleen de hele tijd het apple logotje en soms lijkt het alsof hij aanspringt maar dan krijg ik gelijk meer het apple logotje.
De computer ziet hem ook niet meer en in dfu mode brengen lukt eveneens niet. Zou iemand mij a.u.b kunnen helpen?

groe1011 29-06-09 11:57

ik heb het probleem ook doe het volgende sluit de iphone aan op de computer nu power of en home buten gelijk in gedrukt houden wanneer het appeltje weg gaat de bijde toetsen in gedrukt houden appeltje komt terug toetsen in gedrukt houden
appelje gaat weer weg nou gaat iphone in dfu mode itunes wel op starten nu moet de computer de iphone zien in itunes

basser13 29-06-09 14:22

Echt bedankt het werkt!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.