Itunes controller discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand een programmatje waarmee je je iphone kan gebruiken als afstandsbediening voor Itunes (Mac). Heb nu Salling Clicker op mijn oude telefoon (m600i SonyEricsson) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes controller
Weet iemand een programmatje waarmee je je iphone kan gebruiken als afstandsbediening voor Itunes (Mac). Heb nu Salling Clicker op mijn oude telefoon (m600i SonyEricsson) en dat werkt fantastisch!!! Nu wil ik dit ook op mijn Iphone. Heb je tips voor zo'n programmatje (liefst gratis natuurlijk) dan hoor ik dat graag!
Ciao, Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
VNsea kan je wel op je PC/Mac komen en dan besturen, zo kan ik iig wel itunes besturen, maar het is niet ideaal
Kijk maar op de Wiki hierover |
|
||||
|
||||
VNsea heb ik geinstalleerd en werkt wel ok maar niet zo snel en handig. Hoop dat er snel iets komt zoals Salling Clicker.
|
|
|||
|
|||
Remote Buddy is een goede. Kun je je volledige mac eigenlijk mee besturen. Door je iTunes muziek bladeren gaat eigenlijk gewoon net zo als door de muziek op je iPhone. Op de site kun je een 30 dagen trial downloaden;
Products > Remote Buddy > Overview // IOSPIRIT - fueling creative minds worldwide .. Is echt een briljant programmatje. Gebruik het ook om een soort digitaal fotolijstje van mijn iPhone te maken maar dan met de albumart van de muziek die ik op dat moment aan heb staan. Laatst gewijzigd door f1aap; 21-12-07 om 20:30. |
|
|||
|
|||
Ik heb remote buddy en ben er zeer enthousiast over. Het draait stabiel. Geen installatie nodig op de iphone. Gewoon fijn via safari je MacBook aansturen..
Kennissen waaraan ik de werking van Remote Buddy heb laten zien stonden met open mond te kijken dat ik met mijn mobieltje mijn stereo aan kan sturen. |
|
||||
|
||||
in 1 woord.... GENIAAL!!! Dit is precies wat ik zocht!!! THANKS!
|
|
||||
|
||||
damn was er maar zoiets voor de PC, veel gebruikersvriendelijker die Remote Buddy!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone - 'controller' - Oortjes | XiniP | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 15-02-11 23:45 |
Controller app | clarck | iPhone Apps | 4 | 10-12-09 20:02 |
TabBar Controller : More... Tab | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 01-10-09 19:11 |
Controller NES | ANGER& | Jailbreak apps en thema's | 23 | 28-05-08 19:28 |
|
|