Stack v3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus Dus als ik het goed begrijp moet ik in /var/root/Media een mapje cydia aanmaken met daarin weer een mapje autoInstall ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien ook wel handig: Cyder - Cydia op je desktop! (alleen voor Windows). Hiermee kun je .deb bestanden downloaden en installeren, het mapje /Cydia/AutoInstall wordt dan automatisch aangemaakt.
|
|
|
||||
|
||||
Je kunt hem ook gewoon in root neerzetten en dan dpkg -i stack3a.deb in terminal invoeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb het bestand in Cydia/AutoInstall geplaatst maar wanneer ik een reboot en respring gedaan had kwam mijn iphone in safe mode.... Enig idee hoe dit komt?
EDit: ik heb 4 stacks op mijn SB maar hij wilt niet uit Safe mode gaan. Iemand een oplossing hiervoor? hoe kan ik het bijvoorbeeld weer verwijderen? Edit 2 : Ik heb het nu via cydia weer verwijderd, Maar krijg stack dus niet werkend... alvast bedankt
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi Laatst gewijzigd door bababakkus; 21-10-09 om 11:57. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende jailbroken geinstalleerd:
five icon dock SbSettings met UAFaker en SSH Action Menu meer heb ik er niet opgezet omdat bijvoorbeeld winterboard mij een beetje te veel Memory vraagt Edit: Kan het niet aan het .deb bestand liggen? Laatst gewijzigd door bababakkus; 21-10-09 om 18:41. |
|
|||
|
|||
iemand een idee waar het aan kan liggen?
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je meerdere stacks installeren?
En weet iemand hoe je het icoontje kan veranderen?? |
|
||||
|
||||
check je inbox
|
|||
|
|||
heb stack er nu een tijdje op staan, erg relax, maar de iconen die je toevoegd aan je stack blijven ook gewoon op je SB staan. Halen jullie die weg met spoof of is dit niet normaal dat het blijft staan?
|
|
||||
|
||||
Ik haal ze weg met de spoof-functie in SBSettings Dat en het herorganiseren van apps in Stack, zijn de enige twee dingetjes die ik nog mis..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Stack V3.
Hallo,
Ik heb stack geïnstalleerd. En in het thema Suave. zit ook een mapje met 'Stack Icons' die staat dus niet bij icons maar heeft een apparte folder. En als ik dat thema dus activeer via WinterBoard veranderd er niks, heeft dit te maken met een versie van Stack, of moet ik er nog wat anders mee doen. Bvd. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd, kan hier perfect bij
|
|
||||
|
||||
moet je die icons niet gwoon bij het mapje Icons toevoegen ?
|
|
|||
|
|||
dat heb ik gedaan, maar 't hielp niet..
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat wel zo de bedoeling. Maar kan zijn dat je de verkeerde naam hebt gegeven. Ik gebruik stack niet. Maar denk dat het Stack.png is ?
|
|
|||
|
|||
ik heb een vraagje over stack.
ik heb het geinstalleerd, nu krijg ik wel in instellingen een verwijzing om stack-instellingen aan te passen, maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken? hoe maak ik zo een mapje aan? op mn springboard staat niks, alleen in mn instellingen staat er iets over stack. iemand die mij kan helpen? |
|
|||
|
|||
niemand die dit gebruikt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus het probleem dat ik heb met deze app heeft iedereen op dit moment?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Stack | Mik075 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-06-10 22:02 |
Stack | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-05-10 20:35 |
stack gaat in save mode | jhnschts | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-04-10 09:47 |
Stack 2.2 installeren Os 3.0 | heva | Jailbreak apps en thema's | 17 | 25-06-09 09:04 |
stack | teunis | Jailbreak apps en thema's | 2 | 30-12-07 19:38 |
|
|