Qik blijft crashen in Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na de update van Apple mijn iPhone opnieuw gejailbreaked met Redsn0w 0.8. Ik heb Qik al diverse malen geïnstalleerd vanuit Cydia, maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Qik blijft crashen in Cydia
Ik heb na de update van Apple mijn iPhone opnieuw gejailbreaked met Redsn0w 0.8. Ik heb Qik al diverse malen geïnstalleerd vanuit Cydia, maar de app blijft crashen. Hij start even op in het beginscherm en sluit zich hierna zelf weer af.
Nog meer mensen die hier problemen mee hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
qik is nog niet ready for 3.0
|
|
|||
|
|||
Jawel, ik had hem eerst werkend namelijk...
|
|
||||
|
||||
Hoe kom je daar nou bij? is wel degelijk ready voor 3.0. Werkt zelfs gewoon op de 3GS . Is zelfs ook terug te lezen in de Change Log
We zitten nu op versie 3.96 en van af versie 3.75 word 3.0 al ondersteund.....al lang dus ;-) Edit: Heb Qik net op mijn 3GS gezet en Qik klapt er ook iedere keer uit. Toen ik nog 3.0 met jailbreak op me 3GS had staan deed Qik het prima, ben er bijna zeker van dat het aan de 3.0.1 firmware licht.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 03-08-09 om 12:47. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
Hopen dat Saurik dit probleem snel kan fixen. Wil weer kunnen Qikken!!!
|
|
|||
|
|||
ok, mijn fout... maar waarom zou je qik willen gebruiken op een 3gs ?!?!?
|
|
|||
|
|||
Ik wil Qik gebruiken omdat ik een 3G heb en geen 3GS...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Geupdated blijft crashen | dannyhtek | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-08-10 12:18 |
Iphone blijft Crashen! | GRozenberg | iPhone algemeen | 4 | 17-10-09 15:02 |
Installer op 102 blijft crashen | lemme201 | iPhone algemeen | 12 | 23-06-08 15:13 |
Iphone blijft crashen na restore etc. | Rocco | Unlock [archief] | 2 | 14-06-08 20:49 |
|
|