iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   "homeknop" traag, winterboard alternatieven? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/40995-homeknop-traag-winterboard-alternatieven.html)

cloverfield 04-08-09 17:29

"homeknop" traag, winterboard alternatieven?
 
Ik wil eigenlijk van WinterBoard af, omdat ik denk dat hij de boosdoener is van het trage reageren op mijn iPhone (beëindigen van programma's dmv homeknop duurt heel lang). Kan dat kloppen?

If so: zijn er alternatieven voor supreme preferences three en five icon dock? (die dus geen winterboard nodig hebben?)
Ik kan eigenlijk niet meer zonder die twee...

mcbbvb 05-08-09 15:34

ik heb hier de laatste tijd ook last van. ik heb heel veel winterboard themes handmatig met ssh in de juiste mappen gezet en mijn iphone is nu weer een heel stuk sneller alleen de homeknop reageert nog traag. maar zover ik weet is er toch gewoon een five icon dock in cydia die niet via winterboard werkt?

WDS001 05-08-09 15:42

Winterboard maakt je iPhone idd veeeeel trager! Daarom dat ik het deze keer ook niet geïnstalleerd heb.
Ipv Supreme Preferences three kan je toch Supreme S installeren? Ik dacht dat dez niet met winterboard ging.. Of doet dat niet helemaal hetzelfde..?

Shorty007 05-08-09 15:49

ow ik heb ook WB op me iphone staan, omdat ik sommige icoontjes anders wil dan standaard vooral:p maar naar mijn idee is me iphone niet echt trager volgens mij.

cloverfield 05-08-09 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcbbvb (Bericht 334194)
maar zover ik weet is er toch gewoon een five icon dock in cydia die niet via winterboard werkt?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 334196)
Ipv Supreme Preferences three kan je toch Supreme S installeren? Ik dacht dat dez niet met winterboard ging.. Of doet dat niet helemaal hetzelfde..?

Ik ken Gekino 5 Icons Dock, maar daar moet je verplicht Safari op je dock hebben (en vier andere verplicht)?! Beetje jammer. Of werkt Five Icon Dock (zo heet de bekendste toch) zonder winterboard?

Supreme S? Welke repo is dat? Ik ben hem nog nooit tegen gekomen....

/edit
volgens mij ben ik scheel... voor 5 icon dock heb je iid zo ver ik weet geen winterboard nodig... stupid me! maar ja, voor supreme pref's dus wel :( any ideas?

P@t 15-11-09 22:56

Naar mijn idee speelt dit alleen bij een 3G en niet bij een 3GS.
Volgens mij heeft dit te maken met het grotere werkgeheugen van de 3GS.

Mijn 3G is namelijk een stuk trager als ik Winterboard heb geïnstalleerd dan de 3GS van m'n buurman die ook WB erop heeft.
In de popup van SBSettings kan je het vrije geheugen van je iPhone bekijken en eventueel vrijmaken.
Mijn vrije geheugen is altijd een stuk minder dan dat van hem.

Weet iemand of er ondertussen al een goed, minder belastend alternatief is voor WB?

kuotje 15-11-09 23:49

3GS heeft zoiezo veel meer RAM, met of zonder WB. 3GS haalt de 150 en 3G ongeveer 50. Alternatief is BossPaper, nog niet mee gewerkt maar kan niet alles wat Winterboard ook kan volgens mij. Alleen 'themen'

Maradona10 19-11-09 16:54

Ik kan supreme preferences niet eens installeren. Via Cydia geeft ie aan OS<3.0

En supreme preferences three kan ik niet vinden. Wat te doen

kuotje 19-11-09 16:55

SP 3 is eruitgehaald door iMario.

Maradona10 19-11-09 17:02

was daar een reden voor?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.