Netservices - alternatief voor iToggle discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben hem hier nog nergens tegengekomen. Ik was op zoek naar een alternatief voor iToggle omdat dat bij mij nooit lekker werkte. (vnl. het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Netservices - alternatief voor iToggle
Ik ben hem hier nog nergens tegengekomen. Ik was op zoek naar een alternatief voor iToggle omdat dat bij mij nooit lekker werkte. (vnl. het in- en uitschakelen van SSH). Zojuist gelezen op belgium-iphone.com:
een nieuwe .app Netservices. Persoonlijk vind ik hem handiger dan iToggle en Services.app. Om hem te installeren moet je volgende rep. toevoegen aan je sources: http://homepage.mac.com/hartsteins/c...copycoders.xml |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bossprefs is ook een soortgelijk tooltje
|
|||
|
|||
bossprefs lijkt mij de beste
|
|
||||
|
||||
Ik heb netservices net geinstalleerd en dit is het enigste tooltje wat Edge (gprs) disabled en ook na een restart disabled blijft!
Dit (edge) schijnt onder 1.0.2 overigens niet te werken ( is alleen getest op 1.1.1) Let er bij een handmatige installatie op dat je niet alleen bij netservices.app de rechten op 0755 zet, maar ook de bestanden in de submappen! Anders werkt hij maar half kwam ik achter Laatst gewijzigd door MP3-junky; 23-12-07 om 11:23. |
|
||||
|
||||
Bossprefs had ik nog niet van gehoord. Lijkt inderdaad sterk op netservices... ik ga het eens testen..
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist Netservices geinstalleerd, vooral om mijn edge uit te kunnen zetten. Dat lukt ook wel, tenminste Netservices geeft aan dat edge uitstaat. Echter, wanneer ik Netservices afsluit en daarna weer opstart, zie ik dat Edge weer aan staat. Hoe los ik dit op?
|
|
|||
|
|||
Had ik ook met netservices. Eraf gehaald, bossprefs erop. Als ik nu gprs uitzet blijft ie ook uit
|
|
||||
|
||||
Waar vind je Bossprefs dan? Is voor mij straks misschien ook wel handig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Services of iToggle op 1.1.3 ? | MNG | iPhone algemeen | 11 | 24-04-08 16:07 |
iToggle: schitterend alternatief voor Services.app | stefimke | Jailbreak apps en thema's | 29 | 03-02-08 22:37 |
itoggle 1.1.3 | laika666 | Unlock [archief] | 0 | 31-01-08 19:15 |
iToggle en Toggle | topke | Archief | 0 | 23-01-08 19:47 |
|
|