//

Agenda items op Slide 2 Unlock Screen

Agenda items op Slide 2 Unlock Screen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de agenda items op je slide 2 unlock screen te krijgen? Ik heb ze er nu op staan met Intelliscreen, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-09, 01:52
nellis nellis is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard Agenda items op Slide 2 Unlock Screen

Is het mogelijk om de agenda items op je slide 2 unlock screen te krijgen? Ik heb ze er nu op staan met Intelliscreen, maar daarvan heb ik een trail...
Is het voor nop te regelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-09, 03:09
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nellis Bekijk bericht
Is het mogelijk om de agenda items op je slide 2 unlock screen te krijgen? Ik heb ze er nu op staan met Intelliscreen, maar daarvan heb ik een trail...
Is het voor nop te regelen?
Ja dat is mogelijk;

het volgende progrie kun je daarvoor gebruiken: Lock Calendar (te vinden via Cydia en komt te staan onder Settings, erg fijn progrie)!

"Lock Calendar is een nieuwe applicatie in Cydia waarmee je komende afspraken op je lockscreen kunt laten zien. Een soort IntelliScreen, maar dan gratis. Lock Calendar laat je komende tien afspraken zien, gerangschikt op datum. Je ziet ook het tijdstip en de titel van de afspraak. Lock Calendar is te vinden in de categorie System van Cydia als je de repository van BigBoss hebt toegevoegd."
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #3  
Oud 09-07-09, 11:14
nellis nellis is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Super! Thanx!
Nou nog een vraagje in het kader van de P. Precies: is het mogelijk dat de datum bovenaan de afspraken er niet bij staat?
Ik heb toch al de datum bij de tijd staan, en ik laat ´m alleen de afspraken van vandaag zien...
  #4  
Oud 09-07-09, 13:13
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

nee dat is niet mogelijk, de grote datum boven je item moet blijven staan.
  #5  
Oud 12-07-09, 16:22
RobertoCoppi RobertoCoppi is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 34
Standaard

Bij mij komen er geen agendaitems in te staan met lock calendar. Hebben jullie dat ook?
  #6  
Oud 15-07-09, 09:21
Vano Vano is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 36
Standaard Agenda op unlock screen time delay

Hallo,
Weet iemand met welke instelling je het unlock screen langer 'aan' kan laten? Ik heb nu een agenda in het unlock screen maar naar 5 seconden ongeveer wordt het beeld gedimt.. Kan wel op de home druk blijven drukken maar misschien is het op een simpele manier aan te passen naar bv een minuut? Ik hoor het graag! Alvast bedankt!
  #7  
Oud 15-07-09, 09:28
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vano Bekijk bericht
Hallo,
Weet iemand met welke instelling je het unlock screen langer 'aan' kan laten? Ik heb nu een agenda in het unlock screen maar naar 5 seconden ongeveer wordt het beeld gedimt.. Kan wel op de home druk blijven drukken maar misschien is het op een simpele manier aan te passen naar bv een minuut? Ik hoor het graag! Alvast bedankt!
Met Supreme Preference 3 kan dit.
Kan van 5 seconden t/m 5 minuten.
  #8  
Oud 15-07-09, 16:31
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertoCoppi Bekijk bericht
Bij mij komen er geen agendaitems in te staan met lock calendar. Hebben jullie dat ook?
aanzetten in instellingen of de agendaitems wel binnen de interval worden alleen laten zien.
  #9  
Oud 16-07-09, 10:15
Vano Vano is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 36
Standaard

@Dragon
Bedankt voor je reactie. Ik heb Supreme Preference 3 gedownload maar in mijn instellingen scherm is niets veranderd... staat nog Supreme Preference ... hier kan ik de instelling om je unlock screen langer 'open' te laten niet vinden. Heb ik iets niet helemaal goed gedaan of begrijpen wij elkaar verkeerd?
  #10  
Oud 16-07-09, 13:24
Vano Vano is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 36
Standaard

Ah hoeft niet meer het is gelukt! Ik had verschillende cydia apps geinstalleerd waardoor 3 niet werkte en te activerern was in winterboard maar nu snap ik wat je bedoelde Dragon. Bedankt voor je info! Top
  #11  
Oud 18-07-09, 14:09
smijts smijts is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar ik weet niet of het inmiddels mogelijk is om de weeknummers aan de agenda/ lockscreen toe te voegen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda items verdwenen vadersentechniek iTunes 2 23-09-10 12:15
Agenda items wijzigen erik872 Desktop-applicaties 0 05-06-10 11:44
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
Disable auto shut off bij het slide to unlock screen Skyhaq Unlock 0 08-07-09 18:36
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items Cybex iTunes 3 26-10-08 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.