//

Cydia Crash

Cydia Crash discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Op mijn eerste generatie iPhone met firmware 3.0 werkt cydia al lange tijd niet meer. Ik heb het in eerste instantie zo gelaten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-09, 14:16
Louren Louren is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 12
Unhappy Cydia Crash

Hallo allemaal,

Op mijn eerste generatie iPhone met firmware 3.0 werkt cydia al lange tijd niet meer. Ik heb het in eerste instantie zo gelaten omdat ik Icy had, maar wil toch ook cydia graag werkend hebben.

Ik heb het cydia.log bekeken, en voor elke keer dat ik cydia opstart staat daar het volgende in:
Code:
dyld: Library not loaded: /System/Library/PrivateFrameworks/MessageUI.framework/MessageUI
  Referenced from: /Applications/Cydia.app/Cydia_
  Reason: image not found
Nou heb ik natuurlijk ff wat gegoogled enz, maar ik kom daar niet verder mee.. Wat heeft MessageUI uberhaupt van doen met Cydia..

Iemand tips hoe ik dit op kan lossen? Ik heb cydia al geherinstalleerd, zonder succes, vervolgens cydia verwijderd, iphone gereboot en weer geinstalleerd, ook dit zonder succes. Opnieuw firmware herstellen is wat mij betreft geen optie.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
crash, cydia, cydia.log, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Cydia Crash?? xEVAx Jailbreak 6 10-05-11 22:43
Cydia crash polmke Jailbreak apps en thema's 0 21-03-11 17:40
cydia crash sanjay501 Jailbreak apps en thema's 11 05-11-10 00:26
Cydia Crash maltje Jailbreak apps en thema's 48 07-11-09 09:59
cydia crash! b00n Archief 7 24-08-09 08:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.