iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Installer werkt niet meer 100% (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/3822-installer-werkt-niet-meer-100-a.html)

bully112 18-12-07 01:25

Installer werkt niet meer 100%
 
Ik heb al een heleboel apps gedownload op mn iPhone maar krijg nu ineens hiermee te maken...

Ik ga naar installer en wil vervolgens bijv. Simport installeren
als ik dit doe krijg ik ""downloading package" wat goed verloopt
vervolgens komt de "installing package" zoals het hoort, maar voordat er ook maar 1% is verlopen springt de installer uit en kom je in summerboard terecht.
Deze app zie je vervolgens wel in "customize" (en deze is ook zichtbaar) maar niet op je springboard en ook niet bij de "Uninstall" in Installer.
hij is dus niet geinstalleerd.

Dit heb ik bij 70% van de apps en het ligt ook niet aan 1 bepaald Source maar meerdere, en vd ene Source doet 1 app het wel en de andere app vd zelfde Source weer niet..

Ik heb mn iPhone al hersteld maar krijg nu weer te maken met deze flauwekul...weet iemand misschien hier raad mee..

IK SNAP ER HELEMAAL NIKS MEER VAN

bij voorbaat dank

bully112 18-12-07 18:16

..........

bully112 18-12-07 18:17

heeft niemand hier ook last van....niemand die me kan helpen:(
ben echt radeloos...het heeft geen zin om alles opnieuw te installeren
heb ik al gedaan namelijk..:eek:

stephenvis 18-12-07 18:21

Hey, dit had ik ook kwam omdat er ik teveel had gedownload komt doordat je 50 mb ofzo beschikbaar hebt voor alles wat je installeert via installer, probeer eens wat te verwijderen en iets anders daarna te installeren.

Ik hoop dat dit het is, Stephen

bully112 19-12-07 01:26

het hielp we ja..heb iSolitaire van 1.1mb eraf gehaald om wat andere apps erop te downe..

MAAR.had eerst veel meer erop en kon gewoon downe..heb opgeteld en kwam op 12mb uit...dus er klopt iets gewoon nog steeds niet...!!!!

metck 23-12-07 19:40

Is hier inmiddels al een oplossing voor gevonden, Bully112?

stephenvis 23-12-07 19:44

Op modmyiphone stond een guide waarmee je het geheigen van installer kon uitbereiden, mischien dat proberen?

Beaux 11-06-08 22:15

Ik zit ook met dit probleem, mijn iphone installeerd helemaal niks meer :S vind dit een groot nadeel. Ik draai op 1.1.4 is hier een oplossing voor?

Destiny 11-06-08 22:19

Er zal een Installer fix komen in de ifoneguide source. Hij is op dit moment in de maak dus nog een klein moment.

croiman 11-06-08 23:03

Er zijn meerdere treads hierover "probleem installer", kunt ook de zoekfunctie gebruiken.

Mijn oplossing als installer moeilijk doet, installeer ik em gewoon opnieuw

(onderhand al 2x gedaan, eenmaal "package download failed" en 1x "permissions error root:wheel" )

Beaux 11-06-08 23:23

Heb wat rommel weggegooid en nu werkt het weer ..... echt vaag.

Delphii 13-06-08 18:03

ik heb dit probleem ook! Ik ga het meteen proberen ik heb inmiddels wat leuke applicaties gevonden :)

blyleven 14-06-08 00:38

Ik heb het probleem dat de installer bij het opstarten zowel met als zonder Wi-Fi ingeschakeld, een witte pagina weergeeft en daarna weer terugkomt in het springboard. Ben totaal radeloos nu ik niet weet hoe ik applicaties kan verwijderen van de iphone (1.1.4) en eventueel de iphone kan herstellen.... kan iemand mij helpen?

iMario 14-06-08 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blyleven (Bericht 126978)
Ik heb het probleem dat de installer bij het opstarten zowel met als zonder Wi-Fi ingeschakeld, een witte pagina weergeeft en daarna weer terugkomt in het springboard. Ben totaal radeloos nu ik niet weet hoe ik applicaties kan verwijderen van de iphone (1.1.4) en eventueel de iphone kan herstellen.... kan iemand mij helpen?

je kan met een programma als winscp in je iPhone gaan en dan de RemotePackages.plist verwijderen uit de Installer map.
Dan zal je Installer weer opstarten.

blyleven 14-06-08 08:32

Ah bedankt iMario... Bij het restoren van de iphone is er iets gigantisch fout gegaan :S Als ik hem aanzet, zie ik even het apple logo en daarna een hele gigantische lijst met witte tekens die voorbij scrollen. Daarna gaat hij weer terug naar het apple logo en komt die lijst weer voorbij.... zo blijft het doorgaan.

iTunes herkent de iPhone niet meer :s wat moet ik in g*dsnaam doen?! :(

Michael 14-06-08 08:53

Zet hem in dfu en dan opnieuw restoren en dan iliberty of winpwn gebruiken. Svp geen ziphone

blyleven 14-06-08 12:09

In die modus krijg ik hem niet :( dat doe je toch door de powerknop en de menuknop tegelijkertijd in te drukken?

croiman 14-06-08 14:31

en tesamen ingedrukt te blijven houden, dan staat hij in recovery-modus,
daarna gebruik je iLiberty om hem in DFU-modus te zetten en restore via itunes maar.

blyleven 15-06-08 01:19

Ook dat doet hij niet meer, bij het in blijven drukken van de twee knoppen, start hij gewoon opnieuw op en weer die hele lap tekst die voorbij scrolt... of als ik het langer ingedrukt houd, gaat hij gewoon uit. :mad::(

edit:

heb hem serieus 1,5 minuut tegelijkertijd ingedrukt en daarna kreeg ik de schrik van mn leven, hij zit in herstelmodus!! :D

croiman 15-06-08 01:20

ook als je dit doet terwijl hij insteekt met kabel in usb poort van je pc ???


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.