//

Kleuren aanpassen

Kleuren aanpassen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben een beetje mij iphone aan het pimpe en ik was bezig met het veranderen van mijn sms balloons en achtergrond. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-09, 00:11
vy_k vy_k is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 79
Standaard Kleuren aanpassen

Hallo iedereen,
Ik ben een beetje mij iphone aan het pimpe en ik was bezig met het veranderen van mijn sms balloons en achtergrond.
Nu ben ik met winscp aan het kijken of ik het bestandje Balloons.png kan vinden in MobileSMS.app ik heb dat ergens gelezen dat je dat daarin kan wijzigen (ik weet niet of dit correct is).
Maar opeens viel mij het op dat ik via private/var/stash/Applications meerdere Applications mappen tegen kom sterker nog ik heb in mijn stash alles 3x...

Die mappen bevatten allemaal mapjes van apps die ik eerst had, die nu hellemaal niet meer op me iphone staan. Kan ik deze gewoon wissen in winscp?
Zou wel te maken hebben met de upgrades die ik gedaan heb maar dan begrijp ik niet waarom die bestanden van vroeger er nog opstaan.

Nou is het raare dat de meesterecente Applications/MobileSMS.app map geen bestandjes Balloons.png bevatten. En die oudere die er nog insstaan wel :S
Ik snap er niks van...kan iemand mij misschien helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push berichten in verschillende kleuren? Sweng Jailbreak apps en thema's 4 22-03-11 16:13
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren joey.niftrik iTunes 1 08-11-10 19:13
KLeuren Ical Agenda bartje_blue iPhone algemeen 4 11-10-10 15:05
Kleuren display louk.sterk iPhone algemeen 9 03-08-10 07:11
SMS Kleuren aanpassen, layout veranderen?? Antiparadox iPhone algemeen 5 25-12-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.