iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Niet laten redirecten naar een mobile page (UAFaker) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/40888-niet-laten-redirecten-naar-mobile-page-uafaker.html)

UpturnedL1fe 02-08-09 22:04

Niet laten redirecten naar een mobile page (UAFaker)
 
Is er een plugin die voorkomt dat je naar een speciaal ontworpen mobile.domein.com wordt geredirect? Of is hier een methode voor om dat te kunnen omzeilen?

Soms wil je niet naar die speciale mobile pagina omdat daar informatie ontbreekt..

mastermark 02-08-09 22:54

agent faker ofzo iets gebruiken

Timmeh_ 03-08-09 07:36

Om Agent Faker (SBSettings) te gebruiken zal je toch eerst moeten jailbreaken ;)

UpturnedL1fe 03-08-09 11:00

Hej mastermark en Timmeh, thnx!

Werkt perfect, heb hem gister ook nog J/B met purplera1n zo makkelijk :)

chabirx 10-08-09 23:27

Website normaal laten zien
 
Goedendag,
ik heb een paar weken geleden in deze forum gezien een app die websites in normal versie laten zien op je iPhone en niet in mobile versie

ik heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden helaas dus weet iemand misschien hoe deze app heet


Alvast bedankt,
chabirx

Chrisl 11-08-09 00:22

UAFaker uit Cydia?

Oftewel, User Agent Faker, die laat een website denken dat je op bijvoorbeeld Firefox zit.

Lazerbeak 23-09-09 11:02

Even een oud topic ophalen...

Met safari is dit dus niet te doen zonder de jailbreak..

Maar kan het met een van de andere browsers wel? Edge Browser, Incognito, Webmate of Shaking Web? Of heeft iedereen hier zijn Iphone gejailbreaked?

Alvast bedankt,

Groenten,
Tjerk ;)

iNuke 15-09-10 22:16

atomicweb
 
Met atomicweb (€0,80 ; geen jailbreak nodig) is de useragent ook te omzeilen.

forum.bericht 06-04-11 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 336514)
UAFaker uit Cydia?

Oftewel, User Agent Faker, die laat een website denken dat je op bijvoorbeeld Firefox zit.



Heb ik gedaan maar er zit geen file "UAFaker.plist" on "/var/......./UAFaker". Alleen een "toggle.dylib".


Wie weet hoe??

XIII 06-04-11 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 660801)
Heb ik gedaan maar er zit geen file "UAFaker.plist" on "/var/......./UAFaker". Alleen een "toggle.dylib".

Wie weet hoe??

Waarom wil je een plist aanpassen?

Je kunt deze tweak toch gewoon bij "Instellingen" configureren?

(Enabled/Disabled, User Agent, Applications)

forum.bericht 06-04-11 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 660806)
Waarom wil je een plist aanpassen?

Je kunt deze tweak toch gewoon bij "Instellingen" configureren?

(Enabled/Disabled, User Agent, Applications)

Uit het bericht begreep ik dat je in die plist e.e.a. moest aanpassen. Dat je dat (ook?) bij Instellingen kunt stond er niet bij.

Bedankt voor de hulp.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:39.