iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Agenda items op Slide 2 Unlock Screen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39113-agenda-items-op-slide-2-unlock-screen.html)

nellis 09-07-09 00:52

Agenda items op Slide 2 Unlock Screen
 
Is het mogelijk om de agenda items op je slide 2 unlock screen te krijgen? Ik heb ze er nu op staan met Intelliscreen, maar daarvan heb ik een trail...
Is het voor nop te regelen?

EN-IS 09-07-09 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nellis (Bericht 320990)
Is het mogelijk om de agenda items op je slide 2 unlock screen te krijgen? Ik heb ze er nu op staan met Intelliscreen, maar daarvan heb ik een trail...
Is het voor nop te regelen?

Ja dat is mogelijk;

het volgende progrie kun je daarvoor gebruiken: Lock Calendar (te vinden via Cydia en komt te staan onder Settings, erg fijn progrie)!

"Lock Calendar is een nieuwe applicatie in Cydia waarmee je komende afspraken op je lockscreen kunt laten zien. Een soort IntelliScreen, maar dan gratis. Lock Calendar laat je komende tien afspraken zien, gerangschikt op datum. Je ziet ook het tijdstip en de titel van de afspraak. Lock Calendar is te vinden in de categorie System van Cydia als je de repository van BigBoss hebt toegevoegd."

nellis 09-07-09 10:14

Super! Thanx!
Nou nog een vraagje in het kader van de P. Precies: is het mogelijk dat de datum bovenaan de afspraken er niet bij staat?
Ik heb toch al de datum bij de tijd staan, en ik laat īm alleen de afspraken van vandaag zien...

kuotje 09-07-09 12:13

nee dat is niet mogelijk, de grote datum boven je item moet blijven staan.

RobertoCoppi 12-07-09 15:22

Bij mij komen er geen agendaitems in te staan met lock calendar. Hebben jullie dat ook?

Vano 15-07-09 08:21

Agenda op unlock screen time delay
 
Hallo,
Weet iemand met welke instelling je het unlock screen langer 'aan' kan laten? Ik heb nu een agenda in het unlock screen maar naar 5 seconden ongeveer wordt het beeld gedimt.. Kan wel op de home druk blijven drukken maar misschien is het op een simpele manier aan te passen naar bv een minuut? Ik hoor het graag! Alvast bedankt! :)

Dragon 15-07-09 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vano (Bericht 324285)
Hallo,
Weet iemand met welke instelling je het unlock screen langer 'aan' kan laten? Ik heb nu een agenda in het unlock screen maar naar 5 seconden ongeveer wordt het beeld gedimt.. Kan wel op de home druk blijven drukken maar misschien is het op een simpele manier aan te passen naar bv een minuut? Ik hoor het graag! Alvast bedankt! :)

Met Supreme Preference 3 kan dit.
Kan van 5 seconden t/m 5 minuten.

kuotje 15-07-09 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobertoCoppi (Bericht 322849)
Bij mij komen er geen agendaitems in te staan met lock calendar. Hebben jullie dat ook?

aanzetten in instellingen of de agendaitems wel binnen de interval worden alleen laten zien.

Vano 16-07-09 09:15

@Dragon
Bedankt voor je reactie. Ik heb Supreme Preference 3 gedownload maar in mijn instellingen scherm is niets veranderd... staat nog Supreme Preference ... hier kan ik de instelling om je unlock screen langer 'open' te laten niet vinden. Heb ik iets niet helemaal goed gedaan of begrijpen wij elkaar verkeerd? :rolleyes:

Vano 16-07-09 12:24

Ah hoeft niet meer :-) het is gelukt! Ik had verschillende cydia apps geinstalleerd waardoor 3 niet werkte en te activerern was in winterboard maar nu snap ik wat je bedoelde Dragon. Bedankt voor je info! Top :-)

smijts 18-07-09 13:09

Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar ik weet niet of het inmiddels mogelijk is om de weeknummers aan de agenda/ lockscreen toe te voegen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.