//

icalls installeren

icalls installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag op mijn iphone willen zien hoe veel ik gebeld heb. Nou begreep ik dat Icalls een programma is dat je op je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-09, 13:15
jolandavanderwilt jolandavanderwilt is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard icalls installeren

Ik zou graag op mijn iphone willen zien hoe veel ik gebeld heb. Nou begreep ik dat Icalls een programma is dat je op je telefoon kunt installeren. Ik heb hier echt totaal geen verstand van. Is er iemand die voor mij een stappenplan heeft hoe ik dit doe. Alvast bedankt,
groetjes Jolanda
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-09, 14:26
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

iCalls is een applicatie die eigenlijk maar een beperkte functionaliteit heeft: met iCalls kun je het aantal in- en uitgaande telefoongesprekken zien. Ook kun je de totale duur van de gesprekken bekijken en de gesprekken in chronologische volgorde sorteren.

Je kunt zelf de datum-range aangeven waarvan je de inkomende of uitgaande gesprekken wilt zien. Met iCalls houd je overzicht of je nog ruimte hebt in je belbundel. Ook kun je aangeven dat alle gesprekken vóór een bepaalde datum moeten worden gewist. iCalls is te vinden in de repository met de wat verwarrende naam 110MB.
Meer info: iPhone iCalls

Bron: iCalls geeft overzicht van gesprekken > Nieuws > iPhoneclub.nl
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.