iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Crash van Installer.app [1.1.2] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/3871-crash-installer-app-1-1-2-a.html)

Borrie 19-12-07 14:13

Crash van Installer.app [1.1.2]
 
Als ik vanuit het springboard de Installer.app probeer op te starten dan zie ik kort de applicatie en dan ben ik direct weer terug in het springboard :( Het lijkt erop dat hij crashed.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Of heeft iemand hetzelfde probleem? Ik zou graag weer wat packages willen installen :P

Bedankt!

Borrie 19-12-07 16:01

Kan iemand mij helpen?

Dien 19-12-07 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Borrie (Bericht 29578)
Kan iemand mij helpen?

Ik denk dat je terug moet naar 1.1.1 voer dan de AppSnapp methode een keer opnieuw uit, en weer terug naar 1.1.2 dan heb je Installer er vers op staan.

Ik weet het niet zeker, maar misschien een restore naar 1.1.2 doen en opnieuw jailbreaken, ik zou het ook niet weten eigenlijk.

BadSide 19-12-07 16:44

Ik zou gewoon restoren, downgraden lijkt me overbodig.

Borrie 19-12-07 16:51

OK, ik dacht al zoiets! Bedankt voor de info!

KitchenPilot 31-12-07 13:10

Kaap even dit draadje, denk dat Borrie zijn probleem al opgelost is.

Ik zit hier met het zelfde, naja bijna het zelfde. Niks aan de hand geen gekke dingen
gedaan met me iPhone. 2 dagen geleden werkte me Installer nog. Nu als ik een aplicatie
wil installeren. Werkt het helemaal tot het install gedeelte. hij download hem, maar op het moment dat hij wilt installen, crashed de Installer en zit ik weer op mijn Springboard.

Restart helpt niet, kan ik de installer, deinstalleren en er weer opzetten?
iemand iander het zelfde probleem of de oplossing.

thanks

BadSide 31-12-07 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KitchenPilot (Bericht 33692)
Kaap even dit draadje, denk dat Borrie zijn probleem al opgelost is.

Ik zit hier met het zelfde, naja bijna het zelfde. Niks aan de hand geen gekke dingen
gedaan met me iPhone. 2 dagen geleden werkte me Installer nog. Nu als ik een aplicatie
wil installeren. Werkt het helemaal tot het install gedeelte. hij download hem, maar op het moment dat hij wilt installen, crashed de Installer en zit ik weer op mijn Springboard.

Restart helpt niet, kan ik de installer, deinstalleren en er weer opzetten?
iemand iander het zelfde probleem of de oplossing.

thanks

Al geprobeerd te herstellen?

KitchenPilot 31-12-07 17:55

nee nog niet, dat gaan we dan maar in het nieuwe jaar proberen, denk gooi even smsD erop voor de nieuwjaars SMSjes :D. Volgend jaar maar herstellen :S

KitchenPilot 01-01-08 17:58

Stom, ik installeerde mijn aplicaties nog op me main memory disk,
alles omgegooid naar me andere disk met de "ruimte vrijmaken" wiki.
Werkt weer als een trein, bedankt voor de hulp en super 2008!!

dekars 02-01-08 15:41

probleem, ik heb een iphone aangeschaft en geprobeerd dit aan te sluiten op i-tunes van mn notebook. Nu crasht mn notebook iedere keer als ik de iphone aansluit op mn laptop (Acer Travelmate 6410). Als ik de iphone eraf haal dan werkt de laptop weer uitstekend. Weet iemand een oplossing daarvoor? gr:dekars


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.