iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MyWi (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39346-mywi.html)

Serena 17-08-10 22:17

Als er nu nog een toggle in SBSettings komt voor MyWi is het helemaal ideaal!!!

Yvarladze 18-08-10 05:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Serena (Bericht 535351)
Als er nu nog een toggle in SBSettings komt voor MyWi is het helemaal ideaal!!!

Daar zit ik ook op te wachten.

Wat zijn jullie zend instellingen. Standaard is dit 80%. Wat zijn jullie ervaringen. Hoever is jullie iPhone van jullie iPad verwijderd. Hoelager hoe beter voor de accu denk ik.

superzemie 06-09-10 16:22

MyWi vraag
 
hallo,
als ik via Cydia MyWi ( NoRock) installeer, dan gaat de iphone, na een refresh, in safe-mode!

Kan iemand me vertellen waar dit aan ligt en hoe dit te voorkomen, zodat ik dit gewoon kan gebruiken zonder irritant gedoe :-)

Cheers:rolleyes:

Silverspoon 08-10-10 08:22

Ik heb 4.1 gejb'd en MyWi 4.7.7 geinstalleerd. Alles werkt wel, maar nadat ik de app uitzet heb ik geen internet meer via GPRS/3G/Wi-Fi, ik moet mijn telefoon dan rebooten.
Dat lijkt me niet de bedoeling...
Op Google word ik niet veel wijzer, ik las wel ergens dat 4.7.7 pas deze bug bevatte, maar that's all. Heel veel posts gaan over rebooten door opstarten van de applicatie.
Iemand in dit topic heeft volgens mij hetzelfde probleem, dat de app blijft hangen, maar bij verdwijnt de blauwe balk e.d. wel, maar werkt internet niet meer.

Dezorian 08-10-10 11:22

Ik heb precies hetzelfde, als ik dan eindelijk MyWi aan de praat heb (wat vaak ook een reboot kost, voordat mijn iPad een dhcp lease krijgt, en kan internetten) en ik zet hem weer uit, heb ik geen 3G/GPRS internet meer.

Wat het bij mij weer deed werken is het volgende:
- Gebruik SBSettings
- SBSettings: Toggle Phone Off
- Zet Wi-Fi Off (als dat niet in SBSettings werkt, even in Settings doen)
- SBSettings Processes -> Free Memory
- Zet Toggle Phone On

Dan moet het weer werken (iig bij mij)

Veel succes!

PS Nu nog een methode om MyWi zonder een reboot aan de praat te krijgen en dan ga ik het misschien wel kopen...

Silverspoon 08-10-10 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dezorian (Bericht 579411)
Ik heb precies hetzelfde, als ik dan eindelijk MyWi aan de praat heb (wat vaak ook een reboot kost, voordat mijn iPad een dhcp lease krijgt, en kan internetten) en ik zet hem weer uit, heb ik geen 3G/GPRS internet meer.

Wat het bij mij weer deed werken is het volgende:
- Gebruik SBSettings
- SBSettings: Toggle Phone Off
- Zet Wi-Fi Off (als dat niet in SBSettings werkt, even in Settings doen)
- SBSettings Processes -> Free Memory
- Zet Toggle Phone On

Dan moet het weer werken (iig bij mij)

Veel succes!

PS Nu nog een methode om MyWi zonder een reboot aan de praat te krijgen en dan ga ik het misschien wel kopen...

Oke, dat ff proberen! Wel beter dan een reboot, dat kost best veel tijd.
Suf dat het $20 zou moeten kosten... Gelukkig zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden ;).

rwflink 16-10-10 14:32

Hoi!

Ik heb een 3G met FM 4.1
Gisteren MyWi 4.0 gedownload via Cydia.
Mijn Pc draait op Win.7 zonder Wi-Fi, dus afhankelijk van een usbkabeltje. Verder heb ik ook de laatste iTunes op mijn pc draaien.

Probleem:
Als ik MyWi aan zet, verschijnt na een halve minuut het bekende blauwe balkje... Hiep hoi.
Helaas herkent mijn pc dit alles niet... Ik kom in elk geval niet het internet op.
Daarnaast is het zo, als ik MyWi uit zet,... blijft dat blauwe balkje in beeld. Pas als ik m'n iPhone uit/aan zet verdwijnt dat balkje weer.

Herkent iemand dit euvel, en weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

rwflink 18-10-10 18:03

Ik heb inmiddels wel verbinding via een Wi-Fi adapter... wat dat betreft is mijn probleem opgelost...

jordywos 20-10-10 15:32

als ik hem aan wil zetten gaat die rebooten en staat helemaal niks aan, snap er niks van...

rubenl 24-10-10 08:38

Hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic maar goed.

FF een probleempje met de vaste internet aansluiting en heb MyWi weereens aangezet. Ik was wederom verbaast over de snelheid. Heb een speedtest uitgevoerd (www.speedtest.nl). Heb een T-Mobile iPhone abo en kom gemiddeld op 15000 (!) KByte/sec. Hoe kan dat of is de test niet betrouwbaar...

dennisvanbeusichem 23-11-10 20:18

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag ik heb MyWI en dan een trail.
Mijn vriendin kan op 1 of andere vreemde manier niet bij mij op internet komen, ik dacht dus ik neem MyWI en dan met USB Tethering verbinden met de laptop. Maar hij doet het helemaal niet. Iemand enig idee?

Hier een paar screen shots van mijn iPhone.
http://img832.imageshack.us/img832/6...500ac363ed.png
http://img213.imageshack.us/img213/7...b4182c092a.png
--
mvg Dennis

joppen12 26-11-10 11:39

Mywi tethering
 
Hallo iedereen,
Ik heb mywi van de cydia gedownload maar als ik mijn mobiel aansluit op een computer en de thererfunctie aanzet, kan ik nog steeds niet internetten op me computer

Jop

FridgeNL 26-11-10 11:42

Update je profiel eens, staat nu JB: nee en dan lijkt het me vrij onmogelijk om MyWi te installeren. Klopt je FW versie ook nog? MyWi doet het namelijk nog niet op 4.2.1

joppen12 26-11-10 11:48

Jb: ja
Firmware: 4.1

wouter1981 26-11-10 11:55

Je kunt het anders proberen via Wi-Fi.

Je profiel kun je aanpassen via gebruikersinstellingen.

joppen12 26-11-10 11:59

Dat werkt wel maar de computer waar het over gaat heeft geen Wi-Fi

joppen12 26-11-10 18:35

iemand anders een ander goed progamma?

Thrust 27-11-10 12:33

Pdanet.

Bericht te kort.

Fasty 27-11-10 12:42

Programma is niks mis me werkt bij mij perfect

kakature 27-11-10 16:08

In de FAQ van MyWi staat dat als je al een PDANet of een gelijkaardige app hebt geïnstalleerd, dat het kan dat MyWi niet correct werkt. Je wordt dan aangeraden om te restoren. Ik krijg MyWi ook niet werkende, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om te restoren.

ErwinAmber 04-12-10 23:03

Probeer eens tetherme via cydia. Die gebruik ik voor de usb. Daarnaast heb ik MyWi en die gebruik ik voor de laptop. Heb dus beide geinstalleerd en werken alletwee.

AukeT 14-12-10 11:36

iTunes?
 
Heb je iTunes geinstalleerd op de computer? Zo niet, dan mis je waarschijnlijk een paar drivers, dus iTunes installeren en het zou moeten werken!

lifeliner 14-12-10 12:54

Hangt ook af van de windows versie op de computer. ( als je met windows werkt )
Ik heb thuis een laptop met windows premium. MyWi werkt daarop als een trein. Tevens heb ik een netbookje met windows starter... Daar krijg ik het niet werkend op.
Misschien nog de mogelijkheid proberen om opnieuw te installeren via Cydia? Dat wil ook nog wel eens helpen

gr. Koos

Cyrus The Virus 14-12-10 17:05

Hallo zeg,wordt eens wakker iedereen, mywi maakt van je iPhone een Wi-Fi hotspot, je moet deze aan of uitschakelen in de app zelf,niet in het menu instellingen!!!
Bij de weg, loopt hier echt als een trein en als je de transmit power op 30% zet valt de battery drainage nog mee ook!

Rubske 02-01-11 13:35

Mywi gebruiken lukt niet?
 
Hallo,

Ik heb zojuist mijn iPhone gejailbreakt. Vervolgens met Cydia MyWi (no rock) erop gezet. Alleen werkt het nog niet helemaal. Nu hoorde ik net het niet kan op 4.2.1? Is dat zo?

Wie kan mijn helpen en heeft eventueel tips.

Alvast bedankt!,
Robin

flashingst 02-01-11 15:18

MyWi 4.0 Now iOS 4.2.1 Compatible – Turn Your iPhone Into A Wi-Fi Hotspot | iJailbreak - Apple iPhone, iPod Touch, iPad and Apple TV Jailbreak, Unlock, Cydia News

blijkbaar wel!

Jasperp 03-01-11 11:02

MyWi; doen of niet?
 
Ik heb de trial van MyWi, en ik ben van plan het te gaan kopen. Maar ik las laatst dat je dan een contract beeindiging en boete van T-mobile krijgt?? En daar heb ik geen zin in! Ik heb wel onbeperkt internet van tmob, en ik wil MyWi dus gaan gebruiken om de iPad mee te kunnen nemen en toch internet behouden.

Wie weet of tmob dat ook echt doet??

Latazz...

wouter1981 03-01-11 13:21

Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk!

hpsx 03-01-11 14:07

zo een vriend van me had wel boeite gekregen maar ik weet niet of dat hij mywi gebruikte ik denk dat hij pdanet had weet niet zeker

Succes

Jasperp 03-01-11 18:58

Dus ik kan gewoon mijn gang gaan denken jullie?

freestyle4all 03-01-11 19:33

Even een beetje naast het topic maar... ik gebruik nu PdaNet.
Scheelt 20 euro met MyWi en doet hetzelfde.

En ik heb zowel MyWi als PdaNet fijn in gebruik bij T-Mobile.
Dat is geen enkel probleem. En T-Mobile zal je daar echt niet op aanspreken, zolang je je Internet niet deelt met de hele klas of kantoor-verdieping.

iWiefring 03-01-11 19:38

Als je je gedeisd houdt en niet al te veel mensen toegang verleent tot jou Wi-Fi station zal het niet zo ver gaan dat ze contact met je opnemen of een boete geven. Maar doe het wel bedeisd, en niet te veel!

edje-ken 03-01-11 20:09

als t-mobile je contract beeindigd is dat toch mooi meegenomen.
je iphone mag je dan in iedergeval houden en van je contract ben je dan af.
beter kan dan niet :)

edje

p.s. ik gebruik ook mywi op de iphone en werkt uitstekend.

Jasperp 04-01-11 15:10

Iedereen bedankt! Ik gebruik het alleen zodat we de iPad ook buitenshuis kunnen gebruiken! Dus het gebruik zal niet hoog oplopen...

Knap 04-01-11 16:16

Ik gebruik zelf iTether.. kost 5 dollar ipv 20. scheelt dus een bekkie.

En werkt via bluetooth van de ipad/iphone wat ietsjes aan batterij verbruik scheelt (positief).

miicker 08-01-11 12:27

T-mobile zal het idd niet doen, ik heb mywi ook gebruikt is best handig, ik raad je dan niet aan om grootte hoeveelheden te gaan downloaden ik denk dat als je 20 gb per week zou downen via iphone netwerk dat er wel van t-mobile uit iets zou kunnen gebeuren :P

iWiefring 08-01-11 13:21

Een mannetje van Vodafone gesproken. Deze gebruikt z'n blackberry zelfs wel 'ns als modem, en dan nog gebeurt er vanuit Vodafone niets. Dus als je het niet te veel doet zei die, dan zitten er ook geen gevolgen aan.

deanvt 08-01-11 18:07

Lijkt mij ook sterk verhaal dat T-mobile wat zegt, ik gebruik PDAnet en geen problemen

Timmeh_ 09-01-11 19:28

// Discussies samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.