iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MyWi (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39346-mywi.html)

Tykker 15-02-10 19:04

Bij MyWi heb ik zelf geen internet verbinding met mijn Wi-Fi hoe kan dat?

WDS001 15-02-10 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tykker (Bericht 417004)
Bij MyWi heb ik zelf geen internet verbinding met mijn Wi-Fi hoe kan dat?

Tja, als jij een Wi-Fi netwerk ziet met je iPhone, dan kan dat apparaat met welke je je verbinding wil delen even goed zelf op het Wi-Fi netwerk gaan. Is zo dus overbodig.

Tykker 15-02-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chapp (Bericht 369805)
Sinds twee weken ben ik de trotse eigenaar van Mywi, echt een top programma. Snel en draadloos internet zonder dat je er een ad-hoc voor moet aanmaken. Maar is het internet op je laptop nog sneller met usb-tethering? Dan heb ik nog een hele domme vraag, je mag best lachen, zal ik achter af ook doen denk ik, maar hoe zet je in godsnaam MyWi uit???

Als ik Wi-Fi Tethering uit schuif, blijft hij lopen, de enige manier hoe ik hem nu uit zet is een reboot, maar er moet een andere manier zijn neem ik aan?

Off-topic
ps: iMario, jou schermafbeelding is dat niet van dat vreselijke spel Ramp Champ? Ik heb al bijna 3 keer mijn iPhone tegen de muur aangegooid omdat de laatste de laatste bal niet goed ging..





Lol ik weet dus niet hoe ik hem aan moet houden en via mijn ipod er mee op internet kan

Tykker 15-02-10 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 417019)
Tja, als jij een Wi-Fi netwerk ziet met je iPhone, dan kan dat apparaat met welke je je verbinding wil delen even goed zelf op het Wi-Fi netwerk gaan. Is zo dus overbodig.


Maat wat als ik nou buiten in het park enzo werkt het dan wel?

twilwel 15-02-10 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tykker (Bericht 417060)
Maat wat als ik nou buiten in het park enzo werkt het dan wel?

Ja hoor, via 3G.

mvveelen 18-02-10 22:56

Grappig, ik had geen tethering mogelijkheid en kreeg het op geen enkele manier aan de praat : de optie bleef gewoon weg.

Nu heb ik vanmiddag MyWi geinstalleerd en daar stond een mogelijkheid om tethering te fixen. Geprobeerd en : werken ! Ineens was de mogelijkheid daar !
Zelfs na verwijderen van MyWi blijft de tethering optie gewoon aanwezig. Misschien handig voor mensen die ook problemen hebben om die optie op hun toestel geactiveerd te krijgen ?

juunhoad 02-04-10 15:12

tethering met MyWi
 
Hoi iedereen,

ik heb net MyWi gedownload op m'n iphone. En gelijk daarna getest en het werkte meteen!

Maar nu een klein vraagje: Kost het extra geld? Mijn provider is t-mobile en heb de i-150 abonnement met een iphone 3GS

Timmeh_ 03-04-10 19:49

// Discussies samengevoegd.

Minivliet 11-05-10 15:50

Sorry dat ik dit omhoog haal, maar ik heb toch dezelfde vraag als hierboven. Ik heb een Hi abonnement, maar kost het nu niet extra geld om te tetheren naar bijv. een iPad of laptop? Want ik ben hier niet zo thuis in, maar misschien dat Hi het kan zien en daardoor extra kosten inrekening brengt.. iig alvast bedankt.

twilwel 11-05-10 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Minivliet (Bericht 450690)
Sorry dat ik dit omhoog haal, maar ik heb toch dezelfde vraag als hierboven. Ik heb een Hi abonnement, maar kost het nu niet extra geld om te tetheren naar bijv. een iPad of laptop? Want ik ben hier niet zo thuis in, maar misschien dat Hi het kan zien en daardoor extra kosten inrekening brengt.. iig alvast bedankt.

Volgens mij is het zo:
Bij t-mobile heb je onbeperkt internet en daarom geen extra kosten, hoeveel je ook tethered met MyWi. Bij Hi kun je als je erg veel tethered over de "fair-use policy" limiet heen gaan. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je dan op een lagere snelheid wordt gezet.

Minivliet 11-05-10 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twilwel (Bericht 450712)
Volgens mij is het zo:
Bij t-mobile heb je onbeperkt internet en daarom geen extra kosten, hoeveel je ook tethered met MyWi. Bij Hi kun je als je erg veel tethered over de "fair-use policy" limiet heen gaan. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je dan op een lagere snelheid wordt gezet.

Oke, ja en het enige risico is dat je na 3 x het overschrijden van de fair use policy volledig van het internet wordt afgesloten dacht ik, maar zoveel zou ik dan toch niet tetheren. Maar in iedergeval bedankt, nu weet ik dat er geen extra kosten bij komen.

milan13 13-05-10 21:21

Ik krijg MyWi ook niet gewoon uit,moet mn iPhone ook eerst rebooten:mad::mad::mad:

koksal 14-05-10 19:48

Hey in de instellingen/ netwerk/ Stet internet-tethering in
Kan ik niet het zegt :
om tethering voor deze account in te shcakelen neemt u contact op met ( mobistar) ( ik zette myn andere kaart erin en da zegt het) met Carrier
Kan je het niet verandren in mobiel datanetwerk ofzo ?
Als ik de mywi op Wi-Fi tethering op On klik dan komt er na een tydje te voorshcijn : mobiel data netwerk niet beshcikbaar ? :S plieesz helpp

FridgeNL 15-05-10 16:54

Heb onlangs mijn dongel abonnement opgezegd bij KPN en vervolgens MyWi aangeschaf. De verbinding die ik nu heb is zeker niet slechter dan die van KPN :p

Gebruik de de mogelijkheid om de verbinding te kunnen delen niet echt heftig, alleen beetje mailen (txt only), MSN en mijn stats voor Last.fm. Surfen e.d. doe ik wel op de pc van de baas :D

http://www.fridge.nl/images/IMG_0529.PNG

koksal 16-05-10 18:53

Mywi Probléém
 
Hey ik heb de mywi geinstalléérd , kan succesvol Tethering doen
Ga naar settings/Wi-Fi daar vind ik eht maar het heeft geen verbinding ? hoe is dat mogelijk? en via pc kan ik er mee verbinde maar dan kan ik niet op internet? wie heeft ngo dees probleem en/of wie weet er een oplossing ? alvast bedankt . Koksal

Richard.v.Naam 21-05-10 14:04

Je deelt je 3G. De iPhone wordt dus een hotspot, en zou je moeten kunnen zien op je laptop. Niet andersom

Ik vraag me alleen af hoe ik dan via USB kan tetheren. Volgens apple zou ik gewoon een extra device moeten zien bij Network connections maar dat is bij mij niet zo.

MyWi werkt wel via Wi-Fi en Bluetooth! Maar, bedraad kost natuurlijk minder energie en wel zo handig.

Voor de mensen die wel willen tetheren via USB maar geen iTunes willen installeren.

Download Itunes, pak het uit met vb WINRAR
Installeer alleen AppleMobileDeviceSupport.msi

en voilá

USB Tetheren via het Cydia MyWi programma via de iPhone 3.1.3 op een Windows 7 laptop.

berndvp 25-05-10 21:23

Ik heb MyWi nu sederts November 2009 in gebruik op mijn iPhone 2G, Wi-Fi & USB Tethering gaan perfect, maar enkel via Bluetooth gaat het helemaal niet,
als ik hem wil pairen met mijn MacBookPro dan geeft hij de melding:
"Er zijn geen configureerbare voorzieningen op uw apperaat gevonden."
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

area08.rst 27-05-10 09:28

MyWi vs My3G
 
help me out guys.

ik vind nergens op het web een review van de verschillen tussen deze 2 app's.

als My3G hetzelfde kan/doet als MyWi scheelt het $ 7,20 in de aanschaf,
dus is er iemand die mij de verschillen kan duiden?

Albert_Dijkstra 28-05-10 23:47

MyWI
 
Hallo iedereen,

Ik zit er sterk aan te denken om binnenkort een iPad te kopen... zat eerst te denken aan één met de 3g maar hoorde van een vriend dat hij via zijn iPhone kon internetten...

Hij heeft zijn telefoon gejailbreaked en MyWi geinstalleerd... nu heb ik mijn iPhone ook al eens gejailbreaked maar vondt er maar weinig voordelen aan zitten... weet iemand van jullie ook of het mogelijk is om een programma als MyWi (of vergelijkbaar) op een niet gejailbreakte iphone te zetten?

Verder vroeg ik me af hoe de ervaringen zijn om via je iPhone te internetten op een iPad...

Gr. Albert

Yzord 29-05-10 00:03

Zover ik weet kan dat niet. Tethering werkt niet. Enige wat je zou kunnen doen is een MiFi aan te schaffen zoals de Huawei E5380.

En MyWi is op zich wel leuk bedacht, alleen het vreet echt je batterij op. Om even je mail te checken zal het wel meevallen, maar half uurtje surfen kan toch gauw 25% van je batterij slurpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.