iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   SBSetting werkt niet i.c.m. FW 3.0.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/41187-sbsetting-werkt-niet-i-c-m-fw-3-0-1-a.html)

peterverhagen83 07-08-09 16:10

SBSetting werkt niet i.c.m. FW 3.0.1
 
Hi all,

vrijwel het hele forum heb ik doorzocht, maar ik kom niet tot een oplossing. Misschien kunnen jullie mij helpen.

Op dit moment heb ik een 3GS 32 GB met FW 3.0.1 (7A400) geinstalleerd en vervolgens gejailbreaked + unlocked met redsn0w en ulltrasn0w. Met FW 3.0 had ik SBSetting draaien, maar door update naar 3.0.1 is die niet meer op mijn iPhone te vinden.

Nu heb ik gelezen dat aantal keer re-install en remove --> install of rebooten zou moeten werken, maar dat alles heeft bij mij niet geholpen.

Wie helpt mij SBSetting weer terug te krijgen op mijn iPhone en legt me uit hoe ik dat voor elkaar krijg??!

Bij voorbaat dank!
Peter.

Bomans 07-08-09 16:12

Gewoon terug opnieuw installeren via cydia.

peterverhagen83 07-08-09 16:15

Dat heb ik al 5 keer geprobeerd, zonder succes. Hij geeft aan Restart Springboard, maar vervolgens gebeurt er niets als ik bij de statusbalk 'veeg'.

Bomans 07-08-09 16:16

En staat hij bij je geinstalleerde apps in cydia?

peterverhagen83 07-08-09 16:26

1 Bijlage(n)
Ja, volgens mij wel.. kun je hier zien toch?? Right??

Bijlage 6107

Bomans 07-08-09 16:27

Klopt inderdaad. Vreemd, heb niet meteen een idee ...

Misschien zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?

WDS001 07-08-09 16:45

Bij mij werkt SbSettings in ieder geval probleemloos..
Raar..

kuotje 07-08-09 16:48

- opnieuw jailbreaken
- restore (heb je wss geen zin in)

peterverhagen83 07-08-09 18:24

Nee, zit ik inderdaad niet echt op te wachten. Kan iemand kort, maar stapsgewijs even uitleggen hoe ik zou moeten installeren? En welke sbsetting ik zou moeten hebben???

BVD

Flessendop 07-08-09 19:42

Ik heb hem perfect draaiende onder 3.0.1, alleen bij de iPhone van mijn vader deed ie moeilijk... restart springboard bleef hangen.
Apparaat via POWER + Home uitgezet en opnieuw opgestart en hij deed het.

iMario 07-08-09 20:19

DFU restoren in iTunes.

peterverhagen83 07-08-09 20:48

Ook al tig keer geprobeerd, but no help.. Thanks voor het meedenken..

Timmeh_ 07-08-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peterverhagen83 (Bericht 335266)
Ook al tig keer geprobeerd, but no help.. Thanks voor het meedenken..

Even voor de zekerheid, dit heb je geprobeerd en heeft niet gewerkt?
* iPhone in DFU (scherm is dan zwart)
* Aansluiten op PC, iTunes geeft dan een melding dat je iPhone alleen hersteld kan worden
* Herstellen
* Geen reservekopie terugzetten
* Jailbreaken en unlocken
* SBSettings installeren

peterverhagen83 07-08-09 21:36

Sorry, maar DFU post kwan er tussendoor... Ik heb rebooten tig keer geprobeerd, dfu restoren niet.. Ben ik ook niet echt van plan..

MethosNL 08-08-09 11:05

Als je de helft van de oplossingen niet van plan bent, wat wil je dan? :S

kuotje 08-08-09 12:30

Het zal op een andere manier niet lukken.

Liquid2ubstanc3 08-08-09 12:38

SBSettings werkt bij mij probleemloos, zowel op de 3G als de 3GS met 3.0.1. Heb alleen regelmatig gehad, net zoals bij Flessendop, dat de 3GS vast loopt bij 'Restart springboard'. Maar na geforceerd uit gedaan te hebben werkt het gewoon prima.
Nog nooit problemen gehad met SBSettings dus, enige oplossing lijkt mij dus ook opnieuw 3.0.1 installeren zonder reservekopie. In de reservekopie zitten namelijk ook jailbreak resten van de vorige keren en die zorgen er nu voor dat je problemen hebt met het installeren. Verder houd het met oplossingen een beetje op denk ik.

Chrisl 08-08-09 15:59

Ik loop ook op 3.0.1 maar ervaar geen problemen met SBSettings, het enige dat ik nu mis, is het geheugen vrijmaken knopje wat er onder 3.0 op mijn oude 2G wel op zat..... Nou kan ik wel memtool downloaden, maar dit was handiger...

Plus dat als je in SBsettings alle toggles aanzet, dat zie je ze ook allemaal, ondank dat ik niet alle toggles geinstalleerd heb. Zoals OpenSSH, zie de toggle wel, maar heb het progje niet.

ikkeg 09-08-09 00:50

Zelfde probleem gehad: inderdaad maar één oplossing alles opnieuw doen. Heb 3x moeten updaten, jailbreak, reservecopy ....... en toen werkte alles porbleemloos...... tot hij viel en mijn scherm ook "gekraakt" was.
Dus zoals Timmeh zegt: hele procedure opnieuw, soms geduld hebben;

peterverhagen83 10-08-09 10:59

Ik twijfel nog even of ik in de mood ben om voor zo iets kleins het hele circus weer op te tuigen, maar ik denk dat ik het vanavond toch even ga proberen, aangezien ik toch regelmatig mijn Wi-Fi&Bluetooth aan en uit moet zetten.. En volgens mij zijn daar geen hele snelle manieren voor, right?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.