iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

iMario 12-11-08 21:23

Supreme Preferences 3.0 - By iMario
 
3 Bijlage(n)
Supreme Preferences 3.0

''Meer dan 100 nieuwe opties!''

Voor iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPod touch

VEREIST:
OS 3.0
Mobile Substrate
WinterBoard

SUPREME PREFERENCES 3.0 UIT CYDIA VERWIJDERD
Ik heb besloten om Supreme Preferences 3.0 tijdelijk uit Cydia te halen, dit omdat er té veel problemen mee waren. Supreme Preferences 3.0 kon niet overweg met sommige pakketten (bijv. Five Icon Dock). Tot binnenkort dus!

iScorpio 12-11-08 21:53

Kan het zo zijn dat mij dit op één of andere manier bekend voor kan komen? :rolleyes:;)

iMario 12-11-08 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 216093)
Kan het zo zijn dat mij dit op één of andere manier bekend voor kan komen? :rolleyes:;)

Je zal de Super Prefs van croiman dan bedoelen?
Dat was iig voor Firmware 1.1.4. Dit is voor de nieuwste Firmware :)

snadders 12-11-08 22:34

Is het al wel mogelijk om het te downloaden en te testen?

ArB 12-11-08 22:38

Ik vind ze wel erg op de preffs lijken die ik samen met Destiny heb gebouwd hoor. En die waren voor 2.x ;)

iMario 12-11-08 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snadders (Bericht 216117)
Is het al wel mogelijk om het te downloaden en te testen?

Nee, dat is nog niet mogelijk.
Ik wil er zeker van zijn dat het goed werkt en geen problemen gaat geven.
Als er namelijk net wat verkeerd zit, kan het makkelijk zijn dat je een Restore moet doen, en dat vinden de meeste mensen niet fijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 216118)
Ik vind ze wel erg op de preffs lijken die ik samen met Destiny heb gebouwd hoor. En die waren voor 2.x ;)

Ik heb zeker weten niks van jullie prefs mod gebruikt, dat zou ik dan ook eerst vragen:)

ArB 12-11-08 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 216119)
Nee, dat is nog niet mogelijk.
Ik wil er zeker van zijn dat het goed werkt en geen problemen gaat geven.
Als er namelijk net wat verkeerd zit, kan het makkelijk zijn dat je een Restore moet doen, en dat vinden de meeste mensen niet fijn.


Ik heb zeker weten niks van jullie prefs mod gebruikt, dat zou ik dan ook eerst vragen:)

Ik vind het helemaal niet erg hoor, het is juist goed dat iemand er weer mee bezig is. Test het vooral ook met de twee types iphone, want ik kwam erachter dat op een 2G of een 3G sommige zaken anders reageren en zelfs vastlopers veroorzaken. Wil je best even de tweaks 2.0 sturen die ik had ? Moet je even een pm sturen met je email adres. :)

iMario 12-11-08 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 216126)
Ik vind het helemaal niet erg hoor, het is juist goed dat iemand er weer mee bezig is. Test het vooral ook met de twee types iphone, want ik kwam erachter dat op een 2G of een 3G sommige zaken anders reageren en zelfs vastlopers veroorzaken. Wil je best even de tweaks 2.0 sturen die ik had ? Moet je even een pm sturen met je email adres. :)

Ik zal het zeker eerst goed testen (er zijn ook al mensen die voor me gaan testen, met een o.a. een iPhone 2G en iPod touch).
Ik zal even een PM sturen. Credits zal ik uiteraard ook geven bij de release.

King1987 12-11-08 22:56

Mario, goed bezig! Ik ben benieuwd, gebruik nu ook de tweaks van ArB, maar er kan altijd meer bij :D

iMario 13-11-08 16:15

Voor mensen die geinteresserd zijn om de Supreme Preferences binnenkort te testen, ik zoek een aantal testers!

Testers nodig (rode namen zijn al testers voor gevonden) :

iPhone 2G Firmware 2.0/2.0.1/2.0.2/2.1/2.2
iPhone 3G Firmware 2.1/2.2
iPod touch 1G Firmware 2.0/2.0.1/2.0.2/2.1/2.2

Chrisl 21-11-08 09:04

Inmiddels aan het testen en ben vooralsnog tevreden......

iMario 23-11-08 22:14

Hij stond op het punt bijna gereleased te worden... Nu Firmware 2.2 er is, denk ik dat ik daar beter nog even mee kan wachten.
Heb ermee getest op Firmware 2.2 en hij werkt maar voor ongeveer de helft! Dat gaat dus nog even duren...
Sorry voor degenen die erop zaten te wachten.
Anders release ik hem eerst wel voor Firmware 2.1! Lijkt me een goed plan, later zal ik dan een update geven voor gebruik met Firmware 2.2.

King1987 23-11-08 22:21

Ik test hem voorlopig ook nog even op 2.2 mario, mn bevindingen komen jou kant op ;)

sjoeii 24-11-08 21:46

PM verstuurd. ben benieuwd

jdenijs 25-11-08 23:28

Ziet er zeer goed uit imario !!
Zodra hij goed werkt op versie 2.2 zal ik het zeker gaan gebruiken !!

iMario 26-11-08 00:04

Ik hou jullie up to date :)

iMario 02-12-08 03:03

Een compleet nieuw idee is er nu gekomen met de Supreme Preferences.
Het nieuwe idee is om er allemaal verschillende ''bekende'' thema's voor te maken.
Zoals: Tenuis, Gradiance v3, Orbz, Deep, noem maar op! Ik ben hiervoor toestemming aan het vragen aan de makers van de thema's.
Gradiance v3 gaat er zowiezo komen, toestemming heb ik daarvoor al gekregen.
Wegens dat alles nog niet super werkt op firmware 2.2, kan hij nog niet released worden... De grootste bug ligt hem voornamelijk bij WinterBoard, die gewoon bepaalde dingen nu niet meer doet wat hij wel op firmware 2.1 deed (we zullen dus moeten wachten).
Ik zou de Supreme Preferences eventueel eerder kunnen releasen, maar dat zou betekenen dat ze (nog) niet via WinterBoard gaan en dan mag je dus maar 1 per keer installeren. Wil je dan een ander thema dan zul je degene die je gebruikt moeten verwijderen/uninstallen en dan het nieuwe thema installeren. Met WinterBoard is het dus de bedoeling dat je een aantal krijgt en dan zo kunt switchen naar een ander thema (met uiteraard de Supreme Preferences erin)

Het is maar wat jullie willen (WinterBoard is uiteraard het handigst, maar hoelang dat gaat duren tot dat weer goed werkt?)

Hier zijn alvast wat screenshots van de Supreme Preferences met het Tenuis en Gradiance v3 thema:
(Ook een nieuwe icoon en opstartscherm)

SCREENSHOTS IN POST #1

Off-topic
Sorry voor de dubbel post;)


Y-Less 02-12-08 04:31

Ziet er zeer leuk uit, als je nog een beta tester nodig hebt, kun je mij op de lijst zetten (Edit: je hebt al iemand voor 2.1 en ik zit al op 2.2).

iMario 02-12-08 04:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 225596)
Ziet er zeer leuk uit, als je nog een beta tester nodig hebt, kun je mij op de lijst zetten (Edit: je hebt al iemand voor 2.1 en ik zit al op 2.2).

Voor 2.2 heb ik er nu ook al een paar...
Ik ga er nog wat aan werken, dan de kleine laatste testjes (ook voor de beta testers) en dan word hij gereleased.
Zal hem jou kant opsturen zodra het tijd is voor het testen:)

sjoeii 02-12-08 08:55

Je weet me te vinden ;)

iMario 06-12-08 06:09

Ok, hier een grote update: de Supreme Preferences zijn helemaal getest. Ik kijk vooruit, dus richt me alleen op firmware 2.2. De thema's kunnen via WinterBoard gebruikt worden. Dat betekent dat de Prefs gewoon in je settings app geinstalleerd worden en je via WinterBoard makkelijk kunt switchen tussen een thema (dus niet omste beurten installeren;))
De Supreme Preferences in Gradiance style is klaar voor release! (moet wachten op de maker van Tenuis dat ik de iconen mag gebruiken, daarna zullen meer thema's volgen...). Ze komen in Cydia, dus nog even geduld...
Je kan het gebruiken op een iPhone, iPhone 3G en iPod touch die op firmware 2.2 draaien. Alles is wel in het engels, en dat laat ik nog even zo... Ik zal er nog een Nederlandse versie van maken die dan alleen in iFoneguide beschikbaar komt, dus niet in BigBoss & Planet-iPhones.

Keep ya guys up to date....

Fresh 06-12-08 06:17

go go go, iMario! (dat rijmt). Je bent welkom in de iFoneguide Cydia repo, dat weet je...

iMario 06-12-08 14:18

Ze zijn verzonden naar BigBoss & Planet-iPhones (is 1 repo samen).
iFoneguide, ze komen er aan!

iScorpio 06-12-08 14:33

Regel dit a.u.b. even via de PB! ;)

iMario 06-12-08 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 227658)
Regel dit a.u.b. even via de PB! ;)

Ik houd de mensen graag ''up to date''. Sorry, hoor!

Chrisl 09-12-08 17:38

En???? Staat ie al in cydia??????????

sjoeii 10-12-08 12:05

Heb je al gekeken?

Cherrim 10-12-08 15:36

Denk niet dat die eral opstaat anders had iMario het al wel gemeld :)

Chrisl 10-12-08 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 229297)
Heb je al gekeken?

Sorry chef, zal het niet meer doen.....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cherrim (Bericht 229354)
Denk niet dat die eral opstaat anders had iMario het al wel gemeld :)

Nee, want hij had het gister te druk met z'n iPhone open maken om z'n simkaart eruit te halen....

Cherrim 10-12-08 19:05

Oh lol zat ze'n unlock sim vast xd das idd niet echt slim

iMario 10-12-08 19:41

Sorry dat het nog niet in Cydia staat. Maar ik kan daar echt niks aan doen :o
Allen van Planet-iPhones is nu aan het overleggen met BigBoss. Met iFoneguide zijn we nog wat aan het testen... Ik hoop echt dat het deze week erin staat.

Cherrim 10-12-08 19:44

Ik hoop dan voor zaterdag anders kan ik pas volgende week erop zetten :(

Rasz 10-12-08 21:37

Dit is er al toch?
Extended prefencess?

iMario 10-12-08 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rasz (Bericht 229577)
Dit is er al toch?
Extended prefencess?

Dat is voor firmware 2.1. Dit voor firmware 2.2. Plus, hier zitten meer opties in en de opties om een thema er bij te kiezen. (Zullen heel wat thema's komen, bij de release 3).

Brian_NL 11-12-08 14:21

Hey Mario,

Ik ga hem zeker downloaden als hij in Cydia te vinden is.
Het is vast en zeker weer een prachtig iets geworden.
Ik ben benieuwd!

dennis3 11-12-08 15:02

Ben benieuwd. Extended prefs was zeer handig!

iMario 11-12-08 15:28

Check meer screenshots in het Supreme Preferences album op mijn profiel: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G - Fotoalbum van iMario: Supreme Preferences - Firmware 2.2

Cherrim 11-12-08 16:45

Ga je ok nog iets doen aan de SpringBoard iconen ofniet ?

iMario 11-12-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cherrim (Bericht 229901)
Ga je ok nog iets doen aan de SpringBoard iconen ofniet ?

De thema's die voor de Supreme Preferences komen zijn beschikbaar in Cydia voor je SpringBoard.

joppe 14-12-08 13:35

Ik kijk er ook al naar uit. Hoop dat hij snel komt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.