//

[Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu?

[Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, allereerst ik heb de zoekfunctie gebruikt, de voornamelijkste topics die met repository te maken hebben gaan over installer. Ik heb een eigen CYDIA ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-09, 14:19
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question [Cydia] Eigen Repository Maken? Gemaakt en nu?

Hallo mensen,

allereerst ik heb de zoekfunctie gebruikt, de voornamelijkste topics die met repository te maken hebben gaan over installer.

Ik heb een eigen CYDIA repo gemaakt met de hulp van een tutorial. Het werkt, ik kan de repo toevoegen in Cydia en zonder foutmeldingen staat me repo tussen de andere repo's, alleen is het zo dat ik nu niet verder kan, ik begrijp niet hoe ik themes, wallpapers, applicaties, etc. kan toevoegen aan me repo! En ik had een FAKE app toegevoegd, deze krijg ik niet te zien in Cydia, wel via Installer.APP (windows).

De tutorials zijn vaak in het engels en je moet je registreren om op die site hulp te vragen, daar heb ik geen zin in.

Misschien zijn er mensen die hier ook een Cydia repository hebben gemaakt en mij te hulp kunnen schieten. Misschien is er een Nederlandse tutorial?

Mijn repo is niet bedoeld voor publieke toegang, ik heb het gemaakt (als hobby) om mijn eigen walls, themes en apps (die ik vaak gebruik) erop te zetten!

Ik zet voor het gemak hier even de repo: i.en-is.com

Bedankt!
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-09, 00:02
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

[Sarcasme]Wat een enthousiasme en reacties allemaal [/Sarcasme]
  #3  
Oud 13-07-09, 00:21
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

vergeet je niet om te de packages in Cydia te herladen?

anders kun je ff op de site van saurik kijken. of misschien een aardige repobeheerder om hulp vragen?
  #4  
Oud 13-07-09, 00:28
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
vergeet je niet om te de packages in Cydia te herladen?

anders kun je ff op de site van saurik kijken. of misschien een aardige repobeheerder om hulp vragen?
Bedankt voor je reactie, met packages herladen doel je waarschijnlijk op dat wanneer je op je iPhone Cydia start, je het even de tijd moet geven om de "releases" / "pacakges" binnen te halen?

Ja dat doe ik, alleen het vreemde is, ik zie dat ene neppe applicatie niet in Cydia verschijnen, niet erg maar goed, in Installer.APP zie ik het wel verschijnen.

De website van saurik, die heeft een gecompliceerde toelichting, daarom heb ik verder gezocht en kwam ik toch bij een ietswat duidelijkere tutorial, hierin wordt aangegeven hoe je een wallpaper moet toevoegen maar niet verder toegelicht, dus ik heb hier half werk

Ik wil graag weten wat de volgende stappen zijn, hoe moet je een wallpapers/themes/ringtones/applicatie (terminal, ultrasn0w) en dergelijke toevoegen aan je repo, dat is me helaas niet helemaal duidelijk

Helaas ken ik geen aardige repobeheerder(s), ik weet ook niet hoe ik ze moet vinden, ik ken wel 2 nederlandstaliger repos, ifoneguide en hackers.nl en tja, ik kan ze wel mailen, maar of ik een reactie terug krijg is een tweede vraag

Via de forum lijkt me toch makkelijker, en als iemand mij hier zou helpen, zou ik net zo goed mijn ervaringen weer hier kunnen plaatsen.

Laatst gewijzigd door EN-IS; 13-07-09 om 00:31.
  #5  
Oud 13-07-09, 01:24
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Aangezien de meeste developers hier gebonden zijn aan een NDA, waarin dit soort dingen nadrukkelijk verboden wordt, denk ik dat er inderdaad weinig reactie zal komen....;-)
  #6  
Oud 13-07-09, 01:33
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topic verplaatst
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #7  
Oud 13-07-09, 02:11
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
Aangezien de meeste developers hier gebonden zijn aan een NDA, waarin dit soort dingen nadrukkelijk verboden wordt, denk ik dat er inderdaad weinig reactie zal komen....;-)
Aha, dat was dus de "officiele" topic, ik dacht dat dat de plek was voor algemene vragen, mijn excuses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
//Topic verplaatst
Thanx!
  #8  
Oud 13-08-09, 21:11
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Ik ben een tijdje op vakantie geweest? Misschien is er iemand die me nu kan helpen?

Alvast bedankt!
Reageren

Labels
cydia, repository



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia Repository maken marcelkraan Jailbreak apps en thema's 1 27-10-10 01:47
Kan geen verbinding meer maken, nadat collega nieuwe PCverbinding heeft gemaakt Romien iPhone algemeen 0 23-03-10 17:31
Eigen repository installeren LucPaquay Jailbreak apps en thema's 2 10-03-08 16:00
Eigen repository maken, Hoe? Alatariel Archief 3 02-03-08 17:39
repository maken roelofk Unlock [archief] 1 04-02-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.