//

YourTube: nieuwe applicatie om YouTube-video?s naar iPhone te downloaden [Cydia]

YourTube: nieuwe applicatie om YouTube-video?s naar iPhone te downloaden [Cydia] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) YourTube is een nieuwe applicatie voor Cydia, waarmee je YouTube-video's kunt downloaden op je iPhone. Het is mooi geïntegreerd met YouTube zelf: er verschijnt een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-09, 01:40
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post YourTube: nieuwe applicatie om YouTube-video?s naar iPhone te downloaden [Cydia]

YourTube is een nieuwe applicatie voor Cydia, waarmee je YouTube-video's kunt downloaden op je iPhone. Het is mooi geïntegreerd met YouTube zelf: er verschijnt een downloadknop in de officiële applicatie en je kunt de bestanden daarna via SSH van je iPhone halen.

Lees verder over: YourTube: nieuwe applicatie om YouTube-video?s naar iPhone te downloaden [Cydia]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 11:21
ibert ibert is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 80
Standaard Yourtube hd app, geen icon op springboard na install

Hallo,
Ik heb yourtube hd gekocht en geinstalleerd via cydia voor mijn ipad. Installatie verloopt goed alleen na opnieuw opstarten springboard is hetnprogamma icon in geen velden of wegen te bekennen. Via cydia manager zie ik wel dat de app geinstalleerd is.

Weet iemand hoe je in een dergelijke situatie het programma icon tevoorschijn tovert ?

Grt ibert
__________________
Ibert
Iphone 4S 32GB, ipad 3 32gb 3g/Wi-Fi, Ipad Mini retina 32gb/Wi-Fi
  #3  
Oud 25-07-10, 13:08
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

Heb je niet alleen een download icoon binnen je Youtube app gekregen?
  #4  
Oud 25-07-10, 15:36
ibert ibert is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 80
Standaard

Merci! Dat was het inderdaad!
  #5  
Oud 05-09-10, 21:13
ind0power ind0power is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Question yourtube

weet iemand of er ook een app in de appstore te verkrijgen is, vergelijkbaar met yourtube? mij phone is niet gejailbraked, en vroeg mij af aangezien het wel erg handig is.

Mocht iemand dit weten, dan hoor ik t graag.

m.v.g.
ind0power
  #6  
Oud 11-10-10, 08:55
DennisE36 DennisE36 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard YourTube 2.0

Ik heb YourTube 2 geinstalleerd op mijn 3GS. Ik vind het alleen vreemd dat eenmaal gedownloade filmpjes niet meer verwijderd kunnen worden.
Je kan ze verwijderen, maar als YouTube dan opnieuw opgestart wordt zijn de filmpjes er gewoon weer.

Iemand anders dit "euvel" ook?
  #7  
Oud 12-11-10, 00:02
rickvdp rickvdp is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: In de buurt
Berichten: 21
Standaard Kan je met YourTube gedownloade filmpjes niet verwijderen?

Ik heb YourTube 2.0.1 uit Cydia gehaald, en heb vrolijk een paar filmpjes gedownload. Nu kom ik bij het volgende probleem: als ik met iTunes synchroniseer, plaatst hij de filmpjes niet over naar mijn laptop. Daar kan ik mee leven. Maar nu had ik de filmpjes wel gezien, en ik wilde ze verwijderen. Maar dat lukt niet, ik kan nergens een knop of iets dergelijks vinden om ze te verwijderen:S Iemand die mij kan helpen?

Edit: het is al gelukt: als je van links naar rechts over een filmbestandje slide, krijg je een knop verwijderen te zien

Laatst gewijzigd door rickvdp; 12-11-10 om 00:16. Reden: Opgelost
  #8  
Oud 12-11-10, 00:25
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: SHSH van cydia server downloaden naar lokaal robin.b Jailbreak 2 15-07-10 15:09
Nieuwe applicatie iPhone wijst weg naar cannabisdealers wvy Chat en geruchten 0 21-07-09 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.