[Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, allereerst ik heb de zoekfunctie gebruikt, de voornamelijkste topics die met repository te maken hebben gaan over installer. Ik heb een eigen CYDIA ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu?
Hallo mensen,
allereerst ik heb de zoekfunctie gebruikt, de voornamelijkste topics die met repository te maken hebben gaan over installer. Ik heb een eigen CYDIA repo gemaakt met de hulp van een tutorial. Het werkt, ik kan de repo toevoegen in Cydia en zonder foutmeldingen staat me repo tussen de andere repo's, alleen is het zo dat ik nu niet verder kan, ik begrijp niet hoe ik themes, wallpapers, applicaties, etc. kan toevoegen aan me repo! En ik had een FAKE app toegevoegd, deze krijg ik niet te zien in Cydia, wel via Installer.APP (windows). De tutorials zijn vaak in het engels en je moet je registreren om op die site hulp te vragen, daar heb ik geen zin in. Misschien zijn er mensen die hier ook een Cydia repository hebben gemaakt en mij te hulp kunnen schieten. Misschien is er een Nederlandse tutorial? Mijn repo is niet bedoeld voor publieke toegang, ik heb het gemaakt (als hobby) om mijn eigen walls, themes en apps (die ik vaak gebruik) erop te zetten! Ik zet voor het gemak hier even de repo: i.en-is.com Bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
[Sarcasme]Wat een enthousiasme en reacties allemaal [/Sarcasme]
|
|
||||
|
||||
vergeet je niet om te de packages in Cydia te herladen?
anders kun je ff op de site van saurik kijken. of misschien een aardige repobeheerder om hulp vragen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dat doe ik, alleen het vreemde is, ik zie dat ene neppe applicatie niet in Cydia verschijnen, niet erg maar goed, in Installer.APP zie ik het wel verschijnen. De website van saurik, die heeft een gecompliceerde toelichting, daarom heb ik verder gezocht en kwam ik toch bij een ietswat duidelijkere tutorial, hierin wordt aangegeven hoe je een wallpaper moet toevoegen maar niet verder toegelicht, dus ik heb hier half werk Ik wil graag weten wat de volgende stappen zijn, hoe moet je een wallpapers/themes/ringtones/applicatie (terminal, ultrasn0w) en dergelijke toevoegen aan je repo, dat is me helaas niet helemaal duidelijk Helaas ken ik geen aardige repobeheerder(s), ik weet ook niet hoe ik ze moet vinden, ik ken wel 2 nederlandstaliger repos, ifoneguide en hackers.nl en tja, ik kan ze wel mailen, maar of ik een reactie terug krijg is een tweede vraag Via de forum lijkt me toch makkelijker, en als iemand mij hier zou helpen, zou ik net zo goed mijn ervaringen weer hier kunnen plaatsen. Laatst gewijzigd door EN-IS; 13-07-09 om 00:31. |
|
||||
|
||||
Aangezien de meeste developers hier gebonden zijn aan een NDA, waarin dit soort dingen nadrukkelijk verboden wordt, denk ik dat er inderdaad weinig reactie zal komen....;-)
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanx! |
|
||||
|
||||
Ik ben een tijdje op vakantie geweest? Misschien is er iemand die me nu kan helpen?
Alvast bedankt! |
Labels |
cydia, repository |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Repository maken | marcelkraan | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-10-10 01:47 |
Kan geen verbinding meer maken, nadat collega nieuwe PCverbinding heeft gemaakt | Romien | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 17:31 |
Eigen repository installeren | LucPaquay | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-03-08 16:00 |
Eigen repository maken, Hoe? | Alatariel | Archief | 3 | 02-03-08 17:39 |
repository maken | roelofk | Unlock [archief] | 1 | 04-02-08 12:52 |
|
|