//

MyWi

MyWi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij MyWi heb ik zelf geen internet verbinding met mijn Wi-Fi hoe kan dat?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-02-10, 19:04
Tykker Tykker is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Bij MyWi heb ik zelf geen internet verbinding met mijn Wi-Fi hoe kan dat?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-02-10, 19:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tykker Bekijk bericht
Bij MyWi heb ik zelf geen internet verbinding met mijn Wi-Fi hoe kan dat?
Tja, als jij een Wi-Fi netwerk ziet met je iPhone, dan kan dat apparaat met welke je je verbinding wil delen even goed zelf op het Wi-Fi netwerk gaan. Is zo dus overbodig.
  #23  
Oud 15-02-10, 20:37
Tykker Tykker is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chapp Bekijk bericht
Sinds twee weken ben ik de trotse eigenaar van Mywi, echt een top programma. Snel en draadloos internet zonder dat je er een ad-hoc voor moet aanmaken. Maar is het internet op je laptop nog sneller met usb-tethering? Dan heb ik nog een hele domme vraag, je mag best lachen, zal ik achter af ook doen denk ik, maar hoe zet je in godsnaam MyWi uit???

Als ik Wi-Fi Tethering uit schuif, blijft hij lopen, de enige manier hoe ik hem nu uit zet is een reboot, maar er moet een andere manier zijn neem ik aan?

Off-topic
ps: iMario, jou schermafbeelding is dat niet van dat vreselijke spel Ramp Champ? Ik heb al bijna 3 keer mijn iPhone tegen de muur aangegooid omdat de laatste de laatste bal niet goed ging..




Lol ik weet dus niet hoe ik hem aan moet houden en via mijn ipod er mee op internet kan
  #24  
Oud 15-02-10, 20:40
Tykker Tykker is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Tja, als jij een Wi-Fi netwerk ziet met je iPhone, dan kan dat apparaat met welke je je verbinding wil delen even goed zelf op het Wi-Fi netwerk gaan. Is zo dus overbodig.

Maat wat als ik nou buiten in het park enzo werkt het dan wel?
  #25  
Oud 15-02-10, 21:16
twilwel's schermafbeelding
twilwel twilwel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tykker Bekijk bericht
Maat wat als ik nou buiten in het park enzo werkt het dan wel?
Ja hoor, via 3G.
  #26  
Oud 18-02-10, 22:56
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Grappig, ik had geen tethering mogelijkheid en kreeg het op geen enkele manier aan de praat : de optie bleef gewoon weg.

Nu heb ik vanmiddag MyWi geinstalleerd en daar stond een mogelijkheid om tethering te fixen. Geprobeerd en : werken ! Ineens was de mogelijkheid daar !
Zelfs na verwijderen van MyWi blijft de tethering optie gewoon aanwezig. Misschien handig voor mensen die ook problemen hebben om die optie op hun toestel geactiveerd te krijgen ?
  #27  
Oud 02-04-10, 15:12
juunhoad juunhoad is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard tethering met MyWi

Hoi iedereen,

ik heb net MyWi gedownload op m'n iphone. En gelijk daarna getest en het werkte meteen!

Maar nu een klein vraagje: Kost het extra geld? Mijn provider is t-mobile en heb de i-150 abonnement met een iphone 3GS
  #28  
Oud 03-04-10, 19:49
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #29  
Oud 11-05-10, 15:50
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Sorry dat ik dit omhoog haal, maar ik heb toch dezelfde vraag als hierboven. Ik heb een Hi abonnement, maar kost het nu niet extra geld om te tetheren naar bijv. een iPad of laptop? Want ik ben hier niet zo thuis in, maar misschien dat Hi het kan zien en daardoor extra kosten inrekening brengt.. iig alvast bedankt.
  #30  
Oud 11-05-10, 16:27
twilwel's schermafbeelding
twilwel twilwel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minivliet Bekijk bericht
Sorry dat ik dit omhoog haal, maar ik heb toch dezelfde vraag als hierboven. Ik heb een Hi abonnement, maar kost het nu niet extra geld om te tetheren naar bijv. een iPad of laptop? Want ik ben hier niet zo thuis in, maar misschien dat Hi het kan zien en daardoor extra kosten inrekening brengt.. iig alvast bedankt.
Volgens mij is het zo:
Bij t-mobile heb je onbeperkt internet en daarom geen extra kosten, hoeveel je ook tethered met MyWi. Bij Hi kun je als je erg veel tethered over de "fair-use policy" limiet heen gaan. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je dan op een lagere snelheid wordt gezet.
  #31  
Oud 11-05-10, 17:03
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twilwel Bekijk bericht
Volgens mij is het zo:
Bij t-mobile heb je onbeperkt internet en daarom geen extra kosten, hoeveel je ook tethered met MyWi. Bij Hi kun je als je erg veel tethered over de "fair-use policy" limiet heen gaan. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je dan op een lagere snelheid wordt gezet.
Oke, ja en het enige risico is dat je na 3 x het overschrijden van de fair use policy volledig van het internet wordt afgesloten dacht ik, maar zoveel zou ik dan toch niet tetheren. Maar in iedergeval bedankt, nu weet ik dat er geen extra kosten bij komen.
  #32  
Oud 13-05-10, 21:21
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik krijg MyWi ook niet gewoon uit,moet mn iPhone ook eerst rebooten
  #33  
Oud 14-05-10, 19:48
koksal koksal is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Hey in de instellingen/ netwerk/ Stet internet-tethering in
Kan ik niet het zegt :
om tethering voor deze account in te shcakelen neemt u contact op met ( mobistar) ( ik zette myn andere kaart erin en da zegt het) met Carrier
Kan je het niet verandren in mobiel datanetwerk ofzo ?
Als ik de mywi op Wi-Fi tethering op On klik dan komt er na een tydje te voorshcijn : mobiel data netwerk niet beshcikbaar ? :S plieesz helpp
  #34  
Oud 15-05-10, 16:54
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Heb onlangs mijn dongel abonnement opgezegd bij KPN en vervolgens MyWi aangeschaf. De verbinding die ik nu heb is zeker niet slechter dan die van KPN

Gebruik de de mogelijkheid om de verbinding te kunnen delen niet echt heftig, alleen beetje mailen (txt only), MSN en mijn stats voor Last.fm. Surfen e.d. doe ik wel op de pc van de baas

__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #35  
Oud 16-05-10, 18:53
koksal koksal is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Arrow Mywi Probléém

Hey ik heb de mywi geinstalléérd , kan succesvol Tethering doen
Ga naar settings/Wi-Fi daar vind ik eht maar het heeft geen verbinding ? hoe is dat mogelijk? en via pc kan ik er mee verbinde maar dan kan ik niet op internet? wie heeft ngo dees probleem en/of wie weet er een oplossing ? alvast bedankt . Koksal
  #36  
Oud 21-05-10, 14:04
Richard.v.Naam Richard.v.Naam is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 56
Standaard

Je deelt je 3G. De iPhone wordt dus een hotspot, en zou je moeten kunnen zien op je laptop. Niet andersom

Ik vraag me alleen af hoe ik dan via USB kan tetheren. Volgens apple zou ik gewoon een extra device moeten zien bij Network connections maar dat is bij mij niet zo.

MyWi werkt wel via Wi-Fi en Bluetooth! Maar, bedraad kost natuurlijk minder energie en wel zo handig.

Voor de mensen die wel willen tetheren via USB maar geen iTunes willen installeren.

Download Itunes, pak het uit met vb WINRAR
Installeer alleen AppleMobileDeviceSupport.msi

en voilá

USB Tetheren via het Cydia MyWi programma via de iPhone 3.1.3 op een Windows 7 laptop.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-05-10 om 14:56.
  #37  
Oud 25-05-10, 21:23
berndvp berndvp is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Malderen, België
Berichten: 130
Standaard

Ik heb MyWi nu sederts November 2009 in gebruik op mijn iPhone 2G, Wi-Fi & USB Tethering gaan perfect, maar enkel via Bluetooth gaat het helemaal niet,
als ik hem wil pairen met mijn MacBookPro dan geeft hij de melding:
"Er zijn geen configureerbare voorzieningen op uw apperaat gevonden."
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
__________________
Retina MacBook Pro 15" Mid 2012 (i7 2.6Ghz, 8GB DDR3 Ram, 512 GB SDD, GeForce 650M 1GB DDR3)
  #38  
Oud 27-05-10, 09:28
area08.rst area08.rst is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard MyWi vs My3G

help me out guys.

ik vind nergens op het web een review van de verschillen tussen deze 2 app's.

als My3G hetzelfde kan/doet als MyWi scheelt het $ 7,20 in de aanschaf,
dus is er iemand die mij de verschillen kan duiden?
  #39  
Oud 28-05-10, 23:47
Albert_Dijkstra Albert_Dijkstra is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard MyWI

Hallo iedereen,

Ik zit er sterk aan te denken om binnenkort een iPad te kopen... zat eerst te denken aan één met de 3g maar hoorde van een vriend dat hij via zijn iPhone kon internetten...

Hij heeft zijn telefoon gejailbreaked en MyWi geinstalleerd... nu heb ik mijn iPhone ook al eens gejailbreaked maar vondt er maar weinig voordelen aan zitten... weet iemand van jullie ook of het mogelijk is om een programma als MyWi (of vergelijkbaar) op een niet gejailbreakte iphone te zetten?

Verder vroeg ik me af hoe de ervaringen zijn om via je iPhone te internetten op een iPad...

Gr. Albert
  #40  
Oud 29-05-10, 00:03
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Zover ik weet kan dat niet. Tethering werkt niet. Enige wat je zou kunnen doen is een MiFi aan te schaffen zoals de Huawei E5380.

En MyWi is op zich wel leuk bedacht, alleen het vreet echt je batterij op. Om even je mail te checken zal het wel meevallen, maar half uurtje surfen kan toch gauw 25% van je batterij slurpen.
Reageren

Labels
cydia, iphone, mywi, probleem, tethering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: rock my phone, mywi bengt Jailbreak 2 19-04-11 21:29
tethering via MyWi of PDAnet? (3G, 3.1.3) seevinck Odido (T-Mobile) 0 29-08-10 14:02
mywi gratis Hoppieee Archief 1 19-08-10 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.